xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
lyd-switch mellem højtaler og headphones?
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


3580

34
01. september 2017 @ 21:54
Virtual Machine

Jeg er på udkik efter nogle brugte Sennheiser HD 700 hørebøffer (Kan godt være det bliver HD 600 eller 650 i stedet for, for at spare penge), og så vil jeg gerne have en form for smart omskifter der kan skifte mellem mine B&O højtalere og mine Sennheiser.

Hvad kender i til af designer-hejs som passer ind i et Apple miljø og som osse viser at man er audiofil?

Grunden til at jeg vil have en omskrifter til det, er fordi jeg har en iMac, og der sidder jackstikket bagpå som er bøvlet at komme til.

Jeg har tænkt på en USB forstærker, men sådan en ser lidt kluntet ud, for jeg har haft lånt en. Og den spillede heller ikke bedre eller højere end det indbyggede lydkort i min iMac late 2015 aliwl. Den jeg havde lånt, havde et fake radio-rør i sig. Det så smart ud, indtil jeg så det var en orange lysdiode som lyste den op. Sjovt nok.

Måske noget diskret og som har softwareomskifter?

Hvad findes der som ikke larmer for meget i øjnene, med mindre det er virkelig udsøgt smukt?   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future