xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch Series 6 (GPS only) med eller uden Nike?
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


173

4
13. oktober 2020 @ 09:48
Novice

Hej

Jeg kigger med stor interesse på et Apple Watch 6 i 44mm kun med GPS. Men hvad er forskellen lige mellem det "normale" og så Nike versionen? Altså jeg er ikke så fan af den rem der hører med til Nike versionen, men får man noget ekstra ud over et par andre urskiver? Dog har jeg læst, at man ikke kan få de Nike urskiver på de normale Apple Watch, så måske det er det værd at købe Nike versionen, og så en anden rem i julegave, bare for at have urskiverne?

Eller? 😄


  5
0
  490

4593

394
13. oktober 2020 @ 11:03
FPU

Så vidt jeg husker, er forskellen på Nike-udgaven og de andre, at Nike-udgaven har Nike-urrem, Nike-urskiver, og så at den kan modtage data fra Nike's tekniske løbesko.

Jeg er dog kommet lidt i tvil om, hvorvidt almindelige AppeWatch også kan modtage data fra Nike's sko. Hvis de kan det, er der kun urrem og de ekstra ur-skiver til forskel.

Urremmen har AppleWatch standardmål og kan nemt udskiftes til en anden urrem, men urskiverne er vist Nike-edition only og kan ikke efterinstalleres på det almindelige AppleWatch.


2709

341
PallMei (Skribent)
13. oktober 2020 @ 12:04
Bit kongen

Bortset fra remmene og at farve/materiale udvalget er begrænset til 2, er der ikke anden forskel end ekstra urskiver og nej, de er ikke tilgængelige i den almindelige version.

Nike Run Club installeres som en af opsætningen, men kan slettes. Omvendt kan også installeres på en ikke Nike model, så i sidste ende er der ingen forskel. Du kan bruge den eller lade være uanset og du vælger Nike udgaven eller ej.

Jeg vil anbefale at du vælger loop rem. Købte den selv med sports band, men bruger primært sports-loop. Da den skal ind over hånden, er der mindre risiko for at tabe den og skal den af vejen, kan du løsne og skubbe den op ad armen og af vejen uden at tage den af. Den er også behageligere og nemmere at stramme/løsne under motion (igen uden at tabe den). Eneste ulempe, er at den er længere om at tørre, hvis den bliver våd. Men det er ikke noget jeg lægger mærke til.


173

4
13. oktober 2020 @ 12:54
Novice

Tak for svar til jer.

Kan godt se, at der ikke er så meget forskel på, men det er da det værd at tage de Nike urskiver med så, bare for at have dem, specielt når de kan bruge de samme remme.

Og hvis Nike Run Club kan installeres på både standard og Nike ur, så er det jo det samme ur, stort set. Tusind tak.

@PallMei

Nu skriver du at du anbefaler "Loop rem". Det er den i stof ikke? Den virker også behagelig. Jeg kan dog se, at der er en rem de kalder for Sport Loop-rem og en rem de kalder for Flettet Solo Loop, men det er nok ikke den, da det virker som om det er som et armbånd?

Men ja kan godt huske, da jeg havde et Series 3 med en standard sportsrem (den i gummi). Det ur har jeg netop ikke mere, da det blev revet af min hånd i en forlystelse i Sverige, og ligger nu på bunden af en sø 😂 Den standard sportsrem kunne nemmere falde af hånden synes jeg. Så nok det du også mener.


2709

341
PallMei (Skribent)
13. oktober 2020 @ 14:45
Bit kongen
SE0Master skrev:

@PallMei

Nu skriver du at du anbefaler "Loop rem". Det er den i stof ikke? Den virker også behagelig. Jeg kan dog se, at der er en rem de kalder for Sport Loop-rem og en rem de kalder for Flettet Solo Loop, men det er nok ikke den, da det virker som om det er som et armbånd?

Men ja kan godt huske, da jeg havde et Series 3 med en standard sportsrem (den i gummi). Det ur har jeg netop ikke mere, da det blev revet af min hånd i en forlystelse i Sverige, og ligger nu på bunden af en sø 😂 Den standard sportsrem kunne nemmere falde af hånden synes jeg. Så nok det du også mener.

Ja, det er Sport Loop-rem jeg mener. Flettet Solo Loop er nyt, men ifølge anmeldelserne bør man tage 1 nummer eller 2 mindre, end hvad man kommer frem til. For den bliver nemt for stor og for løs. Øv med den S3, med en rem som Sport Loop som kan komme af ud over hånden er det nemmer at gribe det i opløbet :-)


173

4
14. oktober 2020 @ 14:57
Novice

Så fik jeg bestilt det 44mm AW series 6 i Nike edition og med en sort Sport Loop-rem. Super fedt.

Jeg har også læst, at man skal købe to str. mindre med den der anden Flette Solo Loop. Så også et review fra Max Tach hvor hans var alt for stort, da han købte den direkte størrelse.

Nu skal der bare gå 1-2 uger som de skriver. Det bliver svært at vente på 😂

Tak for info!