xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Vurdering: Defekt Macbook Pro
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


127

0
09. februar 2017 @ 14:05
Novice

Jeg har en Macbook Pro 15,4" 2.6 GHz, 16GB, 512HD, Retina Mid 2012 der starter op hver 20. gang. Den har været forbi Apple Store i Emporia og de mener der skal nyt logicboard i til omkring kr. 6.200,- (nok svenske)

Da jeg har købt mig en ny ønsker jeg ikke at bruge penge på den gamle.

Er der nogen herinde der kan bruge den til reservedele?

Kom evt. med bud på hvad I vil give for sådan en bandit.

Den befinder sig i Brøndby.


  14
0
  53

186

5
09. februar 2017 @ 14:52
Novice

Har du tjekket at din Macbook ikke omfatter Apples udskiftning af Logicboard? Jeg fik uden beregning skiftet 2 x Logicboard i min MBP fra 2011.

Link til Apples side


127

0
09. februar 2017 @ 15:20
Novice

Tak for linket - med jeg har lige talt med Apple Support og programmet udløb 31. december 2016 og der var ingen "kære mor". Det værste er at det skete i december men at jeg ikke var opmærksom på det her program. Surt.


186

5
09. februar 2017 @ 15:50
Novice

Det er rigtig øv! Jeg fik som sagt erstattet 2 x Logicboard til samlet 8.400,00 hos Servicepartner gennem Apple.


127

0
10. februar 2017 @ 08:03
Novice

Der er modtaget et bud på kr. 1000,-

Andre?

Lad os sætte et slutpunkt. Søndag kl. 12.


127

0
10. februar 2017 @ 09:18
Novice

Der er modtaget et bud på kr. 1.300,-


315

6
10. februar 2017 @ 12:22
Lærling

Hejsa, er der billeder af den ?

Købskvittering ?

Er den pæn eller ramponeret ? 

Er skærmoverfladen pæn eller er der en masse aftryk af tastaturet ?

Får jeg lidt info, skal jeg gerne komme med et godt bud..

Venlig Hilsen,

Maciek

[link=www.xplainit.dk]www.xplainit.dk[/link]

127

0
11. februar 2017 @ 08:53
Novice

Maskinen er i utrolig flot stand. Det eneste er en lille bule i appleæblet på låget, da den kom noget tæt på et starinlys -dog stadig helt hvidt - ikke misfarvet.

Ellers står den som næsten ny. Det har næsten altid været brugt med extern skærm og tastatur, så heller ingen slid på knapper.

for mere info - send sms på tyve 43 79 14



315

6
11. februar 2017 @ 21:06
Lærling

Kan jeg byde 1600 på den ?

[link=www.xplainit.dk]www.xplainit.dk[/link]

127

0
12. februar 2017 @ 09:54
Novice

Det må du da. Det er hermed modtaget.


315

6
12. februar 2017 @ 11:02
Lærling

Hej igen, det tidligere bud var for lavt, synes jeg, derfor "overbyder" jeg mig selv til 2.000 :) hvilket nok mere afspejler værdien af computeren i dens nuværende tilstand.

Håber at du kan bruge det til noget..

[link=www.xplainit.dk]www.xplainit.dk[/link]

456

8
12. februar 2017 @ 14:51
Seniormedlem

Jeg har nøjagtig samme computer. Byttede mig til den med en gammel iMac. For den har nogenlunde samme problem som din. 

Jeg tog den til Neverboot og Martin fortalte, at der var udvidet garanti på grafikkortet for denne model og at jeg skulle gå til en autoriseret reparatør og få den lavet gratis.  

Afleverede den så hos Humac. I forretningen åbnede jeg låget og viste at computeren virkede glimrende. Fortalte at den nogen gange var flere dage om at starte op og jeg ville gerne have udskiftet grafikkortet (som det jo måtte være) under den udvidede garanti. 

Fik computeren tilbage et par dage efter med beskeden om, at den ikke virkede og ikke kunne repareres. Der var nemlig alt muligt i vejen med den blandt andet skærmen. Det eneste der tilsyneladende virkede (iflg. Humac) var grafikkortet. Meget heldigt for Humac og Apple...

Jeg prøvede adskillige gange den kommende tid at få gang i maskinen. Uden held. 

Var hos Neverboot igen. Martin åbnede computeren, og konstaterede at der tilsyneladende var blevet revet og flået i ledninger mv. inden i. Nogen havde vist prøvet at reparere min computer med hammer og rørtang. Det var jeg lidt overrasket over, da jeg ikke selv havde haft den åbnet fordi der skulle bruges en speciel skruetrækker som jeg ikke var i besiddelse af. 

Min dejlige computer var altså ikke længere alvorligt syg, men FULDSTÆNDIG død!. Da den ankom til Humac var der stadig lidt liv i den. 

De følgende måneder opladede jeg jævnligt batteriet, mens jeg ventede på at jeg måske kunne være så heldig at der var nogen som kunne bruge den til reservedele. 

Pludselig en dag var computeren kommet til live. Helt uforklarligt. 

Den har stadig problemer med at starte op. Nogen gange varer det 25 sekunder, andre et par timer, og der kan også gå et par dage. 

Derfor lukker jeg ikke længere computeren ned, men lader den være på vågeblus. 

Kan du ikke bare gøre det med din? :-)

PS. Aldrig mere Humac...


127

0
12. februar 2017 @ 19:39
Novice

Der er kommet et bud ind på 2.100,- i sidste minut.

Mailen fra Macnyt giver mig dog ikke mulighed for at skrive tilbage til ejeren. Så giv lige lidt flere data Thomas.

Kenneth


931

67
12. februar 2017 @ 21:44
Veteran

Byder 2500 hvis det ikke er for sent. Er lige kommet hjem fra skiferie og ser det først nu

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

315

6
13. februar 2017 @ 08:43
Lærling

ok, byder 2800 :)

[link=www.xplainit.dk]www.xplainit.dk[/link]