xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
345
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Argumenter for en ny 17"-udgave af MacBook Pro
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


2273

157
12. december 2018 @ 14:31
ASCII jonglør
MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  3
0
  291

1907

191
PowerPalle (Administrator)
12. december 2018 @ 16:53
Stormogul

Det er naturligvis smag og behag, men jeg kan godt lide det større pegefelt, der er på Apple's MBP - og det er større end LG's, selv på 17" versionen.

Hvad er det for en tekst/logo, der er at finde nederste i vestre side under tastertaturet? Ser ikke pænt ud.

Det udvidede tastatur; altså den numeriske del, hører ikke til på en bærbare imho.

Der er en Windows-tast - aj altså.

Hængselbeslaget er ikke for pænt.

Hvorfor (tilsyneladende) en ekstra farve på alle funktionstasterne samt piletasterne?

En større skærm eller blot større opløsning ville naturligvis være dejligt på MBP, selv om de er godt med allerede (opløsning).


Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
12. december 2018 @ 17:56
FPU

Har ikke selv haft en, men en af mine venner købte en af de sidste 17'' PowerBook's, der var på markedet, efter at produktionen var indstillet.

Ifølge ham er det den bærbare med den absolut bedste lyd, som han nogensinde har haft mellem hænderne, fordi der er længere imellem højtalerne, så stereoperspektivet bliver bedre.

Personligt synes jeg, at 17'' er for voldsomt, og når jeg dimser med min 15'' TiBook, synes jeg godt nok, at den er stor i forhold til min 13'' MBP.

Jeg kan godt se fidusen med en stor skærm, hvis man skal skrive kode eller arbejde med grafik, men der ER jo skærmudgang på de bærbare Mac'er, så man kan jo altid kaste billedet over på en ekstern skærm, hvis det er for lille på den interne.


2273

157
13. december 2018 @ 10:49
ASCII jonglør

Har selv haft en 17" MBP i sin tid - det var en fornøjelse og vil gerne have en 17" igen. Arbejdsområdet på en 17" er bare så meget bedre - og ja, også lyden. Det er svært at gå under 15", alting bliver så trangt i arbejdsområdet, synes jeg.

Tvivler dog stærkt på, at Apple vil producere en 17", men man har jo lov at håbe.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”