xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
YouTube i 4K HDR?
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


927

49
16. september 2020 @ 11:15
Veteran

Er der nogen der ved hvornår YouTube får opdateret deres app på Apple TV 4K, så det understøtter 4K HDR?

Det er jo ikke fordi de ikke kan lave apps der viser 4K HDR indhold. Det er heller ikke fordi de ikke kan forbedre deres UI.

Jeg har et 4K HDR Android TV her hjemme, som kan afspille 4K over YouTube. Men YouTube har ikke kunnet afspille HDR indhold siden jeg købte det. Det blev ændret for et par dage siden, så nu kan jeg se 4K HDR på mit Android TV.  Udover dette så er der på under et halvt år kommet til UI opdateringer til YouTube for Android. Det er virkeligt godt.

Men hvorfor hænger de sådan i bremsen med YouTube for Apple TV 4K? YouTubes UI er også ret bøvlet at bruge på Apple TV i forhold til deres egen app på Android platformen. 

Er det stadig den HEVC vs VP9 krig de har gang i? Hvis det er det, håber jeg, at AV1 snart bliver standard   

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  1
1
  445

2185

44
16. september 2020 @ 12:20
ASCII jonglør

tvOS 14 bliver først frigivet i aften - så måååske de først opdatere efter denne release.

På iOS 14 GM er 4K nu muligt via YouTube app'en