xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Sms på iPhone...
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


456

8
27. juli 2020 @ 16:22
Seniormedlem

Min kone har en iPhone 6 Plus med seneste softwareversion 12.4.8. (som ikke kan opdateres yderligere).

Jeg har en iPhone 6 S med iOs 13.5.1.


Hvis jeg sidder og læser f.eks. nyheder på DR-appen, og min kone samtidig sender en sms til mig, så får jeg en meddelelse direkte på skærmen (altså på dr-skærmbilledet).

Omvendt, så hvis jeg sender en sms til min kone mens hun læser nyheder (eller andet), så får hun ikke nogen meddelelse. Ser det altså først når hun er ude på skrivebordet og kan se at der er kommet sms, som hun så skal trykke på for at læse. 

Jeg ved ikke om dette er forståeligt, men kan nogen i givet fald hjælpe med om man kan gøre fruen istand til at se at jeg (eller andre) har skrevet sms til hende mens hun bruger telefonen til andet?

  6
0
  470

349

3
27. juli 2020 @ 16:45
Lærling

Hvordan er indstillingerne for notifikationer / meddelelser ved beskeder sat op på de 2 telefoner?


456

8
27. juli 2020 @ 17:48
Seniormedlem

På min kones er "Meddelelser" sat op på nøjagtig samme måde som i min egen, hvor det altså er "Notifikationer".

Eneste forskel er vist, at på min telefon kan man slå notifikationer til øverst. På fruens skal man gøre det under de apps man nu har på telefonen. 


927

49
27. juli 2020 @ 18:09
Veteran


Jeg fandt et Link til hvordan man aktivere push notifikationer på Apples egen side. Jeg håber at jeg har ramt rigtig.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

456

8
27. juli 2020 @ 19:53
Seniormedlem

Nej, det bringer os desværre ikke videre. 

Jeg mener at det var da jeg selv opdaterede til iOs13 at fruen ikke længere fik meddelelser på skærmen. 

Synes vi har prøvet alt, uden det hjalp. 

Så hvis jeg skal finde sølvpapirhatten frem, så kunne jeg forestille mig at Apple vil tvinge folk til at købe ny telefon, når deres nuværende ikke længere kan opdateres. 


1131

15
27. juli 2020 @ 19:59
Stormogul

Der er ikke en halvmåne ud for jeres samtale på hendes tlf? Man kan også sætte indviduelle samtaler på forstyr ikke.

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

456

8
29. juli 2020 @ 11:32
Seniormedlem

Nej, ingen halvmåne. 

Men er nu krøbet til Apple-korset og købt hende en ny iPhone X. Så nu virker alt igen. 

Og er forberedt på, at om et par år, så er vi sikkert ude i noget lignende igen. 

Tak for alle svar :)