xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvilken bærbar er bedst til: Photoshop, illustrator, Indesig
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


451

2
10. april 2020 @ 19:17
Seniormedlem

Hejsa. Min datter vil købe en ny bærbar til designskolen, hvor hun primært bruger disse tre programmer. Har et budget på 10-12.000 kr. har i forvejen i MacBook Pro 2012 og kunne godt tænke sig en ny.  Har dog hørt at den ikke har kraft nok til at trække disse programmer. og overvejer at købe f.eks Lenovo eller anden til samme pris.
Hvad tænker I er den bedste løsning til disse programmer? Go Påske

  2
0
  422

1129

129
10. april 2020 @ 20:45
Stormogul

en macbook pro '12 vil nok sejtrække men en nyere maskine til de 12.000kr vil kunne fint trække dem alle.

det der er vigtigt for disse programmer er en masse af RAM. nogle af ting er selvfølgelig CPU krævende, men jeg vil nok sige at alle CPU i dag vil kunne trække dem fint. også samtidig. RAM er noget der giver stor fordel.

f.eks. en macbook pro 13" hos apple med 16GB er 13600kr. når hun trækker studie rabat fra så er hun nok tæt på de 12.000kr. 

hvis man vil bruge en bærbar computer til sådan noget, så vil jeg nok sige, der skal investeres i en ekstern skærm og mus/tastatur så der man har en god arbejdshest ved et skrivebord. 

en bærbar computer er ikke til design opgaver som sådan. men kan lige ændre i små ting og sådan noget, men det er ikke skabt til at man arbejder med dem i 8 timer ad gangen. det bliver man hurtigt træt af.



451

2
10. april 2020 @ 22:17
Seniormedlem

Super.  Tak for indspark. Dem sender jeg straks videre.