xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Fyldt icloud
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


1663

45
31. maj 2019 @ 19:51
Stormogul

Hej. Mit 200gb icloud er næsten fyldt så der var ikke plads til at lave backup af mobilen, kom den og sagde, så tændte jeg min imac og slettede en mappe med 55gb billlede backup, men der er stadig fyldt på mit icloud, nogen der ved hvorfor der ikke er blevet 55 gb fri?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  10
0
  821

1663

45
31. maj 2019 @ 20:56
Stormogul

og på min iMac siger den når jeg kigger på mappen at der kun er 123gb i iCloud. det er jævnt træls at min iPad og iPhone siger der er fyldt

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
31. maj 2019 @ 21:08
Virtual Machine

Er det blevet tomt nu? Jeg tænker lidt, at det tager lidt tid for alle dine devices at slette 55 GB data.

Ellers ville jeg prøve at genstarte alle devices, og så lade dem synkronisere i stilhed natten over. 

Jeg har aldrig prøvet at slette så mange billeder før. Men jeg vil gætte på, at det enter er fordi der er så meget der skal slettes, eller også at selve synkroniseringen er monster sløv.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

45
31. maj 2019 @ 21:11
Stormogul

Den har haft næsten 24 timer til det. Så nu har jeg slå icloud fra på alle min enheder. Må prøve at slette mit drev online også slå det til igen på imac også begynde forfra. 😵😩🙈 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1129

129
31. maj 2019 @ 21:12
Stormogul

det kan også være at processen til synkronisering er gået i stå... det er sket før...

jeg plejer at dræbe processen og så vil den fortsætte... men en genstart burde også løse det. apple burde virkelig oppe sig med at fikse det her små fejl der har eksisteret i snart et årti...


1663

45
31. maj 2019 @ 21:18
Stormogul

har tømt mit iCloud helt nu via iCloud.com men umiddelbart siger den stadig det er fyldt med 198gb men må se om det ikke ændre sig i løbet af natten. der er ihverfald intet på drevet nu.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

931

67
31. maj 2019 @ 23:47
Veteran

Har du også slettet det fra "Slettet for nylig"-menupunktet nede i bunden i højre hjørne i iCloud Drive (på iCloud.com)?

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

321

4
01. juni 2019 @ 06:00
Lærling

Vær tålmodig...

Det skal jo sikkert også slettes hos CIA, FBI, NSA, PET, FET og hvem det ellers har snablen dybt begravet i vores personlige ting...


740

38
01. juni 2019 @ 10:38
Popsi skrev:

Vær tålmodig...

Det skal jo sikkert også slettes hos CIA, FBI, NSA, PET, FET og hvem det ellers har snablen dybt begravet i vores personlige ting...

FE


1663

45
01. juni 2019 @ 13:21
Stormogul

Hver gang jeg går ind i arkiver og vil slette det der kan gendannes, så lukker icloud ned pga fejl står der. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

45
03. juni 2019 @ 12:28
Stormogul

nå efter en længere samtale med et par flinke Apple folk, den ene en senior tekniker eller sådan noget, så lykkedes det at "reparere" mit iCloud drev og nu spiller det igen. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.