xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ny iTunes, hvordan henter jeg den?
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


1519

0
09. august 2016 @ 13:38
Suspenderet
Ja, nu kom OSX og fortalte der var kommet en ny version af iTunes, jeg sagde ja og kom i App Store under Opdateringer, men ingenting for mig denne gang heller, kan jeg hente iTunes uden om den forbandede App Store???
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  21
0
  19

1600

1
09. august 2016 @ 13:47
Suspenderet
Pas nu på blodtrykket, sømand!

Her er en genvej til iTunes opdatering: OS X>iTunes>Vælg iTunes i menuen>Check for updates

2185

44
09. august 2016 @ 16:15
ASCII jonglør

1519

0
09. august 2016 @ 20:28
Suspenderet
macxpert skrev: Pas nu på blodtrykket, sømand!

Her er en genvej til iTunes opdatering: OS X>iTunes>Vælg iTunes i menuen>Check for updates


Jamen, som før er der ikke nogen updates, jeg bliver ledt hen til App Store af iTunes, og der ER ingen updates der, samme som da jeg skulle update OSX.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1600

1
09. august 2016 @ 20:32
Suspenderet
Bersærken skrev: Jamen, som før er der ikke nogen updates, jeg bliver ledt hen til App Store af iTunes, og der ER ingen updates der, samme som da jeg skulle update OSX.

Så brug Renes link:

Rene Larsen skrev: Download iTunes 12.4.3

1519

0
09. august 2016 @ 20:36
Suspenderet
Fint Rene, men når jeg vælger dansk sproget er jeg tilbage på den version jeg har nu.
-
klik
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1600

1
09. august 2016 @ 20:42
Suspenderet
Bersærken skrev: Fint Rene, men når jeg vælger dansk sproget er jeg tilbage på den version jeg har nu.

Det har du ret i Knud Jensen. Det lader ikke til, at iTunes 12.4.3 findes på dansk. Weird.

2185

44
09. august 2016 @ 20:52
ASCII jonglør
Det betyder jo heller ikke noget hvilke sprog du downloader - hvis dit OS er dansk, bliver iTunes også dansk - selv hvis du downloader en kinesisk iTunes version.

1600

1
09. august 2016 @ 20:53
Suspenderet
Rene Larsen skrev: Det betyder jo heller ikke noget hvilke sprog du downloader - hvis dit OS er dansk, bliver iTunes også dansk - selv hvis du downloader en kinesisk iTunes version.

Modtaget.

Bare lidt pudsigt, at hvis man på dit link i gardinet vælger dansk, så skifter versionsnummeret til 12.4.2.

2185

44
09. august 2016 @ 21:27
ASCII jonglør
macxpert skrev:
Rene Larsen skrev: Det betyder jo heller ikke noget hvilke sprog du downloader - hvis dit OS er dansk, bliver iTunes også dansk - selv hvis du downloader en kinesisk iTunes version.

Modtaget.

Bare lidt pudsigt, at hvis man på dit link i gardinet vælger dansk, så skifter versionsnummeret til 12.4.2.

Det ser ud til at det kun er ved engelsk at man kan downloade version 12.4.3 - hvorfor ?? - jeg ved det ikke.

1641

24
09. august 2016 @ 21:35
Stormogul
Undskyld, men min version er 12.4.3.1 så Knud, køb nu for pokker den windows-maskine, og lad os få fred for dit brok...
Du bliver et lykkeligere menneske.......Måske...!!
Once you go Mac - You'll never go back..!

598

3
09. august 2016 @ 22:00
Kaptajn
Giffi skrev: Undskyld, men min version er 12.4.3.1 så Knud, køb nu for pokker den windows-maskine, og lad os få fred for dit brok...
Du bliver et lykkeligere menneske.......Måske...!!


Plus 1
iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

1519

0
09. august 2016 @ 22:48
Suspenderet
Giffi skrev: Undskyld, men min version er 12.4.3.1 så Knud, køb nu for pokker den windows-maskine, og lad os få fred for dit brok...
Du bliver et lykkeligere menneske.......Måske...!!


Som sædvane kan Giffi kun skælde ud, jeg har endda prøvet at opføre mig pænt of fik også gode indlæg ud af det,det burde du også prøve en gang, det ville klæde dig..
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

535

26
10. august 2016 @ 00:07
Kaptajn
Jeg kører også 12.4.3.1 ñ jeg afløst mit problem ved en clean install, efter det har jeg fået alle opdateringer lynhurtigt.

Griffi minder om Humac's kundeservice i midten af nullerne, ham skal du ikke lytte til

3580

34
10. august 2016 @ 09:25
Virtual Machine
Fik du det ordnet, Bersærksen?

Jeg kører osse iTunes 12.4.3.1 på Dansk. Så jeg går lidt og spekulere på om du har noget pre downlead snavs i din cache eller om din OSX er lidt ulden i kanten efter hånden. Hvornår har du sidst lavet en clean install? Spørger bare for lige at finde ud af hvordan det hele hænger sammen hjemme hos dig
Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

598

3
10. august 2016 @ 16:29
Kaptajn
Bortset fra diverse ævl og bævl ang. iTunesopdatering, så kom opdateringen den 02. august på mine enheder automatisk, det må da være nemmere end at skulle hente den i App Store.
iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

1519

0
10. august 2016 @ 19:03
Suspenderet
Jørgen St. Jensen skrev: Bortset fra diverse ævl og bævl ang. iTunesopdatering, så kom opdateringen den 02. august på mine enheder automatisk, det må da være nemmere end at skulle hente den i App Store.


Jørgen, siden jeg fik den nye Mini har jeg gang på gang prøvet at forklare at der ikke kommer noget som helst automatisk update i App Store, hverken system eller andre updates. Jeg har to gange selv hentet en kombi fordi der ingen updates kom til mig, hverken i software update eller i App Store. Min install er højst et halvt år gammel, Apple havde lagt den på da jeg fik den. Nu har jeg lige indkøbt en større SSD og når den kommer laver jeg en clean install, så får vi se om det hjælper.
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

598

3
10. august 2016 @ 22:06
Kaptajn
Bersærken/Knud - ok, måske er din maskine ikke til det nyeste, det har du nok hørt før, men held og lykke med en ny SSD

iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

1519

0
10. august 2016 @ 22:20
Suspenderet
Jørgen St. Jensen skrev: Bersærken/Knud - ok, måske er din maskine ikke til det nyeste, det har du nok hørt før, men held og lykke med en ny SSD

Den er 6 måneder gammel,men Apple har ikke skiftet indmaden ud siden 2014, 2 år er lang tid at have samme produkt kørende?
Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

598

3
11. august 2016 @ 14:53
Kaptajn
Ok, jeg har en iMac fra ultimo 2013 og en MBP fra ultimo 2011, så jeg er ej heller kørende med det nyeste udstyr, men kan dog få opdateringer automatisk, kun ikke når der skal genstartes.
iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

576

0
12. august 2016 @ 16:24
Kaptajn
Bersærken skrev:
Jørgen St. Jensen skrev: Bortset fra diverse ævl og bævl ang. iTunesopdatering, så kom opdateringen den 02. august på mine enheder automatisk, det må da være nemmere end at skulle hente den i App Store.


Jørgen, siden jeg fik den nye Mini har jeg gang på gang prøvet at forklare at der ikke kommer noget som helst automatisk update i App Store, hverken system eller andre updates. Jeg har to gange selv hentet en kombi fordi der ingen updates kom til mig, hverken i software update eller i App Store. Min install er højst et halvt år gammel, Apple havde lagt den på da jeg fik den. Nu har jeg lige indkøbt en større SSD og når den kommer laver jeg en clean install, så får vi se om det hjælper.



Så er der nok noget konfiguration på maskinen der er korrumperet - det hjælper en ny combo update næppe på.

Eller også har du nogle firewall problemer (næppe).


Eller er ramt af en humoristisk Mac Malware/virus/orm/ting (næppe).


Prøv via CLI som en del af diagnosticeringen:
https://support.apple.com/en-us/HT200113

Start fx med
softwareupdate --install --all
[link=http://daringfireball.net/2006/04/repair_permissions_voodoo]Seriously, ëRepair Permissionsí Is Voodoo[/link]

576

0
17. august 2016 @ 17:13
Kaptajn
Har du prøvet om do. virkede mht. at få fat i SW updates???
[link=http://daringfireball.net/2006/04/repair_permissions_voodoo]Seriously, ëRepair Permissionsí Is Voodoo[/link]