xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
4
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
105
104
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Du skal have en profil på macnyt for, at deltage aktivt.
Det er gratis og du kan gøre det her.
Du er ikke logget ind på macnyt. Har du ikke en profil på macnyt så opret en her
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Nemmeste hjemmeside?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)

355

7
16. august 2020 @ 12:55
Lærling

Jeg skal have 'gen-boostet' min hjemmeside. Har hidtil brugt WordPress, som i og for sig fungerer fint, men det kræver ugentlig/månedlig pasning, som jeg ikke rigtig for gjort efter at siden er skrevet færdig.

Mit behov er beskedent: Mulighed for menustruktur i 3 led, skal kunne rumme pdf'er, billeder og direkte tekst, man skal kunne lave integration til Youtube - og så skal man kunne komme i kontakt med mig via en formular. 

Findes der ikke noget super-duper nemt? Jeg har hoteller hos Simply.com

- ja, jeg ved, det er lidt 'pattet', men jeg vil hellere bruge tid på indhold end på det tekniske ....

2
0
  260

1732

96
16. august 2020 @ 13:19
Stormogul

Hvis du bruger Dreamweaver, så har Project Seven nogle virkelig gennemførte og fantastiske forlæg, også kaldet templates - samt mange andre gode værktøjer.
Alle virker ud-af-boksen i Dreamweaver på alle platforme, dvs. PC/Mac, tablets og smartphones.
Check deres brugbarhed på din Mac såvel som på din iPad og iPhone - og glem ikke at vende iPad og iPhone 90°, så du får den fulde oplevelse af deres geniale menuer.

MBP 15" & iPhone 7 Plus - Nomina Rutrum Rutrum!

1462

24
16. august 2020 @ 14:16
Stormogul

Absolut det bedste er Sparkle. En ægte lækker WYSIWYG 100%

Sparkle