xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple Watch 6
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


44

0
16. september 2020 @ 14:43
Let øvet

Jeg overvejer at hoppe på Apple Watch 6, selvom jeg havde håbet på nogle flere nyheder og noget nyt design mæssigt. Der er efterhånden ikke mange kaniner i hatten, når Apple laver lanceringer.

Men da jeg i forvejen har et Apple Watch 3 tænker jeg alligvel at de nye features, kommer til at give mig en mærkbar forskel ved Apple Watch 6. Mit nuværende Apple Watch er uden esim, og jeg er lidt i tvivl om jeg skal forsætte sådan, eller bestille med esim. Hvad er fordelen for og imod? Fordi jeg har altid min telefon med mig, så er der overhovedet grund til at overveje esim.

- Kristoffer

  6
1
  756

2696

335
PallMei (Skribent)
16. september 2020 @ 15:39
Bit kongen

Nej, ikke hvis Du aaaaaltid har din telefon med. Men jeg fortryder ikke på min S4 og ville vælge det igen. Elsker at den kan det hele på en løbetur og jeg i let påklædning sommeren ikke skal slæbe rundt med telefon og pung. 

Det underlige er bare det er dobbelt så dyrt at tilvælge til S6 som til SE 🧐


173

4
16. september 2020 @ 16:05
Novice

Alle dine spørgsmål ligger op til subjektive svar. Så ved ikke hvor brugbart du finder det?

Jeg har alle Apple Watch der er ude, og skal også eje AW6.

Jeg har ikke behov for e-Sim, så jeg vælger uden. Jeg har altid min telefon med mig, så det vil være penge ud af vinduet med e-Sim (hvis du spørger mig). Men det kan jo sagtens være, at andre tænker anderledes.

Det er nok dig selv der bedst kan svare.



927

49
16. september 2020 @ 16:11
Veteran

Jeg bruger aktivt eSIM fordi der er bare situationer hvor jeg ikke gider at tage min telefon med mig. Det kunne være at jeg skulle ned til nærbutikken. Konen kan jo stadig få fat i mig, og det er rart med Apple Pay på uret også. Den er også rart at have, hvis man er et sted hvor man ikke må have telefonen med. Hvis jeg kun shorts or t-shirts på, giver jeg ikke at bære rundt på en telefoner. Så der er uret faktisk et rigtig godt alternativ at kunne bruge. Jeg bruger eSIM når jeg er ude på småture og ved jeg kommer hjem inden få timer. Der fungere det rigtig godt. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

356

12
puggaard (Skribent)
16. september 2020 @ 21:22
Lærling

Har selv et ur med sim, men er ikke 100% sikker på jeg vil have det næste gang. Jeg bruger mest mit ur til løb, og der er gps vel rigeligt ift at måle tid og distance. Apple pay virker jo uden og det er fint ikke at skulle have telefonen med ud at løbe. Så er der naturligvis spørgsmålet om man vil streame musik. Der kan ligge en del musik på uret, men det er nok lidt smagssag om det er nok.

se lidt med og uden info her 

https://support.apple.com/da-dk/HT205547


2696

335
PallMei (Skribent)
16. september 2020 @ 21:50
Bit kongen

Vil ikke anbefale streaming over LTE, det dræner batteriet voldsomt. I det hele taget blev jeg så sur på Apple musik der ikke respekterede hvad musik jeg ville have liggende offline at jeg afbrød prøve perioden før tid.

Men jeg har brugt telefon delen på løbetur, inden jeg tog en afstikker og besøgte nogen.

Den slog også alarm i weekenden på valid grundlag.


44

0
19. september 2020 @ 21:58
Let øvet

Det blev uden eSim. Men hold da op for en leveringstid. Forventet levering er først d.  18-24 november😲