xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Synkronisering af telefon med iTunes
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


219

0
12. juni 2017 @ 20:27
Juniormedlem

Jeg har brug for at  frigøre noget plads på min telefon. Så jeg sletter en mængde albumsfra den iTunes playliste, som den normalt synkroniserer med. Af en eller anden grund fjerner det ikke de pågældende albums fra telefonen. Så sltter jeg dem fra telefonen manuelt. Men når jeg så beder computeren om at synkronisere, så beygynder den at læse de albums jeg lige har slettet - fra både playlisten og telefonen - tilbage på telefonen igen. 

Der er også forskellige meldinger fra iTunes og telefonen selv om hvor meget plads der er brugt og hvor meget der så er ledig. Ret misvisende og pænt irriterende.

Jeg kører iTunes 12.6.1.25 og iOS 10.3.1 på en iPhone5 (A1457)

Er der nogen der kan give mig en forklaring?

iMac 21.5, OS X 10.11.6 (El Capitan) / iPhone 5S, iOS10
  2
0
  103

8586

198
12. juni 2017 @ 20:40
Poseidon

iTunes er blevet noget værre l... siden iTunes 10, hvad synkronisering angår. Jeg er imponeret over du ligefrem kan få den til at synkronisere noget som helst. 

Der var engang en Mac...

4593

394
12. juni 2017 @ 22:19
FPU
David Munch skrev:

iTunes er blevet noget værre l... siden iTunes 10, hvad synkronisering angår. Jeg er imponeret over du ligefrem kan få den til at synkronisere noget som helst. 

iTunes er vel det nærmeste Apple kommer på Microsoft Office, hvad gumpetunghed og antal funktioner angår. Fra at være en simpel og den absolut bedste software musik-afspilller, er den blevet udbygget til en suite, som skal servicere alt mellem himmel og jord, både online og offline.

Ligesom at (prøve at) bygge sin go'e gamle spejder-dolk om til en af de store schweizer-knive. :-D

På den konto frygter jeg på sigt lidt for Finder. :-(

Spirituel Maskine