Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

• login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe

GENEREL INFORMATION: Fredag den 25. oktober 2019 vil macnyt være delvist utilgængelig grundet arbejde hos internetudbyder

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
4
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
71
70
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Du skal have en profil på macnyt for, at deltage aktivt.
Det er gratis og du kan gøre det her.
Du er ikke logget ind på macnyt. Har du ikke en profil på macnyt så opret en her
Kategori: Det intelligente køretøj (CarPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Trådløs dongle?
Kategori: Det intelligente køretøj (CarPlay)

38

0
03. oktober 2019 @ 06:13
Let øvet

Er der nogle som ved om dette produkt virker eller om der måske er en bedre løsning hvis man gerne vil ha trådløst Apple CarPlay i bilen?

https://www.banggood.com/Wireless-bluetooth-Car-Link-Display-Dongle-USB-Smart-Link-iOS-Carplay-for-Apple-for-Android-Navigation-Player-p-1508300.html?rmmds=buy&cur_warehouse=CN

/Martin

15
2
  666

622

18
03. oktober 2019 @ 07:26
Veteran

Jeg er ikke klar over om den præcise model duer, men jeg mindes at have hørt, at kvaliteten er meget svingende på de produkter. 

Men hvis du ender med at bestille det, så må du endelig dele din erfaring. Det er da klart en forbedring ikke at skulle bruge ledning - især når jeg har trådløst opladning i bilen, så er det ret træls. 

38

0
03. oktober 2019 @ 08:59
Let øvet

Det samme her, og det ville være super smart ikke at skulle sætte stikket i hele tiden. Men regner ikke med at jeg gider ofre de penge før jeg ved om produktet virker 🙃

292

3
05. oktober 2019 @ 03:34
Juniormedlem
CoolMartin skrev:

Det samme her, og det ville være super smart ikke at skulle sætte stikket i hele tiden. Men regner ikke med at jeg gider ofre de penge før jeg ved om produktet virker 🙃

Er du kommet videre i projektet?

Umiddelbart lyder det rigtigt spændende, men er lidt betænkelig ved jeg ikke kan finde et produktnavn.

38

0
05. oktober 2019 @ 10:38
Let øvet

Som jeg også skrev tidligere, gider jeg ikke bruge en masse penge på noget som jeg ikke ved virker ordentligt. Så nej, er ikke kommet videre. Men jeg har tænkt mig at Google videre for at finde et produkt som forhåbentligt virker, og ikke er al for dyrt

/M

38

0
08. oktober 2019 @ 06:14
Let øvet

Update..

Har måske fundet noget som virker trådløst. Venter på svar fra dem. Og så må vi se om det virker eller ej 🤞

622

18
08. oktober 2019 @ 07:23
Veteran

Spændende - jeg håber det virker :-) 

292

3
12. oktober 2019 @ 06:06
Juniormedlem
CoolMartin skrev:

Update..

Har måske fundet noget som virker trådløst. Venter på svar fra dem. Og så må vi se om det virker eller ej 🤞

Nu må de meget gerne snart få fingeren ud og komme med et svar... Vi skulle jo gerne have det prøvet inden klimaforandringerne gør det overflødigt :-) 

622

18
12. oktober 2019 @ 11:26
Veteran
Popsi skrev:
CoolMartin skrev:

Update..

Nu må de meget gerne snart få fingeren ud og komme med et svar... Vi skulle jo gerne have det prøvet inden klimaforandringerne gør det overflødigt :-) 

Præcis, det ender jo med at de må lave “Apple bikeplay” i stedet 😃

237

5
13. oktober 2019 @ 13:00
Juniormedlem

1260

11
13. oktober 2019 @ 14:44
Stormogul

Ikke at jeg ville have noget at bruge det til, da jeg godt kan lide at min mobil lader mens jeg køre, så virker det sku smart for dem der efterspørge det. 

Iphone Xs 64gb - Ipad pro 12,9”

292

3
13. oktober 2019 @ 16:21
Juniormedlem

Desværre ser jeg ingen Mazda understøttelse på listen 🤔 En gebrokken svensk mail må skrives...

38

0
13. oktober 2019 @ 19:29
Let øvet

Jeg kører pt i en Volvo. Og der står heller ikke om det virker, men jeg har skrevet til dem, og hvad jeg kunne forstå, så er det vigtigst at bilen er fabriksmonteret med Apple CarPlay. Men efter som jeg snart skal ha’ en bil uden fabriksmonteret Apple CarPlay, gider jeg ikke at bruge penge på sådan en dongle.
Men de siger at den kommer i handle i slut oktober. 

292

3
17. oktober 2019 @ 16:15
Juniormedlem
Samson skrev:

Video
Den kan dog ikke lægges i kurv endnu.

Samson

Nu kan man bestille dyret. Til 1995,- svenske kroner (1375,- danske).

Hvem tør?

237

5
17. oktober 2019 @ 21:20
Juniormedlem
Popsi skrev:
Samson skrev:

Video
Den kan dog ikke lægges i kurv endnu.

Samson

Nu kan man bestille dyret. Til 1995,- svenske kroner (1375,- danske).

Hvem tør?

Ouch 

Samson

1565

13
18. oktober 2019 @ 10:07
Stormogul

Har kontaktet firmaet bag den, og de skriver at de håber at kunne lancere den medio noveber i år....

Once you go Mac - You'll never go back..!