xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
TV2 Play virker ikke via ATV3 og 4 men gør via Chromecast
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


881

6
21. oktober 2019 @ 22:04
Veteran

Hejsa,

Nogen der kender til dette fænomen mellem iPhone XR og ATV?

Jeg har netop oprettet et prøveabonn. på TV2 Play (med reklamer), hvilket betyder at der kommer 3 minutters reklamer mellem hver udsendelse osv. 

På vore to ATV3 og et enkelt ATV4 som alle er fuldt opdaterede og et enkelt er faktisk nulstillet, oplever jeg, at reklamerne periodisk springer frem, altså afkortes, hvilket i sig selv jo er fedt nok, men når så reklamerne skifter til selve udsendelsen, kommer der ofte en sort TV-skærm, men teksten: 

"Der opstod en fejl under indlæsning af dette indhold. Prøv igen senere"

Nogle gange skal jeg genstarte ATV for at det hjælper og nogle gange hjælper det ikke og skal så i stedet genstarte appen.

Når jeg anvender vores Chromecast er der ikke nogen problemer.

Nogen ideer? Eller er det en henvendelse til TV2 jeg skal have gang i?

På forhånd tak.

  7
0
  1105

881

6
22. oktober 2019 @ 10:42
Veteran

*UPDATE*

Ref. TV2 Play, er overnævnte et kendt problem, der skyldes reklameblokken. ATV og reklamer kan ikke fungere sammen.



186

13
22. oktober 2019 @ 15:53
Novice

haha, TV2 Play :) DET bliver du glad for.....

Prøv åben app store på din tlf og find TV 2 Play, begynd så at læse derned af.. 

TV2 er en betændt lort, der sidder sågar en ansat (lille louise) og lyver kunderne direkt op i næsen...

Jeg har flere gange set folk få slettet deres reviews hvis de er meget direkt, uha det vil TV 2 ikke se på, tænk nu hvis man har ret, bagefter så siger det at det er APPLE der sletter folks indlæg, ikke TV2 :) Det er korrekt apple sidder og fysisk trykker på delete knappen, men det er pga TV2 har bedt dem om det....

Og er den App nu så god ? 

1. hvorfor skal man se "Live kanaler" på forsiden når man ¨åbner programmet ? De skriver sågar selv på deres side at live kanaler ikke er med i basic pakken (mersalg jeg ved det godt, men for helvede da)

2. Man kan ikke bruge knapperne på siden til at skrue op eller ned med, eller swipe op og ned på skærmen, det virkede fint i versionen inden denne fantastiske update... nu skal man for at skrue op og ned, trykke på en bar i bunden, SÅ kommer der et ikon til en højt, men næææh nej, det er MUTE... Så op i hjørnet og finde chromecast ikon , derinde kan man styre lyden.... Folk sidder og skriger men TV2 gør intet.

3. Hvorfor må man ikke stoppe noget hos TV2 ?? Det KAN man ikke, der findes ikke en stop knap, de siger så " Oppe i højre hjørne er der en menu, tryk på den og så i bunden er der en knap " JA til at afbryde forbindelsen imellem min device og så chromecast, det vil jeg ikke, vil bare stoppe hvad jeg starter :) det KAN man ikke...

4. Kunne blive ved men ender med at brække mig, hende den mongol de har sat på stolen til App Store burde rives ud på albuer i en fart. 

Jeg gider i alt fald ikke smide penge til et firma der sidder og lyver kunden op i næsen, og beskylder andre for at være "the bad guy" 

Ang TV2 play har de haft problemer med ATV siden 2017, de er direkt for inkompetente til at løse problemet selv, det er også derfor at 80% af TV2 Play apps/service er bygget af andre end TV2 selv

Men kig i på App Store og scroll tilbage i 1. Jan 2019... Prøv at læg mærke til måden TV2  svare på, ret std svar men der sker ikke meget, har der været en periode med mange dårlige reviews, så ud af det blå¨kommer der 3-4 stk og smider 5 stjerner... og Louise fra TV2 er helt pjattet med funklende stjerner (Det skal man også være når man sidder og opretter fake users der skal give pæne reviews... Oh yes) 

(Ved det for har selv arbejdet der i 3 år, jeg skred da ledelsen er en joke og internt er TV2 kæmpe kaos)


186

13
22. oktober 2019 @ 16:17
Novice

Glemte lige noget vigtigt :)

Man kan hente "Mit TV2 Data" ... 2 JSON filer en med din profil og en med play history

I history har de "deviceUid" dette skifter ikke pr enhed, det er statisk - jeg opelever mange ting i min liste jeg VED jeg aldrig har afspillet, samt deviceUid jeg aldrig har set før... 

Så kigger man i konto.json og finder flg

  "lastLoginIp": null,

  "lastLogoutTime": null,

  "lastLogoutIp": null,


Mon der er en grund til TV2 ikke vil have man ser disse data.... :P Hvem mon sidder og bruger ens konto, i history var der også en "lastPlayIp": den er sørme også fjernet nu... De vil gerne vise mig mine data siger de... javel ja


176

0
22. oktober 2019 @ 17:26
Novice

Tv 2 play må absolut være den ringeste streaming tjeneste verden endnu har set. Deres live streaming er lige til at lukke op og ligge er stor dej i. Skiftede for ganske nylig til waoo streaming på Apple tv og det kører bare. Problemer konstant med tv 2 play live stramning og kan på ingen måder anbefales.

iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.

186

13
22. oktober 2019 @ 17:53
Novice
Jimmi Jappe skrev:

Tv 2 play må absolut være den ringeste streaming tjeneste verden endnu har set. Deres live streaming er lige til at lukke op og ligge er stor dej i. Skiftede for ganske nylig til waoo streaming på Apple tv og det kører bare. Problemer konstant med tv 2 play live stramning og kan på ingen måder anbefales.

he, så skulle du prøve også at være boxer kunde og have yousee som udbyder :P

Boxer er klart mere ude at skide end TV2, men den kan vi tage i en anden tråd, for DET er fandme slemt.

(har fam ansat hos boxer...) 


176

0
22. oktober 2019 @ 18:04
Novice
RPI skrev:
Jimmi Jappe skrev:

Tv 2 play må absolut være den ringeste streaming tjeneste verden endnu har set. Deres live streaming er lige til at lukke op og ligge er stor dej i. Skiftede for ganske nylig til waoo streaming på Apple tv og det kører bare. Problemer konstant med tv 2 play live stramning og kan på ingen måder anbefales.

he, så skulle du prøve også at være boxer kunde og have yousee som udbyder :P

Boxer er klart mere ude at skide end TV2, men den kan vi tage i en anden tråd, for DET er fandme slemt.

(har fam ansat hos boxer...) 

Det er fandme uhyggeligt du :-)

iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.

186

13
22. oktober 2019 @ 18:15
Novice
Jimmi Jappe skrev:
RPI skrev:
Jimmi Jappe skrev:

Tv 2 play må absolut være den ringeste streaming tjeneste verden endnu har set. Deres live streaming er lige til at lukke op og ligge er stor dej i. Skiftede for ganske nylig til waoo streaming på Apple tv og det kører bare. Problemer konstant med tv 2 play live stramning og kan på ingen måder anbefales.

he, så skulle du prøve også at være boxer kunde og have yousee som udbyder :P

Boxer er klart mere ude at skide end TV2, men den kan vi tage i en anden tråd, for DET er fandme slemt.

(har fam ansat hos boxer...) 

Det er fandme uhyggeligt du :-)

Tjo..... Sølvpapir foran alle ens vinduer, det tager det meste..

Det var bare så pokkers varmt sidste sommer, så i år går vi med 3 lag dampspærreplast 2mm i mat hvid, om aften når det er mørkt, og man kan se skyggerne i gadelyset der stille går forbi, så er der stadig lidt spænding.. 

Det er fandme uhyggeligt du :-)