xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)
macnyt  /  forum  /  emne
could not complete your request because the file was not …
Kategori: Webdesign og grafisk produktion (Grafisk)


393

13
07. november 2019 @ 09:01
Lærling

Jeg har fået et uventet problem med Photoshop CC 2018 på min Mac Pro 4.1 (2009), der kører El Capitan (har Adobe abonnement): Når jeg prøver at åbne en billedfil, jpg, psd eller Tiff, får jeg denne meddelse: could not complete your request because the file was not found. 

Jeg har fulgt de anvisninger, jeg kunne finde på Adobes hjemmeside med at fjerne PS CC 2018 Prefs.psp og genstarte Photoshop. Jeg har også prøvet at holde Shift, Option og Command tasterne nede medens jeg trykker på PS-ikonet i Dock og trykke Yes til at Delete the Adobe Photoshop Settings File. Det hjalp heller ikke, jeg har også prøvet tilbageføre en backup fra en dag, jeg ved, Photoshop virkede.

Jeg har mere end 1TB ledig plads både på arbejdsdisk og systemdisk. Jeg er efterhånden løbet tør for løsningsmuligheder. Jeg kunne måske chatte med Adobe, men lige nu orker jeg næsten ikke mere på engelsk.

(Det var nu nemmere, dengang man bare kunne tage sin programdisk og geninstallere progremmerne).

Jeg håber, der er en af jer, der vil og kan hjælpe.

På forhånd tak

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.
  2
1
  780

2709

341
PallMei (Skribent)
07. november 2019 @ 09:52
Bit kongen

Har ingen erfaring med Photoshop, men alle links jeg lige kunne se ved en google af fejlmeddelelsen indikere, at det skyldes Camera Raw plug-in. Prøv at opdatere den:

https://helpx.adobe.com/dk/camera-raw/kb/camera-raw-plug-in-installer.html 


393

13
07. november 2019 @ 10:15
Lærling

Tusinde tak!!! Nu virker det igen. Jeg havde læst noget om Camera Raw plug-in problemet, men syntes ikke jeg kunne finde svar på en løsning. Men det kunne du, tusinde, tusinde tak!

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.