xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Problemer med mail
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


9

0
25. januar 2017 @ 13:09
Nyt medlem
Efter skifte fra tdc til yousee har jeg problemer med at sende mail. Bruger macOS Sierra version 10.12.3
Har fået nyt brugernavn og kode fra yousee.
  9
0
  33

8586

198
25. januar 2017 @ 13:29
Poseidon
Du må være noget mere uddybende med hvor problemet ligger.
Der var engang en Mac...

9

0
25. januar 2017 @ 14:30
Nyt medlem
Mit største problem ligger i at jeg ikke kan installere min gamle tdc mail på min iPhone 6s. Den skriver: ìKan ikke hente post. Brugernavnet eller adgangskoden er forkertî Desuden er der problemer med min MAC hvor jeg i perioder ikke kan sende mail.
Ps. Min mail arbejder fint på web-mail.

8586

198
25. januar 2017 @ 14:52
Poseidon
Så har du vel skrevet brugernavn eller kodeord forkert, som den også foreslår.
Der var engang en Mac...

1493

39
25. januar 2017 @ 15:03
Stormogul
find din udbyders server indstillinger, og kontroller om de passer overens med det du har tastet ind i dine indstillinger.
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

9

0
25. januar 2017 @ 15:17
Nyt medlem
Har haft min iPhone med inde i yousee butikken i Odense hvor en af personalet prøvede uden held...

1833

0
25. januar 2017 @ 15:36
Stormogul
Jeg ville under alle omstændigheder udfase såden en mail, til fordel for en internetleverandør uafhængig mail (gmail, icloud etc).

Opret en ny internet e-mail eller brug en eksisterende og sæt webmail hos tdc/yousee til at vidersende alle mails til denne.

tdc/yousee mail har så vidt jeg ved ikke ret stor lager, så sikre sig, at tdc/yousee kontoen ikke løber fuld, ved evt. ikke at gemme mails efter de er vidersendt, eller aktiver end form automatisk oprydning (hvis det er muligt, f.eks. efter noget tid, afhængig af hvor meget plads du faktisk har til rådighed).

1708

43
25. januar 2017 @ 18:08
Stormogul
En af mine bekendte har også problemer med YouSee og Sierra. Jeg har opgivet at løse det, brugt mange timer og forsøg. Der er en fejl hos YouSee et aller andet sted.
Drop YouSee de er for dårlige og så kører de stadig kun POP3.

708

3
26. januar 2017 @ 07:59
Suspenderet
YouSee har noget info her
OpdatÈr den udgående postserver i din mailboks

Det er noget tid siden at jeg var YouSee kunde - brugte deres mailboks via Mail bare en stund - den var aldrig min primære så af den grund blev den fjernet. Det var vist med noget OS X Mavericks dengang.. Det hjælper ikke trådstarter noget.

Men måske linket kan. Kun måske.

Prøv evt. via Mozilla Thunderbird.

Held og lykke.

9

0
26. januar 2017 @ 10:42
Nyt medlem
Har stort set prøvet alle gode råd. Valgte til sidst at følge ìSignifikantsî råd med at videresende mine web-mail til iCloud.
En nødløsning måske, men det kører fint.

Stor tak til alle der brugte tid på at hjælpe en ældre herre.