xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Mister strøm midt på dagen
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


116

0
18. september 2020 @ 23:54
Novice

Mit Apple watch 5, taber efter opdateringen strømmen dobbelt så hurtigt, som tidligere. Er der et eller andet jeg skal være opmærksom på??

/mvh Niels H.

  10
0
  729

227

5
19. september 2020 @ 01:15
Juniormedlem

Hej. Har du slået “Håndvask” til? Hvis du har, så prøv at slå det fra igen.

Jeg slog “Håndvask” til, og gik fra 100 % kl. 5.30 og mit S4 døde kl 16. Så slog jeg det fra igen, ladede uret op, og gik fra 100 % kl. 17, og er nu (kl. 1) på 60 %.


927

49
19. september 2020 @ 06:49
Veteran

Det kan også være at den mister batteri ved at den konstant lytter efter “hey Siri”

Det kan også være at den skal arbejder på noget i baggrunden i nogle timer efter at den er færdig med at opdatere. iPhones batteri bliver drænet godt af den årsag. Måske er det det samme der er gældende med Apple Watch.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
19. september 2020 @ 08:57
Bit kongen

For få detaljer om hvad du har foretaget inden det startede. Men der er masser af vejledninger på nettet om hvilke indstillinger man skal ændre for at spare strøm. F. Eks støj måling og automatisk registrering af træning.


1139

12
19. september 2020 @ 11:45
Stormogul

Have same problem. Batteri  er normalt igen efter at have slået håndvask fra. Der er vist en lille rettelse til næste Update. 


1103

6
19. september 2020 @ 19:42
Stormogul

Konen og jeg har også samme problem med begge vores Apple Watch 4. Håndvask er slået fra. Det er helt klart opdateringen der har gjort at batteriet bliver drænet. Vores ure holder nu kun strøm et halvt døgn. 😳


927

49
19. september 2020 @ 23:13
Veteran

Ja, vi havde samme problem med vores Apple Watch Series 4 også. Det gik dog over efter et par dage. Så jeg tænker at den skulle "få styr på sagerne" efter sådan en opdatering.

Har du prøvet at genstarte dit Apple Watch for lige at se om der skulle være en indstilling der stod forkert et sted?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

116

0
20. september 2020 @ 17:53
Novice

Intet er ændret, det er blot opdateret og håndvask er slået fra. I dag er der dog 25% tilbage her ved 17 tiden, i går var der kun 8%.

/Niels


1103

6
20. september 2020 @ 18:20
Stormogul

Nå, jeg er ret sikker på at jeg har fundet en løsning. Konen og jeg ladede begge vores ure op til 100 % i morges.
Nu hvor klokken er godt 18 er hendes batteri på 10% og mit på 77%.

Jeg gjorde to ting i går aftes. Hvilken en af de to der har afhjulpet problemet ved jeg så ikke, men en af dem har  i hvert fald. Den ene ting jeg gjorde var en simpel genstart af uret. Den anden var ophævelse af pardannelsen og derpå en ny parring. 

Håber en af de to ting virker for dig også Niels.


116

0
21. september 2020 @ 17:26
Novice

Nulstilling og parring på ny, hjalp.

Tak for hjælpen!

/Niels 


1103

6
21. september 2020 @ 17:44
Stormogul

👍😎👍