xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Cache hjemmesider til offline læsning?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


3580

34
16. maj 2017 @ 06:19
Virtual Machine

Jeg skal snart ud og rejse, hvor flyturen er 11 timer. Så jeg tænkte på, om man kunne få en app til iPad/iPhone som kunne chache nogle nyhedssider (og 1-2 links dybere så jeg kan klikke pål inket og læse nyhederne), så jeg kunne bruge noget af tiden til at læse nyheder på turen. Findes sådan noget smart noget?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  9
0
  177

4593

394
16. maj 2017 @ 09:49
FPU

Hvad med at prøve noget analogt i stedet for, f.eks. Newseek (engelsk) eller Der Spiegel (tysk)?

Mere end 11 timers underholdning (og kan rulles sammen og bruges som mute-knap). :o)

God tur.

Spirituel Maskine

3580

34
17. maj 2017 @ 07:45
Virtual Machine

Næh tak. Jeg søger en offline browser :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4593

394
17. maj 2017 @ 08:06
FPU
Lars Sejerup skrev:

Næh tak. Jeg søger en offline browser :)

Jammen, så her, da (øverste hit i en gopple-søgning):

offline browser ios

Husk at pakke lader + ledning. ;o)

Spirituel Maskine

3580

34
17. maj 2017 @ 09:42
Virtual Machine

Jeg spørger herinde fordi så kunne det være, at der var en der kunne anbefale en sådan app, fordi de enten selv har haft gode erfaringer med den, eller har hør godt om det. 

Jeg er godt klar over hvordan man Goolger ting på nettet. Men der er så meget crapware som kun fugerer halvt eller ikke har været opdateret i lange tider som kan downloaded via appstore. Det vil jeg gerne undgå at bruge tid og iritere mig over fordi det pludselig ikke virker når jeg er på farten   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4593

394
17. maj 2017 @ 12:37
FPU

Hm. Der ER vel ikke andet at gøre end at prøve dem een for een (i hvert fald gratis-versionerne) og så vælge den eller de, som er mindst crappy, for nu til dags er off-line surfing vel nærmest et ikke-eksisterende fænomen. iCab kunne vist nok i MacOS 8 og 9, men jeg ved slet ikke, om iCab er skrevet om til IOS.

Sidder lidt i samme situation, blot med Backgammon; der er p.t. kun en enkelt gratis-version, som virker i SnowLeo, og som har et rigtigt godt og hurtigt game-play. Til gengæld crasher den, hver gang jeg lukker programmet, og den æder over 20% CPU, også når den kører i baggrunden. Nyeste version crasher også (og har irriterende langsomt gameplay), og sidst jeg opgraderede (kan man kun via AppStore, så man kan ikke downgrade), fik jeg for een gangs skyld ikke lige kopieret den gamle version, som ikke crashede.

P.S. Er der i disse for vort folk så moderne tider ikke en eller anden form for internetadgang i flyet til en menneskelig pris?

Spirituel Maskine

1045

26
18. maj 2017 @ 21:11
Stormogul

Hm, hvad med at f.eks. tilføje artikel/site til din læseliste fra Safari? 

Ganske simplel løsning, uden tredje parts app som fungerer offline.

Offline



Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

3580

34
19. maj 2017 @ 08:56
Virtual Machine

Jeg tror slet ikke det eksistere. For de apps jeg fandt på app store samt den indbyggede funktion  i Safari, gemmer kun lige forsiden. Det jeg søger er en offline browser der tager forsiden samt ét link dybere. Så kan jeg osse læse nyhederne hvis jeg finder en interessant overskrift. Men jeg har givet op. Tak for kampen, drenge   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

4593

394
19. maj 2017 @ 09:37
FPU

Well, i Safari på Mac kan man downloade enhver given hjemme-side ved at Alt-klikke på linket.

Inden take-off kan du så finde de interessante historier, downloade dem som FilNavn.html, og så maile dem til dig selv som attachments. Dem sørger du så for at have liggende på din iDims, inden du letter.

Det her forslag er under den formodede forudsætning, at Mail (eller en anden app) i IOS er i stand til off-line åbning af html-dokumenter, men her er jeg altså absolut blank.

Husk, at der ikke er noget, som ikke kan lade sig gøre på en Apple-dims, undtagen at inficere den med en ægte virus. ;0)

Spirituel Maskine

118

6
19. maj 2017 @ 11:55
Novice
Tonny Freimanis skrev:

Hm. Der ER vel ikke andet at gøre end at prøve dem een for een (i hvert fald gratis-versionerne) og så vælge den eller de, som er mindst crappy, for nu til dags er off-line surfing vel nærmest et ikke-eksisterende fænomen. iCab kunne vist nok i MacOS 8 og 9, men jeg ved slet ikke, om iCab er skrevet om til IOS.

iCab Mobile har eksisteret siden 2009 er er netop opdateret til version 9.8.7, og indeholder ligesom iCab en offline-funktion.

iCab Mobile