xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple TV+
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


531

7
01. november 2019 @ 19:01
Kaptajn


Hej. Jeg har fået ét års abo til Apple tv+. For køb af IPhone pro max. Men der er jo intet at se. Når man endelig finder en film, så kan jeg kun vælge at leje eller købe den. 

  23
0
  1465

2185

44
01. november 2019 @ 19:06
ASCII jonglør

ATV+ er et specielt område inde i TV appen - det har intet at gøre med købe/leje film.

Hos mig er der under "Watch Now" tab'en en ATV+ sektion - har du ikke en tilsvarende ??


1708

43
01. november 2019 @ 20:53
Stormogul

Jep. Morning News synes jeg er rigtig god.



1891

183
PowerPalle (Administrator)
01. november 2019 @ 21:22
Stormogul

Er det korrekt, hvad en enkelt journalist skriver, at the morning show virker til at være af rigtig høj kvalitet lige ind til det vælter ind med apple produkter?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1708

43
01. november 2019 @ 21:29
Stormogul

Alt er Apple produkter, men hvad gør det - de betaler jo.

Man ser det også i andre film, de gode har Apple de onde har PC. (Mænd der hader kvinder)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
01. november 2019 @ 21:48
Stormogul

Jeg har sådan set ikke noget imod det - det var mere journalisten der noterede det.

Har netop opdaget at jeg har 12 måneders gratis Apple TV+ men har også samtidigt opdaget, at der er utroligt lidt indhold på Apple TV+ - men igen, sådan er det og de betaler. Lader til at kvaliteten er i top indholdsmæssigt og teknologisk.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

3580

34
02. november 2019 @ 06:51
Virtual Machine

Vi har også købt to iPhone 11 for en måneds tid siden. Hvor kan man tjekke om vi også har et års Apple TV+ ?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
02. november 2019 @ 07:13
Virtual Machine
Lars Sejerup skrev:

Vi har også købt to iPhone 11 for en måneds tid siden. Hvor kan man tjekke om vi også har et års Apple TV+ ?

Fandt selv ud af det ved at starte Apple TV+ appen. Det var straight forward the Apple way 👍🏻

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4586

390
02. november 2019 @ 09:44
FPU

AppleTV+ får godt nok tærsk inde på BT p.gr.a. det meget lille udbud.

Journalisten nævner lidt sarkastisk, at der er så lidt tilgængeligt materiale, at man kan nå at se det hele på sit 7-dages prøveabonnement, men han nævner dog også, at det nok skal blive bedre med tiden.


1139

12
02. november 2019 @ 10:12
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

AppleTV+ får godt nok tærsk inde på BT p.gr.a. det meget lille udbud.

Journalisten nævner lidt sarkastisk, at der er så lidt tilgængeligt materiale, at man kan nå at se det hele på sit 7-dages prøveabonnement, men han nævner dog også, at det nok skal blive bedre med tiden.

Det er nok også derfor man får 1 år gratis ved køb af apple product. Havde nu heller ikke regnet med et udbud som Netflix har, fra en start.


3580

34
02. november 2019 @ 10:25
Virtual Machine

Jeg tror også at vi skal vente og se tiden an. Gratis er jo gratis. Så jeg forventer også et produkt derefter. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1638

45
02. november 2019 @ 13:55
Stormogul

Øv mit nye Apple watch serie 5 kom med notifikation om at jeg kunne aktivere et gratis år på apple tv+ men var åbenbart ik meningen, kan i hverfald ik få andet end 7 dage gratis som alle andre. Skod notifikation. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

2185

44
02. november 2019 @ 14:40
ASCII jonglør
Pjock skrev:

Øv mit nye Apple watch serie 5 kom med notifikation om at jeg kunne aktivere et gratis år på apple tv+ men var åbenbart ik meningen, kan i hverfald ik få andet end 7 dage gratis som alle andre. Skod notifikation. 

Apple Watch giver ikke ét års gratis Apple TV+

Get one year free Apple TV+ when you buy a new iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, or Mac.

Eligible devices:
• Any new iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV, or Mac capable of running the latest iOS, iPadOS, tvOS, or macOS purchased after September 10, 2019, from Apple or an Apple authorized reseller, is eligible.


1638

45
02. november 2019 @ 14:44
Stormogul

Det ved jeg godt men nu kom beskeden jo på uret om at jeg kunne indløse mit gratis år. Så måske endnu engang har Apple ik styr på deres software. Blev bare glad over at få 1 års gratis også får man det ikke alligevel. Er bare skuffet over at uret skrev det og det så ik passede. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

531

7
02. november 2019 @ 15:11
Kaptajn


Jeg købte både et watch 5 og en pro max. Og fik abonnementet på grund af telefonen. 


2581

84
02. november 2019 @ 17:58
Bit kongen
Tonny Freimanis skrev:

AppleTV+ får godt nok tærsk inde på BT p.gr.a. det meget lille udbud.

Journalisten nævner lidt sarkastisk, at der er så lidt tilgængeligt materiale, at man kan nå at se det hele på sit 7-dages prøveabonnement, men han nævner dog også, at det nok skal blive bedre med tiden.

Du skriver "Journalisten" om en ansat på BT. 

De er muligvis journalistisk uddannet men de arbejder ikke som sådan på BT.

Når du læser en artikel, ikke mindst om Apple, på/i BT bør du gøre dig selv det klart at avisens journalistiske retning foreskriver at man udelader alt der kommer i vejen for at artiklen kan lægges online med gul baggrund for overskriften, alternativt gør at man ikke kan skrive "raser" i overskriften eller kan benytte den gængse "Breaking".

Hvis du nu siger sig mig at det ved du godt så vil jeg bare gerne gøre OBS på at du:

1. Har læst det

2. Har videregivet det. 


3580

34
02. november 2019 @ 20:52
Virtual Machine

Jeg kan godt få det til at virke på min iPhone 11, men ikke på min MBA 2012. Virker det kun på de nyeste enheder man køber, og ikke generelt forbundet til ens egen Apple ID?

Jeg har fået et års gratis Apple TV+ på iPhone 11, men logger jeg på MBA 2012 kan jeg max få 7 dage. Hvis jeg så acceptere dette, så vil sker der intet når jeg prøver at logge ind. Jeg bliver ved med at få tilbud om de 7 dage og skal logge ind på ny. Sådan kører det bare i ring.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4586

390
02. november 2019 @ 22:19
FPU
Jesper Arning skrev:
Tonny Freimanis skrev:

AppleTV+ får godt nok tærsk inde på BT p.gr.a. det meget lille udbud.

Journalisten nævner lidt sarkastisk, at der er så lidt tilgængeligt materiale, at man kan nå at se det hele på sit 7-dages prøveabonnement, men han nævner dog også, at det nok skal blive bedre med tiden.

Du skriver "Journalisten" om en ansat på BT. 

De er muligvis journalistisk uddannet men de arbejder ikke som sådan på BT.

Når du læser en artikel, ikke mindst om Apple, på/i BT bør du gøre dig selv det klart at avisens journalistiske retning foreskriver at man udelader alt der kommer i vejen for at artiklen kan lægges online med gul baggrund for overskriften, alternativt gør at man ikke kan skrive "raser" i overskriften eller kan benytte den gængse "Breaking".

Hvis du nu siger sig mig at det ved du godt så vil jeg bare gerne gøre OBS på at du:

1. Har læst det

2. Har videregivet det. 

Huh?

Jeg betragter enhver, som publicerer en artikel under eget navn på en elektronisk eller trykt avis, som journalist, og det er jeg i min gode ret til, fordi "journalist" IKKE er en beskyttet titel, modsat f.eks. "narkoselæge", "biolog", "kleinsmed" eller "civilingeniør", som alle er beskyttede titler. Vedkommendes ansættelsesforhold er irrelevant; vedkommende har publiceret en artikel i en avis og er derfor pr. definition at betragte som en journalist.

Hvis jeg derfor som uddannet biolog f.eks. ansættes på BT som klummeskribent og publicerer artikler, enten online eller på papir, kan jeg faktisk kalde mig "journalist", selvom jeg aldrig har taget så meget som et weekendkursus i journalistik, og da slet ikke den fulde uddannelse i enten Aarhus eller Odense.

Jeg ville dog stadig foretrække at titulere mig selv som "biolog" på en sådan artikel, uanset hvad den så ellers måtte handle om, men det er jo blot en logisk konsekvens af ovenstående samt et spørgsmål om at fremstå som troværdig.

Eftersom jeg linker til BT-artiklen i mit oprindelige indlæg, behøver jeg ikke at gøre rede for hver eneste ord og komma i den; det står enhver af Macnyt's medlemmer (og velkomne gæster) frit for at læse originalartiklen og endda at kontakte ophavsmanden med henblik på en eventuel uddybning. Derfor er jeg ikke forpligtet til nogen som helst forbehold herinde, med eller uden gul baggrund i overskriften i den oprindelige BT-artikel. ;0)


1139

12
04. november 2019 @ 18:20
Stormogul
eriktorp skrev:


Jeg købte både et watch 5 og en pro max. Og fik abonnementet på grund af telefonen.

Lidt mærkeligt. Får ikke tilbudt et år. Men kun 7 dage selv om jeg aktiverer det med en iPhone 11. 


67

0
05. november 2019 @ 00:18
Novice

1139

12
05. november 2019 @ 08:15
Stormogul
Erik Dan skrev:

Har du prøvet at gøre som omtalt her->

https://forums.macrumors.com/threads/psa-if-you-dont-see-the-1-year-free-trial-on-your-iphone-11.2208734/

Den prøver jeg lige senere. tak for info.


1139

12
05. november 2019 @ 18:32
Stormogul
Rolant skrev:
Erik Dan skrev:

Har du prøvet at gøre som omtalt her->

https://forums.macrumors.com/threads/psa-if-you-dont-see-the-1-year-free-trial-on-your-iphone-11.2208734/

Den prøver jeg lige senere. tak for info.


Det virker ikke for mig. Må se om der sker noget når de 7 dage er gået. Eller må der sendes et lille opstød til Apple support. 



6

0
06. januar 2020 @ 16:50
Nyt medlem

Husk - den skal være købt lige HER OG NU og ikke for flere måneder siden.

Det kan være årsagen, som jeg selv oplevede da jeg oprettede mig. Fik derfor også kun de 7 dage.
Og nej - der sker ikke noget efter de 7 dage!

Imidlertid er det månedlige abonnement ikke i en størrelsesorden der vælter et budget og man kan jo stoppe og starte igen lige så tit man har lyst. Lige nu kniber det med indhold og det er også 14 dage siden noget blev opdateret selvom de reklamerer med nye afsnit hver fredag.

Jeg er dog sikker på, at der med tiden vil komme et godt og fornuftigt indhold - man skal jo kravle før man kan gå.

Det rigtig positive er, at alt deres indhold er i en ekstrem høj kvalitet og det hele leveres med rigtig biograflyd, nemlig Dolby Atmos. Det er lige som at være i biografen - helt fantastisk.

Alene af den grund beholder jeg mit abonnement - ingen andre streamingtjenester bare nærmer sig den kvalitet.

Jeg har det ligesom med vin: Hellere lidt sjældnere og så en rigtig god en af slagsen fremfor meget rævep...



2185

44
06. januar 2020 @ 17:56
ASCII jonglør
ReneM skrev:

Husk - den skal være købt lige HER OG NU og ikke for flere måneder siden.

Det kan være årsagen, som jeg selv oplevede da jeg oprettede mig. Fik derfor også kun de 7 dage.
Og nej - der sker ikke noget efter de 7 dage!

Imidlertid er det månedlige abonnement ikke i en størrelsesorden der vælter et budget og man kan jo stoppe og starte igen lige så tit man har lyst. Lige nu kniber det med indhold og det er også 14 dage siden noget blev opdateret selvom de reklamerer med nye afsnit hver fredag.

Jeg er dog sikker på, at der med tiden vil komme et godt og fornuftigt indhold - man skal jo kravle før man kan gå.

Det rigtig positive er, at alt deres indhold er i en ekstrem høj kvalitet og det hele leveres med rigtig biograflyd, nemlig Dolby Atmos. Det er lige som at være i biografen - helt fantastisk.

Alene af den grund beholder jeg mit abonnement - ingen andre streamingtjenester bare nærmer sig den kvalitet.

Jeg har det ligesom med vin: Hellere lidt sjældnere og så en rigtig god en af slagsen fremfor meget rævep...


Ja, du har 3 måneder til at aktivere ATV+ - fra den dag du købte en Mac enhed. Og tilbuddet startede den 1. nov. 2019.

Get Apple TV+ free for one year.

When does my offer expire?
You have three months after first setting up your device to take advantage of your free year of Apple TV+.

1. $4.99/month after free trial. Offer good for three months after eligible device activation, starting November 1, 2019. Plan automatically renews until canceled. Restrictions and other terms apply.