Jeg har købt mig en ny skærm, som virkede fint i starten.
Det er en BenQ EW3280U.
Scenarie 1:
Skærm: BenQ EW3280U
Computer: Mac Mini 2018
Skærmen siger at den ikke får signal, hverken på USB-C porten eller Display porten.
Der forbindes fra USB-C til henholdsvis USB-C eller Display port.
Scenarie 2:
Skærm: BenQ EW3280U
Computer: Macbook Pro late 2016
Skærmen får fint signal, både på USB-C porten og Display porten.
Der forbindes fra USB-C til henholdsvis USB-C eller Display port.
Scenarie 3:
Skærm: Dell U2715H
Computer: Mac Mini 2018
Skærmen får fint signal på Display porten.
Der forbindes fra USB-C til Display port.
Det giver i mit hoved ingen mening at Scenarie 1 ikke virker. Det virkede nemlig de første 5-6 dage.
Scenarie 2 viser at skærmen virker fint.
Scenarie 3 viser at Macmini’en virker fint.
Hvad er det jeg overser ?
Hej Sebastian
Har du forhørt dig hos forhandleren eller BenQ? Har du eventuelt ændret nogle indstillinger?
Det lyder i hvert fald underligt.
Har selve skærmen nogle indstillinger du kan rode med? TJek også at Mac Mini'n ikke er begyndt at outputte en opløsning som skærmen ikke kan finde ud af.
Jeg faldt lige over denne, som du evt. kunne prøve af også selvom den beskriver Windows. Hans problem lyder nemlig præcist som dit.
https://wccftech.com/did-your-display-port-connected-monitor-go-black-try-this-simple-fix/