xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Butterfly Tastatur
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


176

0
13. august 2019 @ 15:42
Novice

Hej Alle, er der nogen herinde der har fået skiftet deres Macbook Pro tastatur igennem Apple's ombytningsprogram selvom der ikke har været nogen fejl på tastaturet endnu ?

iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.
  5
0
  482

244

0
13. august 2019 @ 16:17
Juniormedlem

Hej Jimmi.


jeg har selv en macbook med det omdiskuterede tastatur. Jeg havde mit forbi da 2 knapper gav problemer. De gav det noget trykluft og så har der ikke været problemer siden.

Jeg kunne ikke undvære maskinen i 3 uger som jeg fik at vide det ville tage.


Men jeg ser frem til om andre har kunne få det skiftet uden der har været fejl på det. Så kunne jeg godt være tilbøjelig til at få det lavet. :)


176

0
13. august 2019 @ 17:00
Novice

Jeg var forbi Mentech i Aalborg idag og der fik jeg at vide at de ikke skiftede det med mindre der var noget galt med tastaturet. 

iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.

8586

198
13. august 2019 @ 17:07
Poseidon

Min '16 Macbook har fået skiftet 1. generationstastaturet til et 3. eller 3,5. generationstastatur, og indtil videre er der endeligt ingen problemer..


445

0
13. august 2019 @ 18:22
Seniormedlem

Jeg har været i dialog med Mentech angående butterfly tastaturet.

Da problemerne er periodiske blev vi enige om at jeg skulle sende min maskine ind og så ville de skifte tastaturet.

Det endte så med både tastatur, batteri og nyt logicboard.

Alt skiftet på garanti.

Kan klart mærke forskel på 1. gen og seneste generation af tastaturet.


176

0
13. august 2019 @ 19:02
Novice

min er en 15'' mid 2018 købt for en uge siden og det fejler da heller ingenting endnu. Fik at vide at programmet om udskiftning gjalt i 4 år

iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.