xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Insight camera Macbook pro
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


263

0
18. oktober 2020 @ 15:53
Juniormedlem

Hej

MIN 13" MPB 10.11.1  tænder ikke den inbygget webcam naar jeg aabner Photo Booth.

Siger "there is no connected camera"

Hvi sjeg besoger en side som https://webcamtests.com/ siger den at :

Apparently, your webcam is being used or blocked by another application. To start your webcam, you must temporarily close that application.

videoinput#1

Kan ikke se noget videoinput#1 aabent som jeg kan lukke ?

Ved ikke hvad det betyder men hvordan for jeg camera paa igen ?

Mange tak

Mvh

Anders



  6
0
  356

263

0
18. oktober 2020 @ 16:24
Juniormedlem
anders sorensen skrev:

Hej

MIN 13" MPB 10.11.1  tænder ikke den inbygget webcam naar jeg aabner Photo Booth.

Siger "there is no connected camera"

Hvi sjeg besoger en side som https://webcamtests.com/ siger den at :

Apparently, your webcam is being used or blocked by another application. To start your webcam, you must temporarily close that application.

videoinput#1

Kan ikke se noget videoinput#1 aabent som jeg kan lukke ?

Ved ikke hvad det betyder men hvordan for jeg camera paa igen ?

Mange tak

Mvh

Anders



Løst - genstartede min mac, Beklager men kan ikke rette i oprindelig indlæg

4593

394
18. oktober 2020 @ 17:19
FPU

Nej, man kan ikke slette sit oprindelige indlæg (selve tråden), og efter et kvarters tid kan man heller ikke rette i teksten ved at fjerne den helt eller f.eks. ændre den til en forklaring på, at problemet er løst.

Men det er godt, at du melder tilbage og fortæller os, at problemet er løst, så vi ikke bruger vores tid på at (lede efter og) foreslå løsninger.

Jeg ved godt, at det det er let at gå i panik, når ens skrammel pludselig ikke virker, men man forbløffes over, hvor ofte en genstart og/eller log ud, log ind klarer ærterne.

Men nu ved vi andre da også, hvordan problemet skal løses, hvis der dukker en ny tråd op om det samme problem, og den info ville vi jo ikke have fået, hvis du ikke havde skrevet om det, før du genstartede din Mac. :0)


263

0
19. oktober 2020 @ 09:08
Juniormedlem

Hej Tommy

Ja du har da ret i det :)

Men nu er 'problemet' vent tilbage, den her gang skriver Photo booth bare ingen ting, kun en sort skærm og ingen lys ope ved siden af kameraet ?

Det er da underligt.

mvh

Anders

PS: Skal sige at jegf har haft en sort klistermærke over kameraet men nu har jeg ingen ting over men der er ingen lys og tænder ikke kameraet naar jeg aabner photo booth




2709

341
PallMei (Skribent)
19. oktober 2020 @ 09:15
Bit kongen

I de nyere macOS skal du give programmerne adgang til kameraet under systemindstillinger->sikkerhed & anonymitet->Anonymitet->kamera.


263

0
19. oktober 2020 @ 13:21
Juniormedlem

Hej

Tak for det men desværre ser jeg ikke dette ; har 10,1,1 


2709

341
PallMei (Skribent)
19. oktober 2020 @ 17:58
Bit kongen
anders sorensen skrev:

Hej

Tak for det men desværre ser jeg ikke dette ; har 10,1,1 

Ok, Jeg antager du mener 10.11.1 som i din første post, men det er stadig en gammel usupporteret version. Jeg ved ikke hvilken årgang din Mac er, men anbefale at opgradere til det nyeste din Mac understøtter. Selv hvis 10.11 er nyeste version den kan køre, så er der en nyere version af den, end den du køre (det sidste ciffer)

P.t. er nyeste Catalina

https://support.apple.com/da-dk/HT201475

Big Sur (10.16) er lige om hjørnet, men hvis du bruger maskinen professionelt eller er afhængig af den, er det dumt at være firstmover.