xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mackeeper
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


33

1
05. september 2018 @ 10:49
Let øvet

Hej

Jeg har instaleret mackeeper og betalt for det. Jeg havde fået et fif om at installere clean my mac 3. Da jeg googlede det, tog jeg bare det første som vidste sig at være clean my mac - mackeeper. Det har ryddet op på min computer og skabt mere plads, men nu læser jeg anmeldelserne af Mackeeper. Nogle skriver at de putter virus på ens computer og gør det sløv og det der er værre. 


Er der nogen herinde som kender noget til problemet, og skal jeg bare skynde mig at slette programmet, selvom det har kostet mig 400kr.


Venligst

Angelina

  6
0
  182

8586

198
05. september 2018 @ 10:58
Poseidon

Mackeeper er det værste omgang skidt du kan installere. Ud med det, og bed om pengene retur.

Der var engang en Mac...

740

38
05. september 2018 @ 11:01

Skynd dig at hente den GRATIS (grøn knap) version af https://www.malwarebytes.com/mac/ som fjerner det skidt, du har fået på din fine Mac.

Du skal bare bruge den gratis version og sige nej til alt, hvis du bliver spurgt om at betale eller opgradere osv. Den gratis version er nok til denne opgave.

Til skræk og advarsel for alle: https://www.imore.com/removing-mackeeper-your-mac?amp


1493

39
05. september 2018 @ 11:28
Stormogul

Det eneste mackeeper er godt for, det er at man lærer at google hvad man køber næste gang man vil fyre penge af på noget man egentlig ikke ved hvad er :-D

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

4593

394
05. september 2018 @ 18:00
FPU

Enig. MacKeeper er noget af det nærmeste, man faktisk kan komme på malware på Mac-platforen.

For 2-3 år siden blev min niece lokket til at installere den, så Morbror måtte læse op på stoffet og bruge et par timer på at få fjernet den manuelt.

Vi slap med skrækken, men det var lidt af en lrestreg for den unge dame, så nu er hun lidt mere forsigtig med at installere ting og sager; hun har i hvert fald ikke råbt på hjælp siden da, og hendes MBP kører skam stadigvæk ganske fint.

Alene den meget aggressive markedsføring med bl.a. pop-up reklamer bør vække mistanke.

Held og lykke og feed-back.

Spirituel Maskine

33

1
17. september 2018 @ 10:06
Let øvet

Tak for jeres svar.

Jeg nåede desværre også at opleve at min mac blev langsommere. Nu er programmet slettet efter bedste evne. Jeg håber, jeg har fået det hele væk, og jeg har bedt om at få min epenge tilbage. Det håber jeg lykkedes.

Venlligst

Angelina


740

38
17. september 2018 @ 11:27
Angelina skrev:

Tak for jeres svar.

Jeg nåede desværre også at opleve at min mac blev langsommere. Nu er programmet slettet efter bedste evne. Jeg håber, jeg har fået det hele væk, og jeg har bedt om at få min epenge tilbage. Det håber jeg lykkedes.

Venlligst

Angelina

Bare rolig, hvis bare du har brugt den gratis version af Malwarebytes for Mac, så er alt uønsket snask fjernet fra din fine Mac.