xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et godt sted at starte eller komme videre (Nybegynder/switcher)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Gammel airport express kan ikke indstalleres
Kategori: Et godt sted at starte eller komme videre (Nybegynder/switcher)


46

0
26. juli 2015 @ 20:28
Let øvet
Hej alle sammen.
Jeg håber, I kan hjælpe?
Jeg har en ældre model Airport Express version 802.11n (står der på installationsdisken). Den har indtil for en måned tid siden fungeret upåklageligt. Nu er jeg imellemtiden flyttet og skal koble basen til mit netværk, og så kan min Macbook Pro (2010) med det nyeste styresystem og opdateringer ikke finde den. Alle felter i Airport-værktøjet er grå og når jeg forsøger at installere disken med Airport Expressen siger maskinen, at den ikke fungerer med Mac-en. Er der noget jeg kan gøre? Eller er den Airport "bare" blevet for gammel?
Bedste hilsener
Helle
  4
0
  668

1833

0
26. juli 2015 @ 21:16
Stormogul
Hej Helle

Du skal have fat i den gamle Airport Utility 5.6.1. Da Apple har fjernet support til en del ældre hardware i Deres nyere simplificerede Airport Utility.

Du kan hente en version til Mavericks her, som også virker til Yosemite.

46

0
26. juli 2015 @ 21:40
Let øvet
Hej Signifikant.
Tak for dit hurtige svar :-)
Jeg har prøvet med begge filer, og det fungerer ikke. Jeg åbner launcheren og den søger efter min base og kan ikke finde den - og den er tændt. Samtidig er der et kryds over Airport Utility 5.6.1. Det er som om programmet ikke er installeret ordentligt. Samtidig siger programmet at der er en nyere version tilgængelig.
Hvad gør jeg forkert?

Bedste hilsener
Helle

1833

0
26. juli 2015 @ 22:06
Stormogul
At der er kryds over Airport Utillity 5.6.1.app er rigtig nok. Den skal startes med launcheren og du skal sige nej, når den gør opmærksom på at der er en nyere version.

Prøv Nulstille Airporten og se om ikke den dukker op så. Det medføre så at den skal konfigureres på.

46

0
26. juli 2015 @ 23:11
Let øvet
Kære Signifikant
TAK :-)
Nustillingen løste problemet :-)