xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Importer fotos
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


3580

34
26. november 2017 @ 07:49
Virtual Machine

Når jeg tilslsutter min gamle iPhone 5S til min imac fordi jeg vil importere mine ca 10.000 fotos inden jeg gendanner telefonen, ser jeg kun 36 fotos på computeren jeg kan importere. Hvordan kan det være? Hvordan for jeg komputeren til at se og importere jeg alle 10.000 fotos?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  4
0
  65

1129

129
26. november 2017 @ 08:26
Stormogul

hvordan forsøger du?

iphoto? photos? itunes? eller image improter?


3580

34
26. november 2017 @ 08:34
Virtual Machine

Jeg har prøvet med image importer (billedoverførsel), iTunes og Photos. 

Billedoverførsel finder 36 billeder. 

iTunes finder 4 indtalte memos.

Photos finder de samme 36 billeder


Men problemet er, at det er min iTunes konto, men det er min datters iPhone med hendes egen konto. 

Computeren beder mig om at låse telefonen op, når jeg tilslutter den til min iMac, som jeg så osse gør. Så derefter får jeg adgang til 36 fotos. Resten af de godt 10.000 fotos er som ikke eksisterende. Jeg kan ikke se dem på min iMac.

Kan man eksportere dem, eller på anden måde hive dem over (backup), inden hendes telefon bliver nuked, så den kører normal igen?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1129

129
26. november 2017 @ 08:42
Stormogul

Og det er ikke fordi, hun har haft den koblet på en anden computer i sin tid, og dermed forventer telefonen/itunes at det er den synkronisering der skal ske. alt det andet er så "ikke synligt", for at beskytte data.

er telefonen i orden, kan du ikke overføre det på icloud eller andet, f.eks. flickr.com har en terabyte plads gratis. det vil selvfølgelig tage lidt tid at overføre alle de billeder, men de bliver "reddet".

en ting du kan forsøge... oprette en ny bruger og se om telefon og itunes kan synkrnoseres der. eller oprette ny bibliotek for itunes (hold ALT nede mens itunes startes)



3580

34
26. november 2017 @ 09:31
Virtual Machine

Det er godt nok med den sikkerhed. Jeg tror at jeg er nød til at oprette en ny bruger på min iMac som er i min datters navn og iCloud konto. Så tror jeg det vil lykkedes.

Men jeg har lige snakket med min kone. Og hun siger at hun tog en backup af alle billederne over på en USB pind fra en gammel bærbar Windows PC. 

Så der er allerede backup af billederne, dog uden jeg vidste det.

Så nu bliver telefon nuked, så den kan oprettes for ny med min datters konto :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future