xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Ikke slette på ekstern harddisk
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


33

1
11. september 2020 @ 14:26
Let øvet

Hej

Jeg har lånt en ekstern Harddisk fra en ven. Den har virket fint, men da jeg nu vil slette mine data på harddisken (Hans lægger der også), så kan jeg ikke det. Den er indstillet til jeg både kan skrive og læse i den.

Jeg har også prøvet at kopiere hans ting over på en anden harddisk, så jeg kan formatere harddisken og lægge tingene tilbage. Det kan jeg heller ikke så kommer fejlkode 36 frem.

Hvad gør jeg?

God weekend

Venligst

Angelina


  4
0
  504

4593

394
11. september 2020 @ 15:55
FPU

Hej Angelina.

Jaeh, du har jo ellers gjort alle de rigtige ting, men prøv lige at læse den her fra OS X Daily. Måske virker deres fidus.

Pøj-pøj.


33

1
15. september 2020 @ 13:43
Let øvet

TAk Tonny, men den der har jeg også prøvet. Vi prøver at ham, som har harddisken sætter den til hans windows computer, og se rom han kan slette.


Tak for tippet og god dag


33

1
15. september 2020 @ 13:43
Let øvet

TAk Tonny, men den der har jeg også prøvet. Vi prøver at ham, som har harddisken sætter den til hans windows computer, og se rom han kan slette.


Tak for tippet og god dag


4593

394
15. september 2020 @ 18:19
FPU

Well, det var også kun et lille skud i tågen, men det var det eneste, jeg lige kunne finde om emnet.

Normalt KAN det lade sig gøre at få omformateret, men somme tider er elektronikkens veje uransagelige.

Nu var det ikke en Fejl 36, men på et tidspunkt kunne en bekendt ikke kopiere over på sin eksterne harddisk uden at skulle skrive sit administratorpassword hver eneste gang, mens jeg sagtens kunne helt uden password, da den blev sat til min Mac.

Det endte med, at jeg måtte kopiere næsten 800 GB over på en anden ekstern, omformatere hans harddisk, og så lægge tingene tilbage igen. Det tog tid, men det virkede.

Vil gerne høre, om det lykkes at få ram på den genstridige disk med en Windows PC.