xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)
macnyt  /  forum  /  emne
Uddeling af hjerter på forummet - revideret
Kategori: Seneste meldinger fra macnyt (Macnyt informerer)


1905

187
PowerPalle (Administrator)
09. januar 2019 @ 13:11
Stormogul

Per dags dato er funktionen med uddeling af tommelfingre og hjerte blev revideret. Det betyder, at man fremover kun kan tildele et hjerte til en anden brugers indlæg.

Der er således ikke 'tommelfinger-op eller tommelfinger-ned' til indlæg og afgivelse af hjerte til en forumtråd i sin helhed er afskaffet.

Det nye hjerte-system baserer sig på det simpelt og overskuelige i brugeroplevelsen.

Jeg håber, at i vil støtte op om den nye funktion og naturligvis huske, at give et hjerte til de gode indlæg der kommer på forummet.

Det nye hjerte kan findes nederst i højre side af alle indlæg. Klik på det og du har tildelt et hjerte til personen bag forum-indlægget   

I samme anledning er der sket andre kosmetiske ændringer på forummet og enkelte udestår. Blandt andet er der indført en ny bjælke efter første indlæg i alle tråde, der giver lidt faktuelle data. Her kan man se, hvor mange svar der er i tråden, hvor mange hjerter der er givet i tråden og hvor mange gange tråden er set.

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  21
21
  1294

740

38
09. januar 2019 @ 13:21

Af  ❤️ tak!


8586

198
09. januar 2019 @ 14:22
Poseidon

Jeg synes indholdet i den nye bjælke lige så godt kunne være en del af den lyseblå bjælke øverst. Den giver jo også information om tråden. Den nye bjælkes placering bryder bare læseligheden IMHO.

Fint at thumbs up/down er revideret, og det overflødige tråd-specifikke hjerte er væk.


1905

187
PowerPalle (Administrator)
09. januar 2019 @ 14:26
Stormogul

Der udestår endnu mindre ændringer og blå bjælke indgår i dette...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

7

0
09. januar 2019 @ 17:09
Nyt medlem

Fint at tommelfingre er ude. Men at tildele/give et rødt hjerte… er lidt for ”teenage” for mig :-)

Hvad med et grønt flueben eller noget andet.


4593

394
09. januar 2019 @ 17:34
FPU

PP, uanset om det er tommelfingre, hjerter, æbler(!) eller cykler, kan du så ikke lade være med at bruge en (så påfaldende) farve i forum-oversigten?

Som det var indtil i dag, var den eneste røde farve på forum-siden den lille ikon, som viser, at der er kommet et nyt indlæg, siden man sidst var inde på siden. Som det er nu, er der røde hunde over det hele. :0(

Det var slemt nok (synes jeg), da vi fik de blå farver i den nye version af Macnyt, men der her er lidt for meget bolsjer.

Det må kunne lade sig gøre, at vælge en eller anden (anden) grå nuance, så simpliciteten kommer tilbage.

Lige nu virker det på mig, som om Macnyt er på samme kurs som Apple, nemlig på vej væk fra det enkle og letoverskuelige.

Jeg synes, at det er "farveforurening". Sorry.


1139

12
09. januar 2019 @ 18:07
Stormogul

Bare et lille input. Synes hjerter skulle skiftes ud med æbler. Det er jo apple produkter vi snakker om.


1905

187
PowerPalle (Administrator)
09. januar 2019 @ 18:37
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

PP, uanset om det er tommelfingre, hjerter, æbler(!) eller cykler, kan du så ikke lade være med at bruge en (så påfaldende) farve i forum-oversigten?

Jo, og enig. Jeg har ændret tilbage til det oprindelig farvevalg.

Lige nu virker det på mig, som om Macnyt er på samme kurs som Apple, nemlig på vej væk fra det enkle og letoverskuelige.

Puha, store ord. Jeg har virkelig rokket båden     

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1905

187
PowerPalle (Administrator)
09. januar 2019 @ 18:38
Stormogul
Rolant skrev:

Bare et lille input. Synes hjerter skulle skiftes ud med æbler. Det er jo apple produkter vi snakker om.

Det kommer ikke til at ske selvom ideen er sjov, beklager.

Et hjerte-symbol fortæller mere om intentionen med symbolet end et æble.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
09. januar 2019 @ 19:32
FPU
PowerPalle skrev:
Tonny Freimanis skrev:

PP, uanset om det er tommelfingre, hjerter, æbler(!) eller cykler, kan du så ikke lade være med at bruge en (så påfaldende) farve i forum-oversigten?

Jo, og enig. Jeg har ændret tilbage til det oprindelig farvevalg.

Lige nu virker det på mig, som om Macnyt er på samme kurs som Apple, nemlig på vej væk fra det enkle og letoverskuelige.

Puha, store ord. Jeg har virkelig rokket båden     

Ad 1) Weee! Jeg har ikke længere røde pletter for øjnene!

Ad 2) OK, måske overdrev jeg lidt, men det er jo lettere at forebygge end at helbrede. Hvis blot det var SÅ let at få Apple tilbage på sporet igen. :0)


7

0
09. januar 2019 @ 21:59
Nyt medlem

"macnyt" har en ensidig vurderings-klik-politik!
Nu kan man kun klikke på  "et hjerte" og dermed sige ok, godt, fint og tak  :-)




1905

187
PowerPalle (Administrator)
09. januar 2019 @ 22:20
Stormogul
LarsHB skrev:

"macnyt" har en ensidig vurderings-klik-politik!
Nu kan man kun klikke på  "et hjerte" og dermed sige ok, godt, fint og tak  :-)

Du har ret og det er med til at gøre det hele lidt mere simpelt og positivt.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1905

187
PowerPalle (Administrator)
04. marts 2019 @ 15:30
Stormogul

Dags dato er hjerte-funktionen kalibreret og tilrettet.

  1. Tilrettet = Beregninger, der afgør summen af hjerter per profil var ikke altid korrekt.
  2. Kalibrering = Alle profiler er blevet genberegnet korrekt.

That's it...

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

740

38
04. marts 2019 @ 15:36
PowerPalle skrev:

Dags dato er hjerte-funktionen kalibreret og tilrettet.

  1. Tilrettet = Beregninger, der afgør summen af hjerter per profil var ikke altid korrekt.
  2. Kalibrering = Alle profiler er blevet genberegnet korrekt.

That's it...

/PP

Modtaget. Det ser godt ud... 😁


1275

36
04. marts 2019 @ 17:39
Stormogul
PowerPalle skrev:
  1. Kalibrering = Alle profiler er blevet genberegnet korrekt.

That's it...

/PP

Håber stadig lidt på, at alle de indlæg jeg havde, som ikke længere taltes med efter opdateringen for nogle år tilbage måske en dag kommer på igen..... mener jeg var over 2000 for så at ryge helt ned som novice. OK, ved godt det er en dum lille detalje, men alligevel - du ved vi mænd og synet på størrelsen 😉

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

1905

187
PowerPalle (Administrator)
04. marts 2019 @ 17:48
Stormogul

Du har Mandesyge Martin. Efterhånden tror jeg ikke på, at min motivation strækker sig til, at rydde op i alle de gamle data. Så med andre ord tror jeg ikke, at det kommer til at ske.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1275

36
04. marts 2019 @ 19:59
Stormogul

Jeg finder kvinden i mig selv frem igen :-) - og fuld forståelse for din manglende motivation til en så pernittenopgave.

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

174

15
09. marts 2019 @ 18:21
Suspenderet

Kære PP,

Jeg synes at du skulle reviderer, din tiltale af forumsbrugeres identitet, som i mit tilfælde, Novice!.

Jeg har haft Mac’s før mange af de flittigste og dygtige forumsbrugere👏,  endnu gik med ble?.

Så tag lige at vise lidt respekt for os over 60 år🤭

VH



174

15
09. marts 2019 @ 19:10
Suspenderet

....🥰


1129

129
10. marts 2019 @ 01:08
Stormogul

"rangen" bruger jeg til ingenting. hverken her eller andre steder. en novice kan give lige så god/dårlig kommentar som en avanceret bruger.

jeg ser mig selv, som en der kan lidt teknisk omkring computer o.lign. men samtidig kan jeg være dårlig til at svare på et spørgsmål, som jeg typisk vil kunne svare på. men alt afhængig af humøret kommer der enten noget brugbart eller bæ ud... :D


1905

187
PowerPalle (Administrator)
10. marts 2019 @ 09:11
Stormogul
Peterdyr skrev:

Kære PP,

Jeg synes at du skulle reviderer, din tiltale af forumsbrugeres identitet, som i mit tilfælde, Novice!.

Jeg har haft Mac’s før mange af de flittigste og dygtige forumsbrugere👏,  endnu gik med ble?.

Så tag lige at vise lidt respekt for os over 60 år🤭

VH

Jeg hører dig Peterdyr og udviser respekt...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

174

15
10. marts 2019 @ 10:29
Suspenderet
PowerPalle skrev:
Peterdyr skrev:

Kære PP,

Jeg synes at du skulle reviderer, din tiltale af forumsbrugeres identitet, som i mit tilfælde, Novice!.

Jeg har haft Mac’s før mange af de flittigste og dygtige forumsbrugere👏,  endnu gik med ble?.

Så tag lige at vise lidt respekt for os over 60 år🤭

VH

Jeg hører dig Peterdyr og udviser respekt...

Mange tak Palle, du ser jo heller ikke helt ung ud længere😉

VH