xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Keynote kl 19 - ithings are comming
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


141

0
05. juni 2017 @ 18:13
Novice

Er det idag vi skal væltes bagover af nye gadgets icar, imoney, iglasses, iscreem, fordømmelse af Truph, iwear.

Tænker at når der ikke har været så meget hype, så er det nu det sker!

Jeg er spændt!!


  40
0
  196

1663

46
05. juni 2017 @ 18:25
Stormogul

Deres Beta program side er i hverfald nede så nyt software er vist sikkert :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 18:55
Stormogul

Min fornemmelse fortæller mig, at jeg vil blive tilfreds i dag - knock on wood   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1663

46
05. juni 2017 @ 18:58
Stormogul
PowerPalle skrev:

Min fornemmelse fortæller mig, at jeg vil blive tilfreds i dag - knock on wood   

Vil ik sige jeg nogensinde er blevet skuffet sådan virkeligt men ja det har været bedre end de sidste par gange, men ja Knock on wood. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 19:16
Stormogul

1 - Amazon Video on Apple TV - Yawn   

2 - Apple Watch - WatchOS 4 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 19:30
Stormogul

3. Return of the Mac   High Sierra   Deep Technologies og Safari, Mail og Photos. APFS filsystem, Video H265 Codec,  Grafik ("Metal 2"), 

4. The Mac - Opgraderet iMac - VR demo - 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 19:57
Stormogul

MacBook og MacBook Pro med nye processorer og SSD

Sneak Peel at iMac Pro (samme design som normal iMac men space grey) - Fastest Mac ever. 8 Core Xeon, 10 Core Xeon, 18 Core Xeon, Radeon Vega Graphics (op til 22 Teraflops), 128 GB ECC Memory, 4 TB, 4 Thunderbolt 3 Port, 10GB Ethernet, ...

4. iOS - iOS 11 med massere af nyheder. 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

8586

198
05. juni 2017 @ 20:09
Poseidon

"High Sierra"... Damn de må have røget en stor bønne derovre.. Det er endnu værre en El Capitan!

Men for søren da det lyder endeligt til at være en lækker macOS opdatering.. Jeg er meget tilfreds!   

Der var engang en Mac...

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 20:14
Stormogul

Egentlig også udemærket tilfreds med macOS High Sierra.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 20:18
Stormogul

Do not disturb while driving < Meget fint initiativ i iOS 11.

Multiroom Audio i iOS 11 vha AirPlay2 < Yums

Ny AppStore - Endelig lidt nyt at kigge på.

... og så meget andet nyt i iOS.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2322

0
05. juni 2017 @ 20:26
ASCII jonglør

Yummi yummi - masser af guf, fx den nye iMac inkl. fotos her. Den er klar på bordet i december.

"High Sierra" ??? Mon Dieu, c'est le comble du mauvais gout! Måske et cadeau til Steve Jobs på LSD i Indien - dengang da det hele startede...

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1663

46
05. juni 2017 @ 20:29
Stormogul
Stig Storm skrev:

Yummi yummi - masser af guf, fx den nye iMac inkl. fotos her. Den er klar på bordet i december.

Jaja det må være rart at have 40.000kr til en computer hehe er slet ik misundelig :)


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2322

0
05. juni 2017 @ 20:35
ASCII jonglør

Hvis det er prisen, bliver det ikke på mit bord   - men nu er 40.000 vel for Pro-udgaven. Man kan jo nøjes med de "almindeligt" opdaterede iMacs, der sandt for dyden også er lækre.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 20:42
Stormogul

5 - iPad Pro 10,5" Retina skærm. 

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1663

46
05. juni 2017 @ 21:04
Stormogul
Stig Storm skrev:

Hvis det er prisen, bliver det ikke på mit bord   - men nu er 40.000 vel for Pro-udgaven. Man kan jo nøjes med de "almindeligt" opdaterede iMacs, der sandt for dyden også er lækre.

Du linkede bare til Imac Pro :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2322

0
05. juni 2017 @ 21:11
ASCII jonglør

Ophidselse !   

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 21:12
Stormogul

Reinvent Home Music < Interessant om de gør det godt nok.

HooooomedPod   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1663

46
05. juni 2017 @ 21:24
Stormogul

Skal så meget have homepod og gerne i stereo mode. nu min soundbar er død

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

8586

198
05. juni 2017 @ 21:25
Poseidon

Min kæreste kaldte HomePod for "En øldåse med pels"... Jeg tror ikke den bliver et kvindehit i hjemmet..   

Der var engang en Mac...

1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 21:26
Stormogul

Griner - jeg er lun på den.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

678

26
05. juni 2017 @ 21:27
Veteran

HomePod er jo ret cool, men tænker først det er rigtig smart med Siri. Bruger i Siri? 

Selvom jeg har Philips hue, watch osv. Så bliver det aldrig brugt. 

Synes den nye iPad ser spændende ud!


1905

187
PowerPalle (Administrator)
05. juni 2017 @ 21:29
Stormogul

Who pulled the video plug?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

1663

46
05. juni 2017 @ 21:33
Stormogul
Vandermoses skrev:

HomePod er jo ret cool, men tænker først det er rigtig smart med Siri. Bruger i Siri? 

Selvom jeg har Philips hue, watch osv. Så bliver det aldrig brugt. 

Synes den nye iPad ser spændende ud!


jeg har opgiver Siri på mit apple watch, det er for langsomt på 1gen men bruger det rimelig meget på mobilen til radiatorende om vinteren og mit HUE setop. skal have august dørlås senere i år regner jeg med og nok også flere Elgato eve ting til inde og ude temperatur og vindues kontakter, så ja siri bliver brugt til smarthome men ik rigtig til andet


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

8586

198
05. juni 2017 @ 21:37
Poseidon

PowerPalle skrev:

Griner - jeg er lun på den.

Sidst vi mødtes lignede du nu heller ikke en kvinde..   


Vandermoses skrev:

HomePod er jo ret cool, men tænker først det er rigtig smart med Siri. Bruger i Siri? 

Flere gange dagligt. Er ganske glad for hende.

Der var engang en Mac...

687

6
05. juni 2017 @ 21:42
Veteran

hmm kom til at købe den nye imac 27, leveret på torsdag,  

jeg bygger alt i toffifee og løg

1663

46
05. juni 2017 @ 21:43
Stormogul

ikke dårligt, hvad specs?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

687

6
05. juni 2017 @ 21:51
Veteran

bare den billige til 15999 1 TB fusion, jeg har nogen ssd'er der ligger ubrugt, ssd > thunderbolt 3 > imac =   .

jeg bygger alt i toffifee og løg

1663

46
05. juni 2017 @ 21:55
Stormogul
hoejfed skrev:

bare den billige til 15999 1 TB fusion, jeg har nogen ssd'er der ligger ubrugt, ssd > thunderbolt 3 > imac =   .

uhh er lidt misundelig da. savner min imac.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
05. juni 2017 @ 23:06
Virtual Machine

Jeg skal helt sikker have den nye iMac 27", men hvor er iPhone henne?

AirPlay 2 håber jeg på, at det er mere end bare at understøtte WiFI MultiRoom højtalere som B&O lavede årtier tilbage blot med deres PowerLink og FutureLink kabler. MultiRoom understøttelsen har allerede været i iTunes i lang tid, men der hedder det blot AirPlay. 

Hvad kalder de, de normale iMac modeller nu hvor de har adopteret MS's Pro suffixes? iMac Home Edition? 

Jeg snakkede med en ven i gamle dage om hvilke Windows versioner vi hver især havde. Men han havde dog lidt problemer med at huske, at han havde Windows 7 Home Edition. Han kunne faktisk slet ikke huske hvad den hed. Så han huskede på Windows 7 Pro, og tænkte lidt over det, og sagde så, at han havde Windows 7 Amateur Edition. Logisk nok. Her kommer min pointe. Hvad kommer den nye dyre iMac 27" til at hedde, når nu den anden hedder Pro? Nu hvor der snart kommer en iMac 27" Pro, og når dine venner spørger om hvad din nye iMac model hedder, og du siger iMac... (stilhed)... Den stilhedsfølelse siger rigtig meget for både dig og dine venner. Stilheden. Hvad faen gør man når nu stilheden fremtræder? For mig er det den form for stilhed næsten pinligt :)

Hvad bliver der af suffixes som f.eks. Air og S og X, og den måde de viser at man skal være glad for deres nyeste version af deres releases man har fået fingrene i?

Hvor er magien og hypen? 

For mig ser det ud som om, at det er en virksomhed der mangler selvtillid, deraf skifter spor, og derved prøver at lave et forsvarshegn af nørdede informationer. Men de må huske på, at deres centrale brugerskare er netop ikke nørder. De vil bare have noget der er super simpelt og skide flot at se på. Hvad er Nits? Hvad er Kit? Hvad er Tweeter Drivers? Hvad er TFlops, spørger næsten hele den kvindelige segment og mennesker over 40 år. Men det er jo dem der har mange penge. Er det hypen der mangler siden de tyer til nørdede detaljer? 

Hvad syntes i om deres nye iOS control center? Ser det nice and clean ud?

Jeg kunne hverken se eller forestille mig forskel på den nye og den gamle iPad pro 9,7 / 10.5 " udgave, fordi jeg ikke kunne se dem ved siden af hinanden


Deres hardware opgraderinger var imponerende. Jeg ved bare ikke om jeg skal vælge mellem en iMac Pro eller blot en iMac... til... 20.000 kr... (Sådan ville Sonne sige det i So Ein Ding) :D

Og deres AR og VR var über sejt. Men jeg forstod, at det stadig var på et beta stadie. Så det vare nok lidt inden vi kan købe det her.

Hvornår kommer Apple Pay til DK?



Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
05. juni 2017 @ 23:30
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

JJeg snakkede med en ven i gamle dage om hvilke Windows versioner vi hver især havde. Men han havde dog lidt problemer med at huske, at han havde Windows 7 Home Edition. Han kunne faktisk slet ikke huske hvad den hed. Så han huskede på Windows 7 Pro, og tænkte lidt over det, og sagde så, at han havde Windows 7 Amateur Edition. Logisk nok. Her kommer min pointe. Hvad kommer den nye dyre iMac 27" til at hedde, når nu den anden hedder Pro? Nu hvor der snart kommer en iMac 27" Pro, og når dine venner spørger om hvad din nye iMac model hedder, og du siger iMac... (stilhed)... Den stilhedsfølelse siger rigtig meget for både dig og dine venner. Stilheden. Hvad faen gør man når nu stilheden fremtræder? For mig er det den form for stilhed næsten pinligt :


Er farven ik nok til at kende forskel på imac og imac pro? så vidt jeg forstod er det kun imac pro der kommer i space grey?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2322

0
05. juni 2017 @ 23:37
ASCII jonglør

@  Lars Sejerup    : Med mindre du sidder og laver film som fx Avatar eller The Matrix, skal hoste EVE Online eller lede efter faktiske civilisationer i fjerne galakser får du nok ikke brug for en iMac Pro. Det ville da være overkill, penge ud af vinduet, nok kun få ultra-professionelle der vil investere i den. Skal selv have en 27" iMac, når de kommer, har ventet længe - og de nye modeller vil sagtens kunne opfylde selv en relativ ambitiøs Mac-superbrugers behov.

Magi og hype? Så skal du introducere dig selv til antroposofi.....prøv fx bogen Secret Brotherhoods and the human double. Uha uha...

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

687

6
05. juni 2017 @ 23:55
Veteran
Stig Storm skrev:

@  Lars Sejerup    : Med mindre du sidder og laver film som fx Avatar eller The Matrix, skal hoste EVE Online eller lede efter faktiske civilisationer i fjerne galakser får du nok ikke brug for en iMac Pro. Det ville da være overkill, penge ud af vinduet, nok kun få ultra-professionelle der vil investere i den. Skal selv have en 27" iMac, når de kommer, har ventet længe - og de nye modeller vil sagtens kunne opfylde selv en relativ ambitiøs Mac-superbrugers behov.

Magi og hype? Så skal du introducere dig selv til antroposofi.....prøv fx bogen Secret Brotherhoods and the human double. Uha uha.

når de kommer.............??

jeg har købt en. kommer på torsdag.

jeg bygger alt i toffifee og løg

2322

0
06. juni 2017 @ 00:31
ASCII jonglør
MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

2322

0
06. juni 2017 @ 09:31
ASCII jonglør

For alle os, der ikke havde tid til at sidde længe og følge med i går aftes på Apples præsentation er der her et 20 min. sammenklip med alle nyhederne.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

8586

198
06. juni 2017 @ 10:40
Poseidon

Ville der være interesse i en række artikler som opsummerer annonceringer i går, samt lidt oversete detaljer?

Der var engang en Mac...

1139

12
06. juni 2017 @ 10:59
Stormogul

lyder godt.


1905

187
PowerPalle (Administrator)
06. juni 2017 @ 11:44
Stormogul
David Munch skrev:

Ville der være interesse i en række artikler som opsummerer annonceringer i går, samt lidt oversete detaljer?

Det ville da være et super tiltag.

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
06. juni 2017 @ 13:10
FPU
David Munch skrev:

Ville der være interesse i en række artikler som opsummerer annonceringer i går, samt lidt oversete detaljer?

Får du brug for et peer-review inden den endelige udgivelse? :0)

Spirituel Maskine

8586

198
06. juni 2017 @ 15:05
Poseidon
Tonny Freimanis skrev:
David Munch skrev:

Ville der være interesse i en række artikler som opsummerer annonceringer i går, samt lidt oversete detaljer?

Får du brug for et peer-review inden den endelige udgivelse? :0)

Det er jo altid godt!   

Der var engang en Mac...

210

0
06. juni 2017 @ 16:15
Suspenderet

Ja tak, David Munch, til en opsummering mm


3580

34
06. juni 2017 @ 17:10
Virtual Machine

Ja tak, David   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future