xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Tomme mails på iphone hjælp
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


3

0
10. januar 2017 @ 18:40
Nyt medlem
Hvordan slipper jeg for at se mails fra 1970 og 2001 der ikke indeholder noget tekst overhovedet på min iphone?
Dreams are the very fabric the universe consists of...
  6
0
  39

2581

84
10. januar 2017 @ 21:06
Bit kongen
Den første Email nogensinde blev sendt i 1971 så ...

Kan du forklare lidt mere om dit setup?

Du har en mail konto hvor?

Er det Pop3 / IMAP / Exchange?

Er der tale om mails du rent faktisk har modtaget eller er det det rene kaos med mails uden indhold der slet ikke burde vises i din indbakke?


4593

394
10. januar 2017 @ 21:20
FPU
Soernz skrev: Hvordan slipper jeg for at se mails fra 1970 og 2001 der ikke indeholder noget tekst overhovedet på min iphone?


Jeg mente nok, at jeg havde hørt om det før: klik.
Spirituel Maskine

3

0
10. januar 2017 @ 22:38
Nyt medlem
Jesper Arning skrev: Den første Email nogensinde blev sendt i 1971 så ...

Kan du forklare lidt mere om dit setup?

Du har en mail konto hvor?

Er det Pop3 / IMAP / Exchange?

Er der tale om mails du rent faktisk har modtaget eller er det det rene kaos med mails uden indhold der slet ikke burde vises i din indbakke?



Har gmail, outlook og zoho, tre forskellige mail konti. Det er mails der ikke har et indhold, og sådan set ikke skal være der. Der har bare af at være en løsning på dette.
Dreams are the very fabric the universe consists of...

3

0
10. januar 2017 @ 22:39
Nyt medlem
Tonny Freimanis skrev:
Soernz skrev: Hvordan slipper jeg for at se mails fra 1970 og 2001 der ikke indeholder noget tekst overhovedet på min iphone?


Jeg mente nok, at jeg havde hørt om det før: klik.


Dit link hjalp mig ikke.
Dreams are the very fabric the universe consists of...

4593

394
10. januar 2017 @ 23:24
FPU
Soernz skrev:
Tonny Freimanis skrev:
Soernz skrev: Hvordan slipper jeg for at se mails fra 1970 og 2001 der ikke indeholder noget tekst overhovedet på min iphone?


Jeg mente nok, at jeg havde hørt om det før: klik.


Dit link hjalp mig ikke.


Hm. Jeg er på bar bund, så, undtagen forslag om manuel sletning af de mails, derefter iTunes-backup, så nulstilling af iDims, og så geninstallering fra backup'en.

Men du kan jo også prøve at skrive inde på den Apple-tråd, at metoden ikke virker hos dig. Måske bliver der svaret med noget brugbart.

Hvis det lykkes dig at komme af med dem på en eller anden vis, må du godt fortælle os om det.
Spirituel Maskine

2581

84
11. januar 2017 @ 08:53
Bit kongen
Soernz skrev:

Har gmail, outlook og zoho, tre forskellige mail konti. Det er mails der ikke har et indhold, og sådan set ikke skal være der. Der har bare af at være en løsning på dette.


Alle dine mails ligger, hvis du har sat dine konti op som IMAP også ude på de respektive mail servere.

Prøv at logge ind på Gmail, Outlook og Zoho og se om mails ligger der også.

Hvis de ligger der så find et par eksempler på de mails der er problemer med på telefonen. Vises de normalt på webmailen?

Hvis de gør så slet alle 3 konti på telefonen, du bliver formentligt spurgt om de vil beholde mails på telefonen, når du fjerner kontoen, svar nej til det.

Genstart telefonen og tilføj dine mail konti en af gangen igen, f.eks. først Gmail og lad den synkronisere færdig, se om problemet ikke er forsvundet nu.