xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Konverter til 192 kbps AAC (iTunes -> iPhone)
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


3580

34
07. august 2019 @ 16:53
Virtual Machine

Når jeg vil kopiere sange fra iTunes over på min iPhone, så bliver jeg spurgt om jeg vil konvertere dem til 192 AAC. Men gør den det kun på telefonen, eller får hele musikkataloget i iTunes de filer også får et drøn nedad i lydkvalitet? Jeg syntes ikke at jeg kan læse om det nogle steder. Valget findes i vinduet for min iPhone i iTunes. Så jeg går lidt og håber at den kun vil konvertere til 192 AAC ved overførslen til iPhone og bibeholder den originale kvalitet i iTunes.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  5
0
  626

8581

198
07. august 2019 @ 18:00
Poseidon

Det er kun dem som bliver overført til telefonen. Hele dit musikbibliotek forbliver som det er. 


1131

15
07. august 2019 @ 18:00
Stormogul

Dit bibliotek bliver intakt. Det kun på tlf de bliver 192 kbps

l MP 2013 l iPhone 15 Pro Max l Watch Series 6 l HomePod l B&W PX7 S2e l

3580

34
07. august 2019 @ 19:21
Virtual Machine

Fedt. Tak. Jeg har nemlig nogle ALAC i meget høj bitrate som den ikke vil øverføre. Og jeg håber den vil når de bliver konverteret til 320 AAC. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
07. august 2019 @ 20:45
Poseidon

Det lyder spøjst at den ikke vil overføre ALAC. Er de samplet ved mere end 48KHz, da jeg synes jeg kan læse mig frem til er iOS's maks?


3580

34
07. august 2019 @ 22:05
Virtual Machine

Jeg prøvede at søge på FLAC, ALAC i DTS eller Master Recording for at finde nogle filer i rigtig god kvalitet. Og det fandt jeg så. Jeg kan også høre en forskel. Men det er dog ikke noget jeg falder i svime over, fordi kombinationen af en gammel MacBook Air og et sæt Sennheiser HD 700 ikke ligefrem er den fedeste kombination. Men det er lige hvad jeg har ved hånden lige nu. Jeg nøjes til at jeg få bedre. Så jeg er fortrøstningsfuld at lydkvaliteten vil blive endnu bedre til den tid. 

Men her er info om sample rate og sample frekvens. 

De sange som iTunes ikke kan konvertere, kan den sagtens afspille. Så jeg har vel ramt et eller andet max Setting i iTunes. Men det er også nogle ret vilde formater   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future