xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Kan ikke afspille fra iPhone SE til bilen
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


243

1
05. juli 2020 @ 17:55
Juniormedlem

Vi har en Toyota Avensis stationcar - uden specielt fancy carplay o.lign. Men den har en usb-port, og når jeg forbinder min iPhone SE (2020-version), kan jeg afspille musik fra hvad som helst (youtube, telmore-musik appen, Apples egen musik-app, osv.)

Det samme kan den ene datters iPhone SE (1st generation).

Men den anden datters iPhone SE (1st generation) kan overhovedet ikke overføre lyd fra nogensom helst app til bilens musikanlæg. Jeg har prøvet at rense lightning-stikket med trykluft.

Alle tre iPhones kører nyeste iOS.

Er der nogen, der har et bud på, hvor fejlen på den ene iPhone ligger? om det er hard- eller software-fejl?? Jeg synes ikke jeg kan finde noget i indstillinger, der skulle have noget med noget at gøre.

  8
0
  599

1425

21
05. juli 2020 @ 18:53
Stormogul

Prøv at nulstil den, jeg vil tro det er software fejl.
bare husk du IKKE skal indlæse sikkerhedskopien igen. I hvert fald ikke før du har afprøvet telefonen uden. 


243

1
05. juli 2020 @ 19:57
Juniormedlem

Nulstille? Som i "Slet alt indhold og alle indstillinger", som om den skulle sælges?  Det tror jeg ikke hun vil.

Men hvis det bare er "nulstil indstillinger", så alle apps med alt indhold stadig er der, så er det sikkert fint!

Der findes ingen sikkerhedskopi af telefonen, så det vil blive fra "scratch"



243

1
05. juli 2020 @ 19:57
Juniormedlem

Nulstille? Som i "Slet alt indhold og alle indstillinger", som om den skulle sælges?  Det tror jeg ikke hun vil.

Men hvis det bare er "nulstil indstillinger", så alle apps med alt indhold stadig er der, så er det sikkert fint!

Der findes ingen sikkerhedskopi af telefonen, så det vil blive fra "scratch"



1425

21
05. juli 2020 @ 22:08
Stormogul

Ja, som i alt forsvinder. Men som skrevet, så kan sikkerhedskopien ligges ind igen, såfremt telefonen heller ikke virker uden den, men det kræver dig hun tager en sikkerhedskopi. 

Hvis du sender den på værksted, så bliver den alligevel nulstillet, så man kan lige så godt prøve den del selv😁


227

5
05. juli 2020 @ 22:17
Juniormedlem

Har I prøvet at slukke og tænde for den? Det er forbløffende hvad det kan løse af problemer ...


243

1
06. juli 2020 @ 14:35
Juniormedlem

Zemo -> ja, det er forsøgt :)

Angel -> jeg spørger hende lige om hun er interesseret i det! Hun har også et problem med, at den er meget ustabil i "rest-batteritid" - hvor den kan springe fra fx 40% til 10% på ingen tid, og så måske op på 17% igen... Jeg ved ikke, om det også kunne blive bedre ved en nulstilling?!



8581

198
06. juli 2020 @ 16:39
Poseidon

Det skyldes nok mere et dårligt batteri.


243

1
06. juli 2020 @ 20:33
Juniormedlem

Det tror jeg sådan set også..

Tak for alle inputs.

Hun er ikke lige indstillet på at skulle nulstille den totalt - og den fungerer jo fint, bortset fra det med lyden!