xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Beta 14
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


350

4
20. august 2020 @ 00:03
Lærling

Hej derude:-)

Hvor glade er i for seneste public beta version af iOS 14?

Hvad oplever i virker, hvad virker ikke?
mobilepay?

NemID?

Bank apps? (Lunar)

Hvad med batteritid? 

Det sker af og til jeg slår en hjerneprut:-)
  13
10
  1262

356

12
puggaard (Skribent)
20. august 2020 @ 18:39
Lærling

hej, 

Virker helt ok

  • MobilePay OK
  • NemID app virker (som forventet) fortsat ikke, hvilket er helt ok og forståeligt nok.
  • Bank app har virket hele tiden for mig
  • Batteri er ok vil jeg mene
  • Mine AirPods virker nu igen mens kamera kører - eller omvendt :) Rart det er rettet

ellers ikke noget at udsætte. Generelt synes jeg deres public betas er ret ok. naturligvis vil der være bugs, men det er jo sådan betaer er... og når man nu ikke kan vente og er utålmodig og nysgerrig af natur, så tager jeg gerne dette med   (om ikke andet kan der downgrades eller bruges en anden enhed en stund såfremt der skulle være noget der er træls)


927

49
21. august 2020 @ 09:19
Veteran

NemID appen virker selvfølgelig ikke på iPhone med iOS 14 beta 5 pga sikkerhedsmæssige årsager.

Skærmdublering på macOS 11 beta 5 viker kun ca 30 sekunder ad gangen, men virker fint fra iPhone 11 Pro Max med iOS 14 beta 5 installeret.

Ellers mærker jeg ikke rigtig nogle glitches andet end, at nogle af ikonerne ligner legetøj eller bolsjer på macOS 11.

Det hele skal nok blive fint i macOS 11 GM

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2252

151
21. august 2020 @ 09:27
ASCII jonglør
Ufomekaniker skrev:

Ellers mærker jeg ikke rigtig nogle glitches andet end, at nogle af ikonerne ligner legetøj eller bolsjer på macOS 11.

Well, hvis Apple giver 100% efter for laveste fællesnævners princip i ikon-designet, så bliver UI fremover vel nærmest infantilt legetøjsagtigt. Derefter er der kun ét skidt ned til en decideret gygy-funktion   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

927

49
21. august 2020 @ 09:43
Veteran
Factory skrev:
Ufomekaniker skrev:

Ellers mærker jeg ikke rigtig nogle glitches andet end, at nogle af ikonerne ligner legetøj eller bolsjer på macOS 11.

Well, hvis Apple giver 100% efter for laveste fællesnævners princip i ikon-designet, så bliver UI fremover vel nærmest infantilt legetøjsagtigt. Derefter er der kun ét skidt ned til en decideret gygy-funktion   

Ja!   

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
21. august 2020 @ 11:20
Veteran

Jeg stødte lige ind i, hvad jeg formoder, er en bagatel, og vil blive rettet i næste macOS 11 beta.

Når man går ind i app store og finder en gratis app man vil downloade, skal man nu trykke to gange på "samme knap" (i mangel af bedre forklaring) for at få lov at downloade den.

Når man vil downloade noget, skal man trykke på knappen "HENT". Når man har gjort det bliver knappen med det samme grøn hvor der nu står "INSTALLER" uden computeren har lavet noget som helts. Efter man så har trykket på begge knapper, så begynder den først at downloade. Derefter igen kommer der igen en hvid knap hvor der står "ÅBN". 

1) Tryk "HENT" der sker absolut intet

2) Tryk "INSTALLER" nu downloades app'en

3) >tryk "ÅBN" nu starter app'en.

Enten er knappen "HENT" eller "INSTALLER" en overflødig finesse, vil jeg gætte på. 


Noget jeg også har lagt mærke til, at der er kommet endnu flere "ER DU NU SIKKER PÅ, AT DU VIRKLIG VIL DET, DU LIGE HAR VALGT"-dialogbokse på både iOS, tvOS og macOS. Der er virkelig gået Windows i den nu.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
21. august 2020 @ 23:45
Veteran

Safari 14 i macOS 11 beta 5 understøtter 4K 60FPS HDR i YouTube. Jeg ved ikke hvornår den begyndte på det, men det er første gang for mig med 60FPS og HDR samtidig med 4K.

4K60 HDR screen shot

Selve YouTube videoen

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2185

44
07. september 2020 @ 13:46
ASCII jonglør

NemID app'en er nu blevet opdateret til iOS 14


2581

84
07. september 2020 @ 14:36
Bit kongen
Rene Larsen skrev:

NemID app'en er nu blevet opdateret til iOS 14

Puha den har jeg ventet på. 


927

49
07. september 2020 @ 18:40
Veteran

Virker ikke her. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2185

44
07. september 2020 @ 19:09
ASCII jonglør
Ufomekaniker skrev:

Virker ikke her. 

Har du hentet den nye app som blev frigivet i dag ??

Når du har den nyeste NemID app, skal du aktivere app’en igen - hvor man får en 60 min. ventetid, før det da virker.


927

49
07. september 2020 @ 19:48
Veteran
Rene Larsen skrev:
Ufomekaniker skrev:

Virker ikke her. 

Har du hentet den nye app som blev frigivet i dag ??

Når du har den nyeste NemID app, skal du aktivere app’en igen - hvor man får en 60 min. ventetid, før det da virker.

Det prøver jeg lige. Tak for råd.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

927

49
08. september 2020 @ 21:16
Veteran
Ufomekaniker skrev:
Rene Larsen skrev:
Ufomekaniker skrev:

Virker ikke her. 

Har du hentet den nye app som blev frigivet i dag ??

Når du har den nyeste NemID app, skal du aktivere app’en igen - hvor man får en 60 min. ventetid, før det da virker.

Det prøver jeg lige. Tak for råd.

Det wærker bår   

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2185

44
15. september 2020 @ 21:38
ASCII jonglør

Div. GM versioner er nu frigivet til os udviklere - og i morgen skulle alle andre også kunne opdatere.