xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Den nye iPad Air?
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


173

4
16. september 2020 @ 08:17
Novice

Jeg læste det her spørgsmål på et andet forum, og tænkte, at det kunne da også være sjovt lige at høre jer herinde om jeres mening. Jeg står lidt i samme situation som personen der spørger her 😊

Så kom den nye iPad Air med det nye iPad Pro design, men jeg har lidt svært ved at se, hvorfor jeg ville købe den nye 10,9" iPad Air over en iPad Pro 11"?

Desværre kommer den nye iPad Air ikke med 128GB hukommelse, og 64GB er for lidt, så jeg må kigge på 256GB udgaven. Den fås til 6.399 kr.

iPad Pro 11" fås med 128GB hukommelse, hvilket er rigeligt til mig til 6.999 kr. Samtidig får jeg så Face ID og ikke en lille Touch ID sensor placeret et helt underligt sted (efter min mening). Og selvom A14 chippen er helt ny i den nye iPad Air, så er A12Z chippen vel stadig en del hurtigere i multi-core og grafik? Samtidig får jeg 120Hz og bedre højttalere, selvom højttalerne nu ikke er det vigtigste. Men de er der.

Det er vel stadig iPad Pro 11" jeg skal gå efter så?

  3
0
  811

8581

198
17. september 2020 @ 07:52
Poseidon

iPad Air 4 har en laaaangt bedre neural engine, men det er så også det. Jeg ville også vælge Pro modellen hvis jeg stod i den situation, og 128GB var nok.


8581

198
17. september 2020 @ 10:09
Poseidon

For lige at følge op, Pro'en har også 120hz skærm, dobbelt så meget RAM, hurtigere GPU, Lider, flere kameraer... Ja, det er vidst slet ikke svært at vælge.

Se evt. mere her: https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=10444&idPhone2=10137


173

4
19. september 2020 @ 21:45
Novice

Tak David, og ja det blev da pludselig en "no brainer" :) Det blev en iPad 11 Pro!