xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
345
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Iphone X
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1663

46
12. september 2017 @ 20:47
Stormogul
[post_text]
Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  28
0
  117

687

6
12. september 2017 @ 20:53
Veteran

999$=6.215,33 DKK+ + + + + =9999 dk..............bøvs.

jeg bygger alt i toffifee og løg

1663

46
12. september 2017 @ 20:54
Stormogul

Er ski ligeglad med prisen, jeg er mere optaget af betjeningen af mobilen i dagligdagen. bruger kontrolcenteret mega meget pga homekit, så nederen det skal sidde helt oppe i toppen på iphone X

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
12. september 2017 @ 21:06
Virtual Machine

Brug Siri 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
12. september 2017 @ 21:09
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Brug Siri


bruger næsten aldrig siri, gider ikke snakke med min mobil og især ik når jeg har gæster, det får du mig aldrig til eller når jeg går ude fra bilen og ind, så nægter jeg at tale med siri.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

196

5
12. september 2017 @ 21:26
Novice

Enkelt og helt gratis: Lad være med at købe den   

Det jeg synes er mest påfaldende, er kameraområdet øverst på skærmen – det skæmmer da virkelig den ellers så pæne full screen-oplevelse. Da de demonstrerede en video, hoppede de også ret hurtigt væk fra det igen, da de nok godt er klar over at det er lidt af en øjebæ. Jeg forstår godt at de er nødt til at have det område til den nødvendige teknologi, men designmæssigt er det noget inkonsekvent.

Grafiker // LEGO entusiast // computernørd // musiker // retro gamer

1663

46
12. september 2017 @ 21:30
Stormogul

blir nok også enden på det. blir nok en iphone 8 plus for mig vedkommende i denne omgang

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1275

36
12. september 2017 @ 21:35
Stormogul
hoejfed skrev:

999$=6.215,33 DKK+ + + + + =9999 dk..............bøvs.

MIndste model: Fra 8.899 kr. iflg apple.dk 😔


MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

3580

34
12. september 2017 @ 21:41
Virtual Machine

Det er fanme dyrt. Jeg ser snart en mulig telefonbobbel i stil med boligbobblen og det okinomiske krak i 2008. Folk har simpelthen ikke råd til at købe det om et par år fra nu. Den telefon koster jo mere end en MacBook Air nu. Jeg havde aldrig forestillet mig at telefoner vil være dyre end computere i fremtiden. 

Den telefon er kraftigere end de fleste notebooks. Men det er stadig en telefon i den forstand, at man ikke kan være produktiv på den som en computer. Og så er det den er pludselig ret dyr. Men fuck den kilder min reptilhjerne :D

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
12. september 2017 @ 21:46
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Det er fanme dyrt. Jeg ser snart en mulig telefonbobbel i stil med boligbobblen og det okinomiske krak i 2008. Folk har simpelthen ikke råd til at købe det om et par år fra nu. Den telefon koster jo mere end en MacBook Air nu. Jeg havde aldrig forestillet mig at telefoner vil være dyre end computere i fremtiden. 

Den telefon er kraftigere end de fleste notebooks. Men det er stadig en telefon i den forstand, at man ikke kan være produktiv på den som en computer. Og så er det den er pludselig ret dyr. Men fuck den kilder min reptilhjerne :D


jeg starter med et nyt Apple tv 4K også ser jeg om det kribler mere. 


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

8586

198
12. september 2017 @ 21:49
Poseidon

4900,- for 128GB 6S, eller 9000,- for 64Gb X... Jeg har hermed besluttet mig for hvad min nye telefon skal være for en.. ^_^ 128GB 6S ryger også hurtigt under 4000,- hos Power og Elgiganten, så haps haps!

Der var engang en Mac...

2185

44
12. september 2017 @ 21:54
ASCII jonglør
Pjock skrev:
Lars Sejerup skrev:

Det er fanme dyrt. Jeg ser snart en mulig telefonbobbel i stil med boligbobblen og det okinomiske krak i 2008. Folk har simpelthen ikke råd til at købe det om et par år fra nu. Den telefon koster jo mere end en MacBook Air nu. Jeg havde aldrig forestillet mig at telefoner vil være dyre end computere i fremtiden. 

Den telefon er kraftigere end de fleste notebooks. Men det er stadig en telefon i den forstand, at man ikke kan være produktiv på den som en computer. Og så er det den er pludselig ret dyr. Men fuck den kilder min reptilhjerne :D


jeg starter med et nyt Apple tv 4K også ser jeg om det kribler mere. 


Jeg tror jeg går efter en af hver - en iphone X 64GB (uden rabat - evt. få den betalt af mit arbejde, som så vil være en 256GB) og et Apple TV 4K 32GB (med rabat: kr. 1.468,75) :)


687

6
12. september 2017 @ 22:27
Veteran
Martin Ammentorp skrev:
hoejfed skrev:

999$=6.215,33 DKK+ + + + + =9999 dk..............bøvs.

MIndste model: Fra 8.899 kr. iflg apple.dk 😔

og 10249 dkk for 256gb. man sku' tro de var stjålet til den pris  




jeg bygger alt i toffifee og løg

1663

46
12. september 2017 @ 22:34
Stormogul

Så er du ik offenlig ansat som mig hvis du kan få en iphone  x haha

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2322

0
12. september 2017 @ 22:49
ASCII jonglør

Ja, de priser er jo stærke sager - men mon ikke Apple har indkalkuleret, at netop iPhone X kan blive samlerobjekter, der vil handles til exorbitante priser senere.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

2185

44
12. september 2017 @ 23:09
ASCII jonglør
Pjock skrev:

Så er du ik offenlig ansat som mig hvis du kan få en iphone  x haha

Nope har ikke været offentlig ansat siden 1999


2322

0
13. september 2017 @ 11:25
ASCII jonglør

Der er godt nok mange negative reaktioner på priserne på de nye iPhones fx på LinkedIn. Bliver interessant at se, om den indstilling holder, så Apple her er kommet til at skyde sig selv i foden - eller om forbrugerne (hov! - det er jo os!) falder til patten igen...

Og en glasbagside? Jamen, til den pris kommer glasdyret jo alligevel i et beskyttende case - så den feature oplever man jo aldrig!

Derfor en lidt utrolig salgs-gimmick   

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

383

4
13. september 2017 @ 14:37
Lærling
Stig Storm skrev:

Og en glasbagside? Jamen, til den pris kommer glasdyret jo alligevel i et beskyttende case - så den feature oplever man jo aldrig!

Derfor en lidt utrolig salgs-gimmick   

Glasbagsiden er jo ikke lavet for at være en pæn feature. Den er lavet for at gøre trådløs opladning mulig. Alternativet var en bagside af plat, da den trådløse opladning ikke fungerer gennem metaller.


Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

132

0
13. september 2017 @ 19:53
Novice

Jeg er meget interesseret i den nye iPhone X. Men har ikke helt forstået om den har dual Stereo højtalere som iPhone 7 Plus og 8 Plus har.

Jeg har desuden læst på nettet (kan desværre ikke huske hvor) at Apples nye Qi trådløs opladning skulle være væsentlig langsomere end det som bruges til mange Android telefoner. Og Apple nævnte heller ikke noget på Keynote’en om hvorlænge en trådløs opladning tager. Kan bare ikke se det smarte ved det hvis det tager længere tid. For så besværligt er det jo ikke at sætte lightning stikket i telefonen.

15" MacBook Pro 2016 ï iPhone 7 Plus ï iPad Pro

3580

34
13. september 2017 @ 21:07
Virtual Machine

Det vil være smart for mig og min familie, for vores telefoner hele dagen, og kan derved hygge sig ved at oplade stille og rolig på pladen om natten. Skulle man speed-charge så hedder det ledning i røven i stedet.

AirPower... Det er et løjerligt navn, sys jeg lige :D

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
13. september 2017 @ 21:27
ASCII jonglør
Javelin skrev:

Jeg er meget interesseret i den nye iPhone X. Men har ikke helt forstået om den har dual Stereo højtalere som iPhone 7 Plus og 8 Plus har.

[...]

I følge de tekniske spec. er der stereo højtalere i både top og bund.


4605

395
13. september 2017 @ 21:43
FPU
hoejfed skrev:

999$=6.215,33 DKK+ + + + + =9999 dk..............bøvs.

Hamper pris, men den VAR ventet. Og en Macnyt'er gættede prisen spot on. :o)

Gad vide, hvad iPhone XX så kommer til at koste? For ikke at tale om iPhone C?

Spirituel Maskine

2322

0
13. september 2017 @ 22:17
ASCII jonglør
..:: Thomas ::.. skrev:
Stig Storm skrev:

...Derfor en lidt utrolig salgs-gimmick   

Glasbagsiden er jo ikke lavet for at være en pæn feature. Den er lavet for at gøre trådløs opladning mulig. Alternativet var en bagside af plat, da den trådløse opladning ikke fungerer gennem metaller.

Jamen, det er da korrekt - men derefter blev det gjort til en fantastisk salgsgimmick, at dette fremragende interkontinentale khåmpani af omstændighederne er blevet tvunget til at lave en telefon af......glas!

Come on, iPhone X er lavet af glas! Af glas, mand! Fuck, vi taber dem jo ustandeligt!

"Hvad er det?"

"Det der? Årh.....æh, det er for 10.000 kr glassplinter....den var jo lidt, øhm, glat....på grund af glasset...hæhæ"

Set fra den synsvinkel er iPhone X en gang kejserens nye klæder i 200% silke!

iPhone X of glass. X for tape kunne være et passende motto    

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

132

0
14. september 2017 @ 08:03
Novice

Tak for svar.   

Jeg havde selv prøvet at finde svar på Apple's hjemmeside, men fandt ikke lige noget. Måske jeg skulle prøve Louis Nielsen.   

15" MacBook Pro 2016 ï iPhone 7 Plus ï iPad Pro

196

5
14. september 2017 @ 15:57
Novice

Gad vide om Apple Pencil virker med iPhone X?

Grafiker // LEGO entusiast // computernørd // musiker // retro gamer

2185

44
14. september 2017 @ 16:20
ASCII jonglør

Men det er ikke "kun" en glas bagside - det er en stålforstærket glas bagside :)

Jeg ved så ikke hvor meget bedre det er...


531

7
14. september 2017 @ 16:32
Kaptajn

Skod de ikke laver en 128 GB. 


1014

0
14. september 2017 @ 19:47
Stormogul

Hvad med en X i SE-størrelse? Eller en X i Plus-størrelse?

Indhakket i skærmen til kamera/sensorer på forsiden er i øvrigt tudegrimt. 

Hvis der absolut skal være display ved siden af sensorerne, så havde det været pænere sådan her:

https://forums.macrumors.com/attachments/img_0484-png.717047/

- altså med sort baggrundsfarve til klokkeslet/signalstyrke osv,, og uden sammenhæng til baggrunden af resten af skærmen. Og toppen bør overhovedet ikke være i brug ved afspilning af video.



531

7
14. september 2017 @ 20:05
Kaptajn

Det ser totalt latterligt ud med den sorte kant i toppen.