xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Musik app.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


531

7
04. januar 2018 @ 18:17
Kaptajn



Hej. Nogle der ved, hvorfor Apple musik appen ikke kan vende vandret når man ligger telefonen ned? Eller er det en indstilling? 

  5
0
  169

1833

1
04. januar 2018 @ 18:50
Stormogul

Der er næppe nogen indstilling ud over rotation.

Apple burde understøtte landskab langt bedre på de mindre telefoner også. Ikke kun plus. Har en bil hvor holderen ab fabrik kun er til landskab og at menuen ikke virker i landskab på en 4,7" er til at blive vanvittig over  . Har nu bestilt en adapterplade og kugleled, som er på vej og håber derved at kunne rotere til portræt i den originale holder, uden det bliver for klodset.


531

7
04. januar 2018 @ 21:14
Kaptajn


Ja. Jeg har også en vandret holder i min nye VW up. Og det er pisse irreterende, at appen ikke vender. 


1833

1
05. januar 2018 @ 07:50
Stormogul
eriktorp skrev:

Ja. Jeg har også en vandret holder i min nye VW up. Og det er pisse irreterende, at appen ikke vender. 

Det er faktisk også en UP! jeg har. Jeg bestilt følgende, men endnu ikke modtaget og konstateret at det virker:

Adapterplade

Kugleled


531

7
05. januar 2018 @ 17:41
Kaptajn


Ok. 


1833

1
09. januar 2018 @ 14:53
Stormogul

Nu har jeg modtaget det og afprøvet. Det virker faktisk ganske fornuftigt uden at se tosset ud. Kan hurtigt roteres til landskab, når man ikke bruger den og så ser det ikke meget anderledes ud end normal.

- De medfølgende skruer er selvskærende skruer, som ikke passer til adapter pladen. Der skal man have fat i nogle maskinskruer + møtrikker. Det havde jeg ikke, så jeg har indtil videre brugt den medfølgende dobbeltklæbende klister-plade der fulgte med. Om det kan gøre det i længden, må tiden vise. Alternativt skulle jeg have købt en anden adapterplade, hvor der var maskineskrue-gevind.

- Når den er i portræt orientering, så rager armene ned over klimeanlægget. Ikke noget problem hos mig, for jeg har fuldautomatisk klima-anlæg og det dækker ikke for noget her. Måske det er anderledes ved det almindelige aircondition med drejeknapper.