xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
345
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Genvej
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


118

1
07. februar 2017 @ 22:27
Novice

Hvor ligger genvejen til skrivebord. På mit gamle system havde jeg en funktion der hed "hide others"

Den kan jeg ikke finde i Sierra

  10
0
  72

1326

0
07. februar 2017 @ 22:46
Stormogul

Den er i Finder-menuen og er som altid Cmd-Alt-H.


118

1
08. februar 2017 @ 09:10
Novice

Ja, den kender jeg godt, men på min gode gamle mac havde jeg ændret det til en enkelt tast, men jeg kan ikke finde ud af det Sierra   


118

1
08. februar 2017 @ 10:30
Novice

Tror jeg selv har fundet noget noget her. Skal lige prøves af   

http://lifehacker.com/5720087/how-to-remap-any-keyboard-shortcut-in-mac-os-x


708

3
08. februar 2017 @ 12:46
Suspenderet

Hold evt. Option tasten nede op tryk i det pågældende vindue du skriver i. Det skjuler andre åbne vinduer og apps.


8586

198
08. februar 2017 @ 12:56
Poseidon
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Hold evt. Option tasten nede op tryk i det pågældende vindue du skriver i. Det skjuler andre åbne vinduer og apps.

Det gør da ingenting?

Der var engang en Mac...

708

3
08. februar 2017 @ 12:59
Suspenderet
David Munch skrev:
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Hold evt. Option tasten nede op tryk i det pågældende vindue du skriver i. Det skjuler andre åbne vinduer og apps.

Det gør da ingenting?

Hvad om du f.eks har iTunes åbent og Mail og skriver indlægget i Safari og så holder Option nede og trykker i Safari vinduet? Hvis der ikke sker noget så beklager jeg. Jeg har en anden oplevelse. :)

Eller har Safari åbent, igen, og holder Option nede alt imens du trykker på din Skrivebord? Skjuler Safaris vindue ikke hos dig? 


8586

198
08. februar 2017 @ 13:05
Poseidon
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Hvad om du f.eks har iTunes åbent og Mail og skriver indlægget i Safari og så holder Option nede og trykker i Safari vinduet? Hvis der ikke sker noget så beklager jeg. Jeg har en anden oplevelse. :)

Nope, sker ingenting her. Jeg tester dog på El Capitan, så kan være det er anderledes i Sierra?

Eller har Safari åbent, igen, og holder Option nede alt imens du trykker på din Skrivebord? Skjuler Safaris vindue ikke hos dig? 

Jo det gør det skam, det er dog kun Safari og ikke alle vinduer, som der blev spurgt efter.

Der var engang en Mac...

708

3
08. februar 2017 @ 13:10
Suspenderet
David Munch skrev:
Allan Nyholm Nielsen skrev:

Hvad om du f.eks har iTunes åbent og Mail og skriver indlægget i Safari og så holder Option nede og trykker i Safari vinduet? Hvis der ikke sker noget så beklager jeg. Jeg har en anden oplevelse. :)

Nope, sker ingenting her. Jeg tester dog på El Capitan, så kan være det er anderledes i Sierra?

Det har været sådan i vel nok de 7 seneste udgaver af Mac operativ systemerne hvis ikke længere tilbage.



Eller har Safari åbent, igen, og holder Option nede alt imens du trykker på din Skrivebord? Skjuler Safaris vindue ikke hos dig? 

Jo det gør det skam, det er dog kun Safari og ikke alle vinduer, som der blev spurgt efter.

Nuvel.

Det kan også være, at tryk på Dock symbolerne er bedre end det at trykke på program vinduer - det fungerer glimrende.



118

1
08. februar 2017 @ 16:57
Novice

Hmmm, det kunne så ikke lade sig gøre. 


8586

198
08. februar 2017 @ 17:04
Poseidon

Allan Nyholm Nielsen skrev:
Det har været sådan i vel nok de 7 seneste udgaver af Mac operativ systemerne hvis ikke længere tilbage.

Jeg tror du enten har forklaret dig forkert, eller har installeret et trediepartsprogram. Nu har jeg testet flere maskiner, med flere systemer - Det du beskriver sker ikke.


Tonny Larsen skrev:

Hmmm, det kunne så ikke lade sig gøre. 

Du kan nemt sætte Mission Control til at vise dig Skrivebordet på forskellige måder. Alternativt har du Skjul andre funktionen på Finder-ikonet når du holder alt-tasten nede - Det var måske du henviste til i første indlæg?

Der var engang en Mac...