xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple annoncerer Mac og iPad Pro event 30. okt.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


740

38
18. oktober 2018 @ 18:15

YES!!!!! Har ventet på nyt på Mac fronten.

Apple isn’t done with product events for 2018. Today the company issued media invites for an October 30th event where it’s widely expected we’ll see new iPad Pro tablets and potentially several updates to the Mac lineup.

The new iPad Pro is rumored to have slim bezels and Face ID, expanding Apple’s your-face-is-your-passcode technology beyond the iPhone for the first time. It’s also been reported that this year’s iPad Pro will switch over from Lighting to USB-C and be available in 11- and 12.9-inch display sizes.

The October event is where Apple will likely announce its long-awaited successor to the MacBook Air laptop. In August, Bloomberg reported that the laptop will have slimmer bezels than the Air and have a high-resolution Retina display. It’s expected to slot in beneath the 12-inch MacBook as the company’s new low-cost laptop option.

Bloomberg also reported that a new Mac Mini is in development and that Apple is aiming the upcoming desktop at power users, app developers, and customers who’ve used the Mini as a home theater PC

  26
0
  1568

1708

43
18. oktober 2018 @ 21:37
Stormogul

Hvis jeg henter deres kalender reminder så er det kl 15, men det plejer da at være kl 19 ??


292

2
18. oktober 2018 @ 23:13
Juniormedlem
  • Det er i New York

61

0
19. oktober 2018 @ 01:28
Novice

Tror i at de opdatere MacBook Pro serien?

Den er jo lige blevet opgraderet med 8 generation CPU.


687

6
19. oktober 2018 @ 06:42
Veteran
jeg bygger alt i toffifee og løg

2273

157
19. oktober 2018 @ 07:11
ASCII jonglør
MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

740

38
19. oktober 2018 @ 07:30

Mac mini er moden til en massiv makeover.


740

38
20. oktober 2018 @ 20:08
Jarlens skrev:

Tror i at de opdatere MacBook Pro serien?

Den er jo lige blevet opgraderet med 8 generation CPU.

Nej, der kommer ikke nyt på MacBook Pro fronten, men det bliver spændende at se prissætningen på erstatningen for MacBook Air, som udgår. Erstatningen bliver formentligt den billigste MacBook men nu med Retina skærm.

Om der kommer opgraderede 12-tommer MacBooks og en ny Mac mini er også et åbent spørgsmål. Og hvad mon det sker med Mac Pro og iMac (Pro)?


740

38
21. oktober 2018 @ 21:47
Gorm Jørgensen skrev:

Hvis jeg henter deres kalender reminder så er det kl 15, men det plejer da at være kl 19 ??

Det er pga. de fire timers forskel på PDT i San Fransisco og EDT i New York City.

Det er i øvrigt første gang, at Apple holder en Apple Event på Østkysten.

Fra 2005 og frem til 2018 har Apple afholdt deres præsentationer af nye produkter lokalt i CA her:

  • Moscone West, San Francisco
  • Yerba Buena Center for the Arts, San Francisco
  • Bill Graham Civic Auditorium, San Francisco
  • Flint Center, Cupertino
  • Steve Jobs Theater (Apple Park), Cupertino

1519

0
22. oktober 2018 @ 12:07
Suspenderet

Jeg savner Steve, Apples præsentationer er ur kedelige nu om dage...

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

740

38
23. oktober 2018 @ 09:48

Hvad for en ny Mac glæder du dig mest til at se præsenteret om uge?


740

38
24. oktober 2018 @ 11:33

Endelig lidt faste og håndgribelige rygter; det lader til mindre opdateringer til MacBook og iMac, mens Mac mini står overfor en væsentlig og stor opdatering efter at have været stort set som nu i fire år.

Og skulle der komme et helt nyt produkt til erstatning for den nuværende MacBook Air, der heller ikke har fået væsentlige opgraderinger i årevis:

The three new Mac models likely relate to new versions of the Mac Mini and iMac. We are expecting a significant spec update to the Mac Mini, which has not seen any attention in 1469 days, and at least processor bumps to the rest of the Mac line.

Ming-Chi Kuo yesterday reiterated his beliefs on what to expect from the October event. He predicts minor updates to the MacBook, iMac, Mac Mini with minimal external chassis redesigns and a brand new low cost Apple laptop model, which will likely replace the MacBook Air.


2709

341
PallMei (Skribent)
24. oktober 2018 @ 12:03
Bit kongen
iPhoneX skrev:

Endelig lidt faste og håndgribelige rygter; det lader til mindre opdateringer til MacBook og iMac, mens Mac mini står overfor en væsentlig og stor opdatering efter at have været stort set som nu i fire år.

Og skulle der komme et helt nyt produkt til erstatning for den nuværende MacBook Air, der heller ikke har fået væsentlige opgraderinger i årevis:

The three new Mac models likely relate to new versions of the Mac Mini and iMac. We are expecting a significant spec update to the Mac Mini, which has not seen any attention in 1469 days, and at least processor bumps to the rest of the Mac line.

Ming-Chi Kuo yesterday reiterated his beliefs on what to expect from the October event. He predicts minor updates to the MacBook, iMac, Mac Mini with minimal external chassis redesigns and a brand new low cost Apple laptop model, which will likely replace the MacBook Air.

Har du en kilde på citatet, så man har mulighed for at vurdere troværdigheden.


740

38
24. oktober 2018 @ 13:16
PallMei skrev:
Har du en kilde på citatet, så man har mulighed for at vurdere troværdigheden.

Sorry. Benjamin Mayo hos 9to5Mac


1905

187
PowerPalle (Administrator)
25. oktober 2018 @ 17:09
Stormogul

5 dage tilbage. Vigtige ord i den anledning: macmini   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

740

38
26. oktober 2018 @ 13:02
Bersærken skrev:

Jeg savner Steve, Apples præsentationer er ur kedelige nu om dage...

#MeToo (ingen har hverken før eller siden ydet sort rullekrave, jeans og sneaks større retfærdighed end netop Sankt Steve).


740

38
27. oktober 2018 @ 18:03
PowerPalle skrev:

5 dage tilbage. Vigtige ord i den anledning: macmini   

Tre dage, Spændende med ny Mac mini.


740

38
27. oktober 2018 @ 18:21

Palle, hvad med et nedtællingsur på tråden....


740

38
28. oktober 2018 @ 14:38
PowerPalle skrev:

5 dage tilbage. Vigtige ord i den anledning: macmini   

Kun to dage tilbage...😁

AirPods 2 Could Be Revealed In Days Alongside AirPower Release Date, Analyst Says

Kilde: Forbes


740

38
29. oktober 2018 @ 15:22

Mindre end 24 timer til show time... 😁


740

38
29. oktober 2018 @ 17:40

Er Apples produktpræsentationer blevet for kedelige og forudsigelige?


1708

43
29. oktober 2018 @ 18:36
Stormogul

Det skyldes jo at alle sider kommer med rygter og evt. rigtige billeder m.m.

Ja det var mere spændende tidligere.


1641

24
30. oktober 2018 @ 07:38
Stormogul
iPhoneX skrev:

Er Apples produktpræsentationer blevet for kedelige og forudsigelige?

13 opslag, bare i denne tråd...?  Kedet du dig--??

Once you go Mac - You'll never go back..!

678

26
30. oktober 2018 @ 16:07
Veteran

Det er nogle lækre ting de har lanceret idag. Glæder mig til at få den nye iPad. Er i tvivl om det skal være 11 eller 12,9 tommeren, men man bliver nok glad for lige meget hvilken en man får.


678

26
30. oktober 2018 @ 16:49
Veteran
Vandermoses skrev:

Det er nogle lækre ting de har lanceret idag. Glæder mig til at få den nye iPad. Er i tvivl om det skal være 11 eller 12,9 tommeren, men man bliver nok glad for lige meget hvilken en man får.

Så blev den 11 tommer bestilt med et smart keyboard.. glæder mig :-) 


678

26
07. november 2018 @ 20:07
Veteran

Så har jeg modtaget min nye iPad 11”. Hold da op den er fantastisk. Når jeg kommer fra en iPad mini 2, så er det jo en hel anden følelse jeg får ved at bruge denne.

Om den kan erstatte mange af de ting jeg bruger min Macbook til, det er jeg virkelig spændt på at se, men det lover godt. Det hjælper trods alt at have et smart keyboard :-)