xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Live streaming fra overvågningskamera
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


24

0
09. juli 2017 @ 10:57
Let øvet

Jeg har købt et Dahua video kamera som virker meget fint,  og jeg kan se live billeder i fremragende kvalitet (på min PC  kun desværre ☹️) Når jeg benytter min iPad eller iPhone får  jeg meddelelse om manglende plugin, når jeg streamer. Jeg har forsøgt med Photon Browser, som skulle kunne afspille flash, når man trykker på lynet, men det giver heller ikke visning som ønsket.

Gode råd efterlyses.

Finn


  3
0
  59

458

3
09. juli 2017 @ 12:32
Seniormedlem

Kender ikke Dahua selv, men kameraproducenterne har tit apps selv der virker med alt hvad de har.

Har du prøvet den her?

https://itunes.apple.com/us/app/idmss-lite/id517936193?mt=8

Skal kameraet være en stand-alone løsning eller har du en computer der optager/styrer kameraet?
Nogle overvågnings-programmer kan streame videre i andre formater. Alternativt kan du bruge en nyere NAS hvis du har sådan en, der er også tit video-overvågnings apps indbygget der...


24

0
10. juli 2017 @ 16:53
Let øvet

Hej

Tak for svaret. Det er en stand alone løsning, hvor jeg foruden at kunne modtage e-mail med snapshot ved alarm (det virker) også gerne vil se live streaming på IOS som jeg kan på PC. Jeg synes ikke rigtig, at jeg kan få den app du  oplyste til at kende kameraet (jeg er heller ikke sikker på hvordan jeg sætter det op)

Hvad er NAS som du foreslår?


458

3
11. juli 2017 @ 09:31
Seniormedlem

En NAS er en netværks-harddisk, a lá fx sådan en her. Men har du ikke sådan en, er det ligegyldigt...

Jeg aner intet om hvordan den der app fungerer, men der bør være en discovery-funktion, eller muligheden for at indtaste IP-nummer efter tilføjelsen. Hvis den ikke er løsningen, tror jeg ikke jeg har bedre forslag. 

Jeg bruger selv SecuritySpy til mine kameraer, men det er på ingen måder en stand-alone løsning...