Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
87
81
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Du skal have en profil på macnyt for, at deltage aktivt.
Det er gratis og du kan gøre det her.
Du er ikke logget ind på macnyt. Har du ikke en profil på macnyt så opret en her
Kategori: Macnyt FAQ - lovbogen for dette website (FAQ)
macnyt  /  forum  /  emne
FAQ: Sådan fungerer macnyt's Prisguide
Kategori: Macnyt FAQ - lovbogen for dette website (FAQ)

1459

94
PowerPalle (Administrator)
02. december 2019 @ 20:20
Stormogul

Macnyts Prisguide er et forsøg. Det vil sige, at servicen kan nedtages uden yderligere varsel skulle det besluttes ikke at drive servicen videre fremadrettet.

Macnyts prisguide henter pris fra et antal danske online butikker med mål om at sammenligne priser og identificere det bedst mulige køb på kroner og ører - altså største besparelse.

Vigtige bemærkning ved brug af macnyts Prisguide

• Alle priser er hentet fra de medtagne onlinebutikker
  • Der tages forbehold for fejl og prisændringer
  • Endelige og gældende priser findes udelukkende på onlinebutikkerne egne websider
  • Priser opdateres løbene på macnyt uden faste intervaller
  • Det kan altid anbefale at se de endelige priser på onlinebutikkernes egne sider
Failure is not the opposite of success - it’s a stepping stone to success
  11
11
  410

1324

17
02. december 2019 @ 21:34
Stormogul

Og hvor finder man den ???

7695

86
David Munch (Skribent)
02. december 2019 @ 21:39
Athena
Gorm Jørgensen skrev:

Og hvor finder man den ???

Nu er jeg jo kendt som en pænt vild haxx0r... Så jeg fandt lige det her link: http://macnyt.dk/prisguide/

1459

94
02. december 2019 @ 21:46
Stormogul

Din haxx0r    du kan også blot benytte menuen, hvor punktet 'pris guide' fører dig til samme side. Er dog ikke aktiveret på mobil-enheder.

7695

86
David Munch (Skribent)
03. december 2019 @ 07:29
Athena

Da jeg skrev ovenstående kunne jeg heller ikke se et menuindlæg, så tror det var det sædvanlige cache-problem.

Men godt tiltag, lad os se hvordan det kommer til at forløbe. Og så en petitesse: Prisguide staves uden mellemrum.

2728

97
03. december 2019 @ 08:19
Bit kongen
David Munch skrev:

Da jeg skrev ovenstående kunne jeg heller ikke se et menuindlæg, så tror det var det sædvanlige cache-problem.

Men godt tiltag, lad os se hvordan det kommer til at forløbe. Og så en petitesse: Prisguide staves uden mellemrum.

Og Macnyt staves med stort M. ;o)

Og der skal faktisk ikke stort begyndelsesbogstav efter kolon. Prøv selv med iMessage. :o)

Og punktum ved sætningens slutning. :O)

P.S. Fint tiltag, PP, noget jeg vil benytte mig af fremover.

Og tillykke med generobringen af førstepladsen. jeg ved ikke, hvorfor jeg pludselig røg så langt op ad listen, men det var da på tide, at en rigtig champion atter overtog førersædet (med lidt hjælp fra undertegnede). :0)

18

2
03. december 2019 @ 10:20
Nyt medlem

Flere petitesser: Første ord i helsætninger efter kolon skrives med stort begyndelsesbogstav. Som her.

2728

97
03. december 2019 @ 11:56
Bit kongen
Ulrik Damgaard skrev:

Flere petitesser: Første ord i helsætninger efter kolon skrives med stort begyndelsesbogstav. Som her.

OK, den var ny for mig. Jeg var overvevist om, at der konsekvent skulle skrives med småt, netop fordi sætningen som sådan ikke afsluttes efter kolon.

Nu skal jeg aå til at lære at skelne mellem på hovedsætnigner og ledsætninger. Nå, så går vinteren da med noget. Tak for info.

7695

86
David Munch (Skribent)
07. december 2019 @ 11:23
Athena

Kunne vi få Apple TV, Airpods (Pro) og Homepod på listen?

1459

94
07. december 2019 @ 18:26
Stormogul

Min plan om, at priserne kunne opdateres automatisk er gået i vasken, hvorfor jeg ser 3 muligheder, ...

1. Personligt opdatere priserne manuelt og løbene (usandsynligt)
  2. Finde en ny automatiseret metode (kan ikke identificere den her og nu)
  3. Åbne muligheden for, at alle brugere kan indsende priser til systemet (bestemt muligt)
  4. Droppe ideen med Prisguiden

Hvis punkterne 2 eller 3 vinder indpas så vil der være mulighed for flere produkter i Prisguiden. Hvis det ender i enten punkt 1 eller 4 så vil det ikke ske.

895

87
07. december 2019 @ 19:08
Veteran

du kan evt kontakte pricerunner og bede om adgang til deres api, det vil unægtelig gøre det nemmere for at holde de bedste priser opdaterede.

om de vil give adgang, er en anden sag, men det er forsøg værd.

7695

86
David Munch (Skribent)
07. december 2019 @ 20:28
Athena

Jeg finder 3. lige så usandsynligt som 1. Folk gad heller ikke skrive forsidehistorier.

Adgang til Pricerunners API og en forretningsaftale med dem, eller 2., er det eneste reelle i mine øjne.