xxx
Husk, at der kan vÊre forskel pÄ store og smÄ bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil sĂ„ kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gĂŠst!

Macnyts forum er populĂŠrt blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjĂŠlpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjÊlpene hÄnd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gĂŠst kan du dog kun lĂŠse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og vĂŠre logget ind.

Har du allerede en profil sÄ login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne trÄd har ikke vÊret aktiv i lÊngere tid og er nu automatisk blevet lÄst for nye indlÊg...
Subscription er vejen frem ..... 😠
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


1708

43
11. september 2018 @ 17:26
Stormogul

Apple begynder nu at presse udviklingerne til at man skal tegne et abonnement for at bruge deres app, så tjener Apple jo flere penge. Grådighed er ikke noget at prale af.

Det kan da ikke passe at Apple er sådan ?

https://developer.apple.com/videos/play/insights/112/

  4
0
  877

210

0
11. september 2018 @ 20:57
Suspenderet

Selvfølgelig er Apple også sådan. Hvorfor ikke?

Abonnement-betaling for fx. apps, mobil, bredbånd, streaming, tv  mm giver mere langsigtet indtjening. Firmaerne udgiver så med jævne mellerum "bedre brugeroplevelse, flere muligheder mm" og hæver prisen en tak opad. Det kalkuleret, og det oplever vi vist alle...

Købte for ikke så længe siden en god app med "livstids-opdatering". Den bliver så bare ikke opdateret mere.
Til gengæld kan jeg fra samme firma købe, næsten samme, "helt nye udviklede og fantastiske app" med 50% rabat, da jeg har været en god tidligere kunde :-)


1139

12
12. september 2018 @ 12:47
Stormogul

Ja, der er mange programmer der virker på den måde. Navigation, oprydnings programmer osv. Det ville være rart at de tydeligt oplyste at det kun gælder den version man køber og ikke fremtidige versioner. 

Men igen der skal jo tjenes penge og det gør de ikke ved at lave alt gratis


186

5
12. september 2018 @ 12:49
Novice

Lige siden Apple indførte abonnement - og for den sags skyld in-app køb, så har jeg ikke købt meget på App Store. Før i tiden kunne jeg sagtens bruge 100-200 kroner på apps hver måned. Det gider jeg ikke mere ...


1139

12
12. september 2018 @ 13:04
Stormogul

Har det på samme måde. I dag bliver der kun købt hvad jeg ved jeg skal bruge. og det er ikke meget. VPN, Navigation, office i grove træk.