xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Always on display
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


1663

46
18. januar 2018 @ 20:26
Stormogul

Hej alle sammen

har lige et spørgsmål omkring ipad. jeg har en ipad Air men da det er en arbejds ipad der kan styres af firmaet, så er der mange ting som icloud og sådan noget der er slået fra, så kan ikke bruge Homekit. så jeg overvejer at købe en ipad 2017 model og sætte op der hjemme som "kontro center" til mig smart home som f.eks min kattepasser så kan tilgå hvis jeg  ik er hjemme. nå men spørgsmålet er så om at skærmen går ud kan slåes fra så den altid er tændt, kan det på min iphone men findes ikke på min arbejds ipad men har læst det kan være slået fra via det firmaet styring. Så vil bare høre om det findes på en alm ipad uden styring?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  6
0
  403

349

3
20. januar 2018 @ 14:14
Lærling

Under indstillinger - skærm og lysstyrke kan indstillingen for automatisk lås sættes til aldrig. Så det skulle jeg mene er muligt. 


1663

46
20. januar 2018 @ 18:00
Stormogul
Ok super. Den mulighed er bare væk på min firma styret ipad, så var i tvivl om det overhovedet var muligt. 
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

362

18
20. januar 2018 @ 18:13
Lærling

Hvorfor vil du have den tændt hele tiden?


Samson


1663

46
20. januar 2018 @ 18:57
Stormogul

var bare for at muligheden var der. den skal bare hænge fast på væggen og kunne styre varmen og lyset. så slap man for at skulle "tænde" den når man sku bruge den men ja ik sikkert den kommer til det men bare muligheden var der.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

362

18
20. januar 2018 @ 22:15
Lærling

Jeg spurgte fordi jeg for ikke så længe siden, faldt over en iPad på dba, som havde været brugt til at vise nogle videofeed fra noget overvågning 24/7.  

Der var simpelthen burnin. 

Samson


1663

46
20. januar 2018 @ 22:17
Stormogul

tænkte også at det ville ende med det når den står med samme skærm billede. men er taget med i overvejelserne omkring brugen af den på længere sigt. :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.