xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Minut tal Watch kontra iphone
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


95

7
30. marts 2019 @ 20:05
Novice

Er der andre der har forskellig minut tal på Watch og iPhone, min Watch går 1-1,5 minut foran iPhone. 

Åbner man en app på Watch vises korrekt minut tal som på iPhone men ikke på Watch face. 

  6
1
  489

740

38
30. marts 2019 @ 20:35
Micheangelo skrev:

Er der andre der har forskellig minut tal på Watch og iPhone, min Watch går 1-1,5 minut foran iPhone. 

Åbner man en app på Watch vises korrekt minut tal som på iPhone men ikke på Watch face. 

Meget, meget mystisk, da Apple Watch får den aktuelle tid direkte fra iPhone:

According to Apple, the Apple Watch will keep time within 50 milliseconds of the definitive global time standard with the same precision of GPS satellites.

It does so by continually checking against time servers via the iPhone.


740

38
30. marts 2019 @ 20:38

Make sure that you have the latest version of iOS.

Turn on Set Automatically in Settings > General > Date & Time. This automatically sets your date and time based on your time zone.

Check that your device shows the correct time zone in Settings > General > Date & Time > Time Zone.


2696

335
PallMei (Skribent)
30. marts 2019 @ 20:40
Bit kongen

Så har du nok utilsigtet pillet ved indstillinger->tid på uret. Det er en funktion til kun at ændre den viste tid på urskiven, men ikke andre steder.


95

7
30. marts 2019 @ 23:50
Novice
PallMei skrev:

Så har du nok utilsigtet pillet ved indstillinger->tid på uret. Det er en funktion til kun at ændre den viste tid på urskiven, men ikke andre steder.

Ios og watchos er altid på nyeste version, har ikke pillet ved noget, alt står på automatisk i tid. 

Det sjove er når man er i en app på uret er der korrekt tid. 

Tænker det er en fejl i face, har ikke lagt mærke til det før. 


2696

335
PallMei (Skribent)
31. marts 2019 @ 00:17
Bit kongen
Micheangelo skrev:
PallMei skrev:

Så har du nok utilsigtet pillet ved indstillinger->tid på uret. Det er en funktion til kun at ændre den viste tid på urskiven, men ikke andre steder.

Ios og watchos er altid på nyeste version, har ikke pillet ved noget, alt står på automatisk i tid. 

Det sjove er når man er i en app på uret er der korrekt tid. 

Tænker det er en fejl i face, har ikke lagt mærke til det før. 

Har du tjekket det rigtige sted. Altså indstillinger PÅ uret. Der er ikke noget med automatisk tid derinde.

Det er selvfølgelig godt du er på nyeste version, men det er ikke en ny feature og det er ikke en fejl.

Hvis tiden er indstillet til +0 derinde, må det være noget andet. Jeg har ikke problemet, men ved ikke om det er en specifik watch-face eller alle du oplever problemet med.


95

7
31. marts 2019 @ 10:18
Novice
PallMei skrev:
Micheangelo skrev:
PallMei skrev:

Så har du nok utilsigtet pillet ved indstillinger->tid på uret. Det er en funktion til kun at ændre den viste tid på urskiven, men ikke andre steder.

Ios og watchos er altid på nyeste version, har ikke pillet ved noget, alt står på automatisk i tid. 

Det sjove er når man er i en app på uret er der korrekt tid. 

Tænker det er en fejl i face, har ikke lagt mærke til det før. 

Har du tjekket det rigtige sted. Altså indstillinger PÅ uret. Der er ikke noget med automatisk tid derinde.

Det er selvfølgelig godt du er på nyeste version, men det er ikke en ny feature og det er ikke en fejl.

Hvis tiden er indstillet til +0 derinde, må det være noget andet. Jeg har ikke problemet, men ved ikke om det er en specifik watch-face eller alle du oplever problemet med.


Nu var jeg inde i indstillinger på uret der stod +0min, men nu virker alt normalt face viser korrekt tid nu, har ikke ændret noget. Men kan være bare at være i menuen, gjorde noget.

Takker