xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Adobe Creative Suite 4 Design Premium
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


118

1
13. januar 2020 @ 22:48
Novice

Hej
Jeg har en Adobe Creative Suite 4 Design Premium på CD'er med fuld licens som har virket upåklageligt på min gamle imac med Sierra.
Nu har jeg købt en lidt nyere imac, nu med High Sierra, men jeg kan ikke installere den pakken. Når jeg når til nummer to CD kommer der en popop som jeg ikke kan svare på.
Det lidt pudsige er at selv om installationen ikke er færdig, så kører Dreamweaver fint. alle de andre programmer i pakken virker ikke.

Er der nogen der ved om CS4 i det hale taget kan køre på High Sierra ?

mvh. Tonny

  12
1
  608

393

13
14. januar 2020 @ 07:57
Lærling

Efter hvad jeg har hørt, kan Adobe CS 4 ikke køre på High Sierra. Jeg har selv en CS 5 pakke, den holdt op med at fungere tilfredsstillende efter Mountain Lion. CS 6 pakken mener jeg stadig fungerer tilfredsstillende, men det er der nok nogen herinde, der har erfaring med (har selv brugt CS 6 på El Capitan). Ellers er der mulighed for at tegne abonnement hos Adobe og hele tiden være opdateret med det nyeste. 

Hvis High Sierra og CS 6 pakken fungerer sammen, kan du måske være heldig at finde en på eBay.  

Men pas på, der er mange røvere med de der licenser.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

118

1
14. januar 2020 @ 14:48
Novice

Min gamle CS4 har fungeret uden problemer på Sierra, og Dreamweaver CS4 kører også fint på High Sierra.
Det skal så siger at jeg ikke stiller de høje krav :-)
Jeg må ud og finde en brugt pakke. Faktisk er det kun photoshop, lightroom og dreamweaver jeg bruger

mvh. Tonny


8581

198
14. januar 2020 @ 15:29
Poseidon

CS5 kører også fint på High Sierra.


393

13
14. januar 2020 @ 16:01
Lærling
David Munch skrev:

CS5 kører også fint på High Sierra.

Nå!

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

118

1
14. januar 2020 @ 17:03
Novice

Så hvis du vil sælge din gamle CS5 er jeg interesseret :-)


118

1
14. januar 2020 @ 22:47
Novice

Er der nogen der har erfaring med GIMP på mac ? Kunne være et alternativ.


393

13
14. januar 2020 @ 23:31
Lærling
David Munch skrev:

CS5 kører også fint på High Sierra.

Undskyld David,  jeg ser den smuttede, jeg ville ellers bare have skrevet, at det ikke spiller hos mig, med El Capitan. Så det var ikke for at være næbbet., men starten på et svar, jeg egentlig troede, at jeg havde cancelled mit svar. Det går sommetider lige stærkt nok.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

8581

198
15. januar 2020 @ 09:46
Poseidon
Leif Korreborg skrev:
David Munch skrev:

CS5 kører også fint på High Sierra.

Nå!

"Nå!" som i at du ikke vidste det, "Nå!" som i at du er fornærmet over at andre også hjælper OP, eller "Nå!" som i at du ikke forstår at CS5 pakken sandsynligvis ville være billigere end at købe CS6 pakken til High Sierra?


393

13
15. januar 2020 @ 16:31
Lærling
David Munch skrev:
Leif Korreborg skrev:
David Munch skrev:

CS5 kører også fint på High Sierra.

Nå!

"Nå!" som i at du ikke vidste det, "Nå!" som i at du er fornærmet over at andre også hjælper OP, eller "Nå!" som i at du ikke forstår at CS5 pakken sandsynligvis ville være billigere end at købe CS6 pakken til High Sierra?

'Nå', som i, det var jeg ikke klar over. Men hvis du nu læste, hvad jeg skrev, sagde undskyld, fordi jeg var startet på at skrive, men blev afbrudt og troede, jeg havde skippet indlægget / svaret. Da jeg så opdagede, mit svar med det famøse 'Nå!', endda med udråbstegn, var kommet med i tråden, syntes jeg det var på sin plads at forklare. Men det forstod du så åbentbart ikke, det beklager jeg. Hvorfor skulle jeg have noget imod, at andre hjælper OP. Prisen på CS5 contra CS6 varierer meget. Det var ud fra min erfaring med CS5's utilfredsstillende funktion, jeg anbefalede CS6 – ikke om, det ene var billigere, end det andet, da mit svar gik på malfunktion og ikke pris og på min erfaring med CS5. Samtidig advarede jeg mod, at der findes banditter, der sælger fake Adobe CS-pakker. Jeg vidste iøvrigt ikke du er så nem at støde, David, men fred være med det.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

118

1
18. januar 2020 @ 11:16
Novice

Blot en lille opfølgning.
Jeg skrev til Adobe og fik et link til download af CS4.  Efter installation kører både Photoshop og Dreamweaver fint igen på min 2015 imac med High Sierra. Dejligt :-)


393

13
18. januar 2020 @ 12:30
Lærling

Tak for opfølgningen. Det er godt at høre, at det funker igen. Samtidig er jeg overrasket over, at CS5 kører bedst på min maskine med Mountain Lion og ikke fungerer tilfredsstillende på min El Capitan. Derfor købte jeg en CS6 plomberet programpakke (med serienummer inden i, som alle andre pakker). Desværre, efter 4 år, påstod Adobe ud af det blå, at det var en piratkopi. Det sjove er, at det var dem selv, der over telefonen registrerede pakken for mig, da jeg havde et abonnement. Efter mange protester, måtte jeg give mig og igen abonnere. (Det var derfor jeg advarede mod banditter på eBay, hvor jeg købte CD6).

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

118

1
19. januar 2020 @ 14:58
Novice

Jeg har købt min CS4 brugt for længe siden og været utrolig glad for den.
Og jeg vil gerne rose Adobe for udsøgt service. Selv om det er er ret gammel version tog de mig alvorligt og hjalp mig så jeg kunne fortsat kunne bruge den. Stor tak til dem :-)