xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
HomePod
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


3580

34
11. juli 2017 @ 08:21
Virtual Machine

Hvad mon den kommer til at kost i DKK og hvornår udgives den i DK?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  25
0
  1229

1663

46
11. juli 2017 @ 08:54
Stormogul

Jeg tror du skal regne med en pris på omkring 3500kr og den kommer nok først til forår/sommer næste år. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

678

26
11. juli 2017 @ 10:12
Veteran

Hvis jeg køber den i UK eller USA, vil den så ikke virke fint i Danmark ift. Siri osv? 

Har i set nogen test eller anmeldelser af den? Det virker til at den ikke er nået ud til anmelderne endnu.


1493

39
11. juli 2017 @ 10:48
Stormogul
Vandermoses skrev:

Hvis jeg køber den i UK eller USA, vil den så ikke virke fint i Danmark ift. Siri osv? 

Har i set nogen test eller anmeldelser af den? Det virker til at den ikke er nået ud til anmelderne endnu.

Apple sagde at den kom december 2017, så du skal nok ikke forvente meget inden da, og mon ikke du kan forvente det er en worldwide model, som det meste af apples andet udstyr.

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1663

46
11. juli 2017 @ 10:50
Stormogul

Som jeg forstod Apples keynote så kommer den ikke world wide til at starte med og jeg kunne godt forstille mig at det blir som Apple tv hvor Siri ikke virker i DK desværre.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

678

26
11. juli 2017 @ 12:25
Veteran

Spørgsmålet er om man tør købe den. Hvis bare den bliver opdateret med dansk software når den officielt kommer til Danmark, så er det okay. 

Men bliver nødt til at se nogle anmeldelser, for den skal være god. Er bekymret for om siri kan høre en, når der bliver spillet musik, så det bliver spændende at se hvordan det virker. 


1663

46
11. juli 2017 @ 12:34
Stormogul

Jeg havde planer om at købe 2 og lade som stå som stereo til mit apple tv men efter at have købte en Libratone diva med Airplay og det bøvl det er. det virker simpelthen for dårligt, der er forsinkelse på lyden i film og serier og måtte til sidst droppe at bruge det så måtte gå tilbage til optisk kabel. 

så frygter at hvis jeg køber 2 stk at det ikke kommer til at virke. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

678

26
11. juli 2017 @ 13:19
Veteran
Pjock skrev:

Jeg havde planer om at købe 2 og lade som stå som stereo til mit apple tv men efter at have købte en Libratone diva med Airplay og det bøvl det er. det virker simpelthen for dårligt, der er forsinkelse på lyden i film og serier og måtte til sidst droppe at bruge det så måtte gå tilbage til optisk kabel. 

så frygter at hvis jeg køber 2 stk at det ikke kommer til at virke. 

Det kan jeg godt følge dig i, har selv det samme problem. Har dog troet det var pga. et dårligt internet. Spørgsmålet er om airplay 2 vil rette op på det, eller om der altid vil være et lille hak på en trådløst forbindelse.


1663

46
11. juli 2017 @ 13:30
Stormogul

Blev faktisk mega skuffet over at airplay virker så dårligt til film/ serier sening fra apple tv og til tvet og at man hver gang skulle ind og vælge airplay fordi den automatisk vælger lyd ud til tv når man starter noget op. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1493

39
11. juli 2017 @ 14:25
Stormogul
Pjock skrev:

Blev faktisk mega skuffet over at airplay virker så dårligt til film/ serier sening fra apple tv og til tvet og at man hver gang skulle ind og vælge airplay fordi den automatisk vælger lyd ud til tv når man starter noget op. 

Hvor har du læst at airplay skulle kunne bruges til synced lyd til film/serier?



Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1663

46
11. juli 2017 @ 14:35
Stormogul

Ik lige læst men tænkte at når man kan se youtube fra mobilen over på tv'et via apple tv og airplay og de reklamere med at man kan høre musik fra f.eks spotify fra mobilen og ud af libratone divaen så burde man også kunne se en film på apple tv'et og høre lyden ud i soundbaren men det kan man ikke ordenligt. men måske mig der forventede for meget af airplay

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
12. juli 2017 @ 06:59
Virtual Machine

Man kan i selven Apple TV vælge AirPlay højtalere. Og hvis lyden ikke er sync så virker det lidt som et halvt arbejde, med forsinket lyd på en film og gaming boks. 

Jeg prøvede det dog engang på Apple TV 3 og AirPort Express gen 2 hvor det virkede fint. Der var ATV 3 dog trådet (skjult bag tv'et) mener jeg. Og jeg havde AirPort Extreme gen 4

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
12. juli 2017 @ 07:35
Stormogul

Mit Apple tv4 er også gemt i bunden af tv'et faktisk lige over soundbaren men alligevel så er lyden forsinket og når man så pauser filmen f.eks så forsætter lyden ca 3 sek efter. 

Der er fuld skrald på mit wifi omkring mit Apple tv som køre på 5 Ghz nettet men tror kun libratones kan køre på alm 2.4 Ghz netværket.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
20. juli 2017 @ 12:00
Virtual Machine

Hvilket OS kommer HomePod til at køre nu hvor de har smækket en A8 CPU i den?

audioOS eller siriOS eller podOS?

Måske kommer deres OS til deres bil til at hede bilOS? Tøhø...

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1905

187
PowerPalle (Administrator)
22. juli 2017 @ 21:40
Stormogul

Hmmm, jeg har svært ved at vente på HomePod - selv om Apple ikke er de første på markedet så fornemmer jeg, at de med deres HomePod rammer Spot-On, hvis jeg har forstået deres koncept rigtigt og hvis de leverer det jeg forventer.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

955

9
23. juli 2017 @ 08:52
Veteran

3500 kr for principielt en højtaler i the-krus-størrelse.......hmmm.......

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

1905

187
PowerPalle (Administrator)
23. juli 2017 @ 08:56
Stormogul

Du har ret - den er ikke stor...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

3580

34
23. juli 2017 @ 09:15
Virtual Machine

Den er 17 cm høj og 7 cm bred, og har en 4" sub inden i sig. Jeg er sikker på at lyden fra den er klokke klar med de 7 tweeters -og fordi Apple siger det. Men bassen er nok ikke det Vildeste DTS grej. Men jeg tror jeg lige er i målgruppen fordi jeg ikke spiller film og musik særligt højt både pga familien men osse naboerne (og min alder - er vokset fra det). 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

687

6
23. juli 2017 @ 16:01
Veteran
Lars Sejerup skrev:

Den er 17 cm høj og 7 cm bred, og har en 4" sub inden i sig.


hvordan kan den ha en 4" sub, hvis den kun er 7 cm bred, (hint, en inch er 25,4 cm)

jeg bygger alt i toffifee og løg

3580

34
23. juli 2017 @ 16:39
Virtual Machine

Flot set, og det ved jeg heller ikke   

Jeg fandt et forkert billede som jeg tog for givet at målene var korrekte på

HomePod dimensioner

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2322

0
23. juli 2017 @ 17:00
ASCII jonglør
Kenny Poulsen skrev:

3500 kr for principielt en højtaler i the-krus-størrelse.......hmmm.......

Nu kan man jo tale til HjemSpand og faktisk kommunikere med dyret, idet den både taler tilbage til en og kan adlyde en stemmekommando. Det kan JBL jo trods alt ikke 

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

152

0
24. juli 2017 @ 10:54
Novice

Een tomme er 2,54 cm


687

6
24. juli 2017 @ 11:59
Veteran

mente jeg også, læs hvad jeg mener, ikke hvad jeg skriver............børn. :-).


jeg bygger alt i toffifee og løg

3580

34
24. juli 2017 @ 12:26
Virtual Machine

Er du gal en sub hvis en tomme er 25,4 cm   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

687

6
24. juli 2017 @ 12:59
Veteran
Lars Sejerup skrev:

Er du gal en sub hvis en tomme er 25,4 cm   


så bare tænk på en fod = 1" * 12. godt jeg ikke skal løbe i de sko...............?


jeg bygger alt i toffifee og løg

3580

34
24. juli 2017 @ 13:08
Virtual Machine

Ved du hvorfor en tissemand aldrig bliver længere end 11"?

Ellers vil den være en fod  

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future