xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Modificere tastatur+touchpad
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


927

49
16. oktober 2020 @ 07:03
Veteran

Jeg spekulerer i at lave et simpelt system (hvis man kan kalde det for det) hvor det lille hvide BT taststur og BT TouchPad bliver hægtet sammen, så det vil fungere som en enkel og robust enhed. Men hvordan gør i, når nu tastaturet har en on/off knap på siden hvor TouchPad skal støde op til?

Først tænkte jeg på at montere en Alu-plade bag på. Men den skal jo kunne nemt monteres og afmonteres hvis der skal skiftes batterier i tastaturet osv. Så jeg ved ikke rigtig hvordan man får den kringlet. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  4
0
  580

2709

341
PallMei (Skribent)
16. oktober 2020 @ 07:26
Bit kongen

Velcro måske


4593

394
16. oktober 2020 @ 10:17
FPU

Magneter?


927

49
16. oktober 2020 @ 11:23
Veteran

Lime neodym magneter på undersiden af tastatur og trachpad og så afstive med en metalplade på magneterne på undersiden dem? 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

4593

394
16. oktober 2020 @ 17:18
FPU
Ufomekaniker skrev:

Lime neodym magneter på undersiden af tastatur og trachpad og så afstive med en metalplade på magneterne på undersiden dem? 

Noget i den stil. Det burde kunne virke, men jeg ved ikke, hvor flade magneter man kan få, så opstillingen ikke bliver for klodset.

For eksempel er "skolevogn"-skiltene på skolevognene af et fleksibelt magnetisk materiale, men magnetismen er ikke så stærk igen, måske for svag til at holde sammen på de to ting, men der MÅ eksistere relativt flade magneter, som er stærke nok til det, som du skal bruge dem til.