xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kan ikke slå skjult nummer fra
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


92

0
04. november 2017 @ 13:30
Novice

Hej alle


Jeg ved ikke hvordan problemet er opstået, men inde under telefon er vis nummer slået fra. Og jeg kan ikke slået det fra igen (den er sådan grå-agtig, så man ikke kan flytte den til vis). Hvad gør jeg? Det har aldrig været et problem før.


Jeg den seneste iOS. 


På forhånd mange tak for jeres hjælp.

  7
0
  102

3580

34
04. november 2017 @ 14:16
Virtual Machine

Nogle gange skal du gøre det fra din operatørs hjemmeside. Der kan man nemlig osse lave det nummer. Og hvis der er ved en fejltagelse slået noget fra derinde, giver det mening for mig, at du ikke kan rette det på din telefon.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

92

0
04. november 2017 @ 14:32
Novice

Hej - tak for svar. Men ville det virkelig gøre, at jeg ikke kan ændre det på telefonen? Virker vildt hvis en indstilling ved TDC låser knappen på iPhone.


152

0
04. november 2017 @ 15:36
Novice

Prøv at slette (eller tilføje i “Mit nummer”) dit nummer og tilføje det igen. Og se om dette ændrer noget.


1833

1
04. november 2017 @ 15:44
Stormogul
∆blemand skrev:

Hej - tak for svar. Men ville det virkelig gøre, at jeg ikke kan ændre det på telefonen? Virker vildt hvis en indstilling ved TDC låser knappen på iPhone.

Nej det virker ikke vildt, for det er en indstilling registreret på netværket, ikke telefonen, og det du ser på telefonen er en simpelt brugergrænseflade der skjuler dette. 

https://erhvervkundeservice.tdc.dk/scale/stjernekoder

Det der sker, er at telefonen "ringer" til *549 for at høre netværket hvorvidt vis nummer er aktiv eller ej. Det lader ikke til at dette tjek lykkedes i dit tilfælde. 

At "ringe" til *320 skulle aktivere vis nummer, mens *321 skulle deaktivere det.

Du kan prøve manuelt at "ringe" til de numre. Det virker ikke for mig, men jeg har også oister, som måske har nogle andre koder det ikke er lykkedes mig at google.


92

0
04. november 2017 @ 15:45
Novice

Tak for svar. Det hjalp desværre heller ikke. Øv.


1833

1
04. november 2017 @ 19:33
Stormogul
∆blemand skrev:

Tak for svar. Det hjalp desværre heller ikke. Øv.

Hvad hjalp ikke. Mit eller Bents forslag?


678

26
04. november 2017 @ 20:24
Veteran

Det hjalp mig at slå ‘vis nummer’ fra, så den skal skjule nummeret, og så genstarte telefonen, for herefter at slå den til igen. Det virkede :-)