xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Intelligente radiatorer termometrer
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


174

15
11. juni 2019 @ 09:14
Suspenderet

Hvad er Jeres erfaringer med ovenstående?.

Hvilket mærke vil I anbefale?, jeg bor i et rækkehus på 62 kvadratmeter.

VH

  10
3
  563

1663

46
11. juni 2019 @ 11:46
Stormogul

Jeg har Elgato Eve termo V1 og er super tilfreds. De tjente sig selv ind første år faktisk. Så kan ik klage. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

341
PallMei (Skribent)
11. juni 2019 @ 13:39
Bit kongen

Jeg har 5stk netatmo fra Black Friday du må købe, da de ikke passer direkte på mine radiatorer. 


1663

46
11. juni 2019 @ 13:42
Stormogul

Tror det er de færreste der passer direkte på, jeg har købt adaptere ved billigvvs til mine. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2709

341
PallMei (Skribent)
11. juni 2019 @ 14:22
Bit kongen
Pjock skrev:

Tror det er de færreste der passer direkte på, jeg har købt adaptere ved billigvvs til mine. 

Har også købt ekstra adapter, men der er stadig nogle tapper som skal fjernes. Det har jeg også købt en dremmel til. Men da jeg selv om vinteren næsten aldrig har tændt for radioterne er det ikke den mest behov dækkende investering jeg har gjordt. Men måske vi snart får en rigtig vinter.


1663

46
11. juni 2019 @ 14:39
Stormogul

Ok du skal skære noget væk simpelthen. Mine passede direkte på med den messing adaptor jeg købte. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

174

15
11. juni 2019 @ 14:51
Suspenderet
PallMei skrev:
Pjock skrev:

Tror det er de færreste der passer direkte på, jeg har købt adaptere ved billigvvs til mine. 

Har også købt ekstra adapter, men der er stadig nogle tapper som skal fjernes. Det har jeg også købt en dremmel til. Men da jeg selv om vinteren næsten aldrig har tændt for radioterne er det ikke den mest behov dækkende investering jeg har gjordt. Men måske vi snart får en rigtig vinter.

Hej Palle,

du bruger næsten ikke radiatorer selv om vinteren, bor du på Jamaica?.😉

Jeg skal faktisk kun bruge til 2 radiatorer, men send din pris til mig på en PB

VH

Peter


2709

341
PallMei (Skribent)
11. juni 2019 @ 15:55
Bit kongen
Peterdyr skrev:
PallMei skrev:
Pjock skrev:

Tror det er de færreste der passer direkte på, jeg har købt adaptere ved billigvvs til mine. 

Har også købt ekstra adapter, men der er stadig nogle tapper som skal fjernes. Det har jeg også købt en dremmel til. Men da jeg selv om vinteren næsten aldrig har tændt for radioterne er det ikke den mest behov dækkende investering jeg har gjordt. Men måske vi snart får en rigtig vinter.

Hej Palle,

du bruger næsten ikke radiatorer selv om vinteren, bor du på Jamaica?.😉

Jeg skal faktisk kun bruge til 2 radiatorer, men send din pris til mig på en PB

VH

Peter

Sender en pb senere, men hvis du kun skal bruge 2, vil jeg hellere beholde dem som et hobby projekt.


535

26
11. juni 2019 @ 16:35
Kaptajn
Jeg bruger Tado smarttermostater, modsat Elgato, synes jeg at brugerfladen, hastigheden og funktionaliteten er langt bedre her. 


Kan varmt anbefale Tado! 


2709

341
PallMei (Skribent)
11. juni 2019 @ 17:23
Bit kongen
PallMei skrev:
Peterdyr skrev:
PallMei skrev:
Pjock skrev:

Tror det er de færreste der passer direkte på, jeg har købt adaptere ved billigvvs til mine. 

Har også købt ekstra adapter, men der er stadig nogle tapper som skal fjernes. Det har jeg også købt en dremmel til. Men da jeg selv om vinteren næsten aldrig har tændt for radioterne er det ikke den mest behov dækkende investering jeg har gjordt. Men måske vi snart får en rigtig vinter.

Hej Palle,

du bruger næsten ikke radiatorer selv om vinteren, bor du på Jamaica?.😉

Jeg skal faktisk kun bruge til 2 radiatorer, men send din pris til mig på en PB

VH

Peter

Sender en pb senere, men hvis du kun skal bruge 2, vil jeg hellere beholde dem som et hobby projekt

Efter nærmer overvejelse, så syntes jeg bare bare du skal købe et startersæt med 2 i, hvis det er hvad du behøver og jeg kommer mine til en kold tid 🥶

Men kan se priserne er højere end hvad jeg gav Black Friday og det er jo ikke lige her i sommertiden der er behov for dem, så måske du skulle overveje at vente til de kommer på bud. 


174

15
11. juni 2019 @ 17:40
Suspenderet

Tak for jeres indspark.

@Palle, det gør jeg.

VH