xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Har nogen mærket forskel efter opdatering?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1519

0
22. december 2017 @ 12:16
Suspenderet

I følge TV2 sætter Apple farten ned hver gang man opdaterer sin telefon, det skulle være for at spare på strømmen. Nu sagsøger nogen Apple fordi de jo i realiteten gør telefonen dårligere end den var da man købte den.

Mærker du noget til det?

Langsomme iPhones

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  13
0
  96

463

0
22. december 2017 @ 16:07
Seniormedlem

Min Iphone 6 er blevet markant langsommere de seneste par måneder.

Når den skal starte nye apps eller åbne nye sider er der kommet et mærkbart lag.


1641

24
22. december 2017 @ 16:12
Stormogul

Mon ikke det er en EB-historie....?    Ingen har registreret nogen forskel her....

Og Knud er jo kendt for at bande over Apple-produkter, og sprede dårlige historier om dem...  såehhhh....

Once you go Mac - You'll never go back..!

1519

0
22. december 2017 @ 16:49
Suspenderet
Giffi skrev:

Mon ikke det er en EB-historie....?    Ingen har registreret nogen forskel her....

Og Knud er jo kendt for at bande over Apple-produkter, og sprede dårlige historier om dem...  såehhhh....


Så Kaj lyver altså?


Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

463

0
22. december 2017 @ 16:51
Seniormedlem
Giffi skrev:

Mon ikke det er en EB-historie....?    Ingen har registreret nogen forskel her....

Og Knud er jo kendt for at bande over Apple-produkter, og sprede dårlige historier om dem...  såehhhh....

Jeg er altså ingen... ?


2322

0
22. december 2017 @ 18:05
ASCII jonglør

Du må da være Odysseus, om nogen?   

Anyway, den er go' nok:

Apple admits it slows down old iPhones (but for the right reasons)

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

51

0
22. december 2017 @ 18:25
Novice

1519

0
22. december 2017 @ 18:28
Suspenderet

Nu venter Vi så spændt på hvad den gode Hr. Giffi siger til det.   

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

63

0
22. december 2017 @ 19:50
Novice

Jeg læste om det første gang, for et par uger siden. Har selv en iPhone 6 fra oktober 2014, som har føltes langsom i længere tid. Har dog formodet at det blot var iOS 11 den ikke kunne trække. 

Da jeg læste om det, kørte jeg en Geekbench test af telefonen og fik en score på ca 50% af det forventede! Bestilte derfor et nyt batteri og siden jeg skiftede det, har den været mærkbart hurtigere! Geekbench måler ligeledes den forventede score igen. 

Min holdning er nok, at jeg ikke forventer at et batteri kan holde over 3 år, med daglig opladning - men jeg ville da godt have vidst, at Apple skruede ned for hastigheden, for så havde jeg da bare skifter batteriet forlængst. I stedet har jeg gået og irriteret mig over en langsom telefon, der føltes hurtig for bare et halvt år siden... 

Så et nyt batteri kan altså helt klart anbefales her!


1641

24
23. december 2017 @ 03:58
Stormogul

Nå, det var gamle og slidte iphone's det gåt ud over...      

Once you go Mac - You'll never go back..!

3580

34
23. december 2017 @ 08:03
Virtual Machine

Jeg har kun lagt mærke til det ved min gamle iPhone 5 i tidernes morgen, og med min kones iPad Mini 1. Efter de to tingester blev opdateret var de stadig brugbare men blevet irriterende langsomme at bruge. 

Men man kan vel Google hvad ens iPhone performer normalt, og så sammenligne den score med sin egens telefon efter man har kørt samme benchmark på den. Så har man da fået klar besked.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

51

0
23. december 2017 @ 12:08
Novice
nesleiN skrev:

Jeg læste om det første gang, for et par uger siden. Har selv en iPhone 6 fra oktober 2014, som har føltes langsom i længere tid. Har dog formodet at det blot var iOS 11 den ikke kunne trække. 

Da jeg læste om det, kørte jeg en Geekbench test af telefonen og fik en score på ca 50% af det forventede! Bestilte derfor et nyt batteri og siden jeg skiftede det, har den været mærkbart hurtigere! Geekbench måler ligeledes den forventede score igen. 

Min holdning er nok, at jeg ikke forventer at et batteri kan holde over 3 år, med daglig opladning - men jeg ville da godt have vidst, at Apple skruede ned for hastigheden, for så havde jeg da bare skifter batteriet forlængst. I stedet har jeg gået og irriteret mig over en langsom telefon, der føltes hurtig for bare et halvt år siden... 

Så et nyt batteri kan altså helt klart anbefales her!

Hvor meget giver man for sådan et batteriskift?


1641

24
23. december 2017 @ 15:00
Stormogul

Afhænger af hvilken iphone det drejer sig om.....

Once you go Mac - You'll never go back..!

63

0
23. december 2017 @ 19:14
Novice

Jeg gav 119,- + forsendelse her: IPhone 6 batteri. Faldt lidt for ordlyden “originalt” men tvivler nu lidt på om det er mere originalt end så mange andre... Skiftede det selv på en halv time ved at følge guiden på iFixit. Fik lidt problemer med tapen, da den sad bedre fast, end som så, men fik den løsnet til sidst. Dog manglede jeg noget nyt tape, da det ikke fulgte med batteriet - brugte noget dobbeltklæbende tape, der kunne hives lidt fra hinanden og derved fik den rigtige tykkelse.