xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Flydende skærmbeskytter
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


90

0
22. august 2017 @ 23:57
Novice
[post_text]
  12
0
  155

3580

34
23. august 2017 @ 06:25
Virtual Machine

Har du et link til det og virker det over hele telefonen mht ridser?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

90

0
23. august 2017 @ 08:11
Novice

2322

0
23. august 2017 @ 09:04
ASCII jonglør

Er simpelthen virkelig bange for alle de nano-materialer, som er på vej. Tror vi her har en langt større katastrofe på hænderne (Sic!) en fx epoxy-støv. Og at tænke sig, at man med hænderne roder rundt på ens mobil og kroppen dermed uværgeligt får optaget masser af nano-partikler gennem hud og slimhinder - uha uha. Ja, man har sikkert undersøgt dette aspekt, men ikke over særlig lang tid og sikkert også i et setup, som passer nano-industrien aldeles glimrende. It's a moneys world out there! - så jeg giver ikke en hylende fis for den foreliggende "forskning" i sikkerheden.

Så tak, men Nej Tak!

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

4593

394
23. august 2017 @ 12:33
FPU

Jeg hører, hvad du siger, men det løb er lissom kørt, i og med at der findes eller snart vil findes mikro-plast overalt. Micro-plast bliver iøvrigt til Nano-plast med tiden, og SÅ kommer der til at ske ting og sager:

Det skal nok blive småt nok til at kunne passere blod/hjerne-barrieren og desuden lægge en ny dimension til fremtidig genetik. Buckle up, Dorothy, 'cause Kansas is going bye-bye!

Hvem kan prale med, at vedkommende aldrig har ejet et stykke plast? Nej, vel?

Og hvem kan prale med, at vedkommende aldrig har smidt plast fra sig udendørs? Nej, vel?

Spirituel Maskine

2322

0
23. august 2017 @ 13:15
ASCII jonglør

Der er noget ræson, i det du skriver der, naturligvis. Imidlertid ligger der også en fatalistisk holdning indbygget i den fremstilling - nemlig den, at hvis man én gang har smidt en 2-liters cola-flaske af plastik "væk", så kan man lige så godt bare lade stå til med resten af svineriet. 

Sikke noget vås. Det er jo overhovedet heller ikke den holdning, som hverken Morpheus, Trinity eller Neo lægger for dagen - heldigvis da! Dit citat fra The Matrix citerer jo også forræderen Cypher - og hvad i alverden kan man bruge den slags til? 

come on! Den slags ræsonnementer er farlige - af den indlysende årsag, at så fører vi os selv lige lukt ind i et planetart helvede - og nej, NASAs obskure tilbud om en gruppe-egoistisk enkelt-billet til Mars kommer ikke til at hjælpe ret meget på den konto.

"Now, when you walk out that door, you'll start feeling better. You'll remember you don't believe in any of this fate crap. You're in control of your own life - remember?! Here....take a cookie. I promise - by the time you're done eating it - you'll feel right as rain."

(Extended version for nerds? Click here!)

  



MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

90

0
23. august 2017 @ 14:06
Novice

Det jeg efterlyste var om produktet virker mod ridser og skrammer på skærmen.



1708

43
23. august 2017 @ 17:03
Stormogul

Næppe.    


210

0
23. august 2017 @ 18:14
Suspenderet

Hej Carlo. Har du mere af "vidundermidlet", så prøv på et stykke gammelt glas - og give det en tur med kniv, nøgle mm.
Kunne være fint at få dine erfaringer, når du nu har købt det. Og inden jeg evt. køber...  :-)



4593

394
23. august 2017 @ 18:41
FPU

@Stig Storm:

Okay, jeg smurte måske lidt tykt på, men altså: en plastic-ø på størrelse med Frankrig midt ude i Stillehavet er jo ikke sådan lige til at komme udenom, og hvis man læser om de videnskabelige undersøgelser om fund af micro-plast i havvand og havdyr, er der absolut ingen grund til jubel. Hvis man fremskriver resultaterne med nogle ti-år, er det faktisk ret forstemmende.

Jeg frikender jo heller ikke mig selv, selvom jeg godt nok må indrømme, at det er MEGET længe siden, at jeg har "tabt" et stykke plastic ude i naturen, inkl. cigaretfiltre, dengang jeg røg; de røg i lommen og derfra direkte i skralderen, når jeg kom hjem.

Men jeg ser stadigvæk ny-smidt plastic overalt på mine daglige gåture (og masser af tyske øl- og sodavandsdåser). Ingen lærer åbenbart noget, før det er for sent. Er ude og samle sammen 4-5 gange årligt langs Assensvej, som løber langs min matrikel. Der er som regel et par store håndfulde hver gang.

Spirituel Maskine

507

9
23. august 2017 @ 19:57
Kaptajn

Der er rigtig mange videoer, af det på youtube.


https://www.youtube.com/results?search_query=Nanofixit+

Mvh Flemming Larsen

1708

43
23. august 2017 @ 20:08
Stormogul

Jeg har ALDRIG haft nogen som helst beskyttelse på mine iPhones og de er aldrig blevet ridset på skærmen, men tro kan jo som sagt flytte bjerge.

Logik: Hvordan skulle en nano partikel kunne beskytte en skærm fra en stor og grum kniv ??

Glasset er lavet så det kan modstå næsten alt. (Søg selv på YouTube)






90

0
23. august 2017 @ 21:34
Novice

Gorm, det var da et godt svar, for jeg har på min tidl. iphone haft panserglas, og det syntes jeg var lidt klodset, derfor ville jeg prøve noget andet, men jeg prøver at uden panserglas, og med Nanofixit, og tro kan flytte bjerge. :)