xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Imac blæser køre på max
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


297

3
02. oktober 2020 @ 21:19
Juniormedlem

Hey

Er der andre herinde der har oplevet at blæseren på ens mac, i mit tilfæde iMac 2020 blæser helt vildt efter opdatering til 10.15.7 , kan se i aktivitetmonitor at Accountsd er på over 400%, det er voldsomt irriternede, og gør efterhånden man er nervøs for og opdater sin mac

Har prøvet og logge ud af iCloud, det hjalp for en tid, (hvad jeg har googlet mig frem til ) men nu er det tilbage, det er ikke fordi jeg sørger en løsning, tænker der skal en opdatering til fra Apples side. er mere nysgerrig hvis andre oplever det samme

-K

http://www.wrysand.blogspot.com/
  6
0
  542

1708

43
02. oktober 2020 @ 21:30
Stormogul

Ingen problemer her, du har den genstartet ?


297

3
02. oktober 2020 @ 22:34
Juniormedlem
Gorm Jørgensen skrev:

Ingen problemer her, du har den genstartet ?


ja genstartet flere gange,,det har stået på siden sidste opdate, kan os læse mig til flere har problemet. lidt ærgeligt

,måske næste opdate hjælper  


http://www.wrysand.blogspot.com/

67

0
02. oktober 2020 @ 23:20
Novice

Jeg havde også problemet og det hjalp for mig og flere andre på nettet ,at køre en scanning i activity monitor

Prøvede også alle de andre tricks først med at logge ud af Apple iCloud mail og slå Sync fra af nogle indstillinger

så kan ikke sige med sikkerhed at det var scanningen der afhjalp problemet.

Prøv det  ,kør scan og gem filen og slet den bagefter.

Træt af at få stjålet dit udstyr ,se mere på [link=www.bv-group.dk]BV-Group[/link]

2709

341
PallMei (Skribent)
03. oktober 2020 @ 06:18
Bit kongen

Macrumors har lavet en guide om det: https://www.macrumors.com/guide/accountsd/ 


825

10
03. oktober 2020 @ 07:23
Veteran

Hvis ikke det er prøvet, så tag strømmen helt fra maskinen i 10 minutter, og genstart den så. 


927

49
03. oktober 2020 @ 10:21
Veteran

Jeg havde samme problem på min MacBook Pro. Efter at have læst på nettet at hvis man sletter alle ens Google konti under "Systemindstillinger -> Internet Konti" så ville problemet ophøre. Det prøvede jeg så, og det virkede. Jeg har ikke haft problemer lige siden. Det er også fint nok, for jeg bruger ikke GMail til andet end en skraldespandskonto.

                                                            

Jeg ved ikke lige hvad der foregår mellem de to firmaer, men det ser ud til at Google gør hvad de kan for at genere Apples brugere, og i sidste ende Apple selv.

Først gjorde Google alt for at få YouTube til at være sløv i Safari. 

Codec-krigen mellem Google og Apple. VP9 vs HEVC. Jeg håber godt nok at AV1 vil være løsningen for os alle.

Dernæst trækker de opdateringen af YouTube til Apple TV 4K i langdrag. Den kan stadig ikke afspille 4K og dets UI er stadig klodset til sammenligning med den der er på et Android TV. Ingen 4K afspilning og piv ringe UI. YouTube for Android TV fik enda to UI overhalninger her i år, kunne jeg se på mit eget Android TV. 

Nu her tilter Google selveste macOS ved at give problemer i Accountsd ved at få systemet til at overophede. "Systemindstillinger -> Internet Konti". 

Mon det har noget at gøre med at Apple ikke tillader og enda firhindre sporing målrettede reklamer i deres økosystem? Det kunne godt tænkes at det er der for, uden at vide det med sikkerhed.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)